Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur med Loke og Wachita! =) Masse bilder!!


Marianne

Recommended Posts

Igår var Tequila og jeg på tur sammen med Annette og Loke og Hilde og Wachita, været var veldig av og på og det regnet bikkjer og katter og gamle kjærringer til tider, men humøret var på topp! :)

TurmedLokeogWachita001.jpg

TurmedLokeogWachita002.jpg

Psyko Loke!!! :-o

TurmedLokeogWachita003.jpg

TurmedLokeogWachita004.jpg

Wachita og Loke fant godt tonen, men han ble nok litt voldsom for den gamle damen sånn etterhvert...! :roll:

TurmedLokeogWachita006.jpg

TurmedLokeogWachita005.jpg

TurmedLokeogWachita008.jpg

Mye av turen ble bruk til å plukke borrer ut av pelsene.... :x

TurmedLokeogWachita009.jpg

TurmedLokeogWachita011.jpg

TurmedLokeogWachita012.jpg

TurmedLokeogWachita013.jpg

TurmedLokeogWachita014.jpg

Jeeej, endelig fri igjen!!! :D

TurmedLokeogWachita015.jpg

også blir han jaget ut i en busk, igjen av monster... :roll:

TurmedLokeogWachita017.jpg

Lille monsteret mitt! :D

TurmedLokeogWachita010.jpg

Ikke bestandig så lett å ta bilde av motiver som aldri har tid til å stå stille! :wink:

TurmedLokeogWachita007.jpg

Wachita har oppdaget godbiter!!

TurmedLokeogWachita016.jpg

Gale hunden! :wink:

TurmedLokeogWachita018.jpg

TurmedLokeogWachita020.jpg

TurmedLokeogWachita019.jpg

TurmedLokeogWachita021.jpg

Loke i kjent turbostil! :D

TurmedLokeogWachita022.jpg

Og jentene tar livet litt mere med ro...

TurmedLokeogWachita023.jpg

Hilde og Wachita måtte snu så da fortsatte vi turen..

Loke prøver iherdig å få med seg Tequila å leke...

TurmedLokeogWachita024.jpg

...tar seg en liten runde...

TurmedLokeogWachita025.jpg

..og prøver igjen, men det samme resultat: Bank av damene.... :roll:

TurmedLokeogWachita026.jpg

Så kommer det noen bilder av Loke blanding av Portis og Lab :wink:

TurmedLokeogWachita027.jpg

TurmedLokeogWachita028.jpg

TurmedLokeogWachita029.jpg

TurmedLokeogWachita030.jpg

TurmedLokeogWachita031.jpg

TurmedLokeogWachita032.jpg

MEN så fant han det beste gjørmehullet av dem alle!!! Et råttent algebefengt, for ikke snakke om illeluktende gjørmehull... barfy

TurmedLokeogWachita033.jpg

Heldigvis klarte han ikke overtale Tequila uti...

TurmedLokeogWachita034.jpg

TurmedLokeogWachita035.jpg

Mmmmmm, deilig assa....!

TurmedLokeogWachita036.jpg

Opp for å riste seg..

TurmedLokeogWachita037.jpg

også uti... Igjen...

TurmedLokeogWachita038.jpg

Se så delig han så ut.......

TurmedLokeogWachita041.jpg

TurmedLokeogWachita042.jpg

Det hjalp ikke på sjekkinget at han stinket... :roll:

TurmedLokeogWachita039.jpg

Får skikkelig Rødhette og Ulven assosiasjoner til dette bildet! Ser ut som han er klippet inn der...!

TurmedLokeogWachita040.jpg

Lille pinnen skal dø!!!

TurmedLokeogWachita043.jpg

TurmedLokeogWachita044.jpg

Så måtte han bade litt mer i håp om at han kanskje luktet litt bedre etterpå... Det ble med håpet... #-o

TurmedLokeogWachita045.jpg

TurmedLokeogWachita046.jpg

TurmedLokeogWachita047.jpg

TurmedLokeogWachita048.jpg

TurmedLokeogWachita050.jpg

Så fulgte vi Annette og Loke til bussen og vandret oss hjem. Både bikkja og jeg måtte rett i skrubben.. Et lite bevis for hvor møkkete og våt jeg var... :roll:

TurmedLokeogWachita055.jpg

Knall tur på ca 3 timer og Tequila var ganske så utslitt resten av kvelden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :D Det var fin tur ja...Og gjett hvem som lo seg halvt ihjel når min hund lå og koste seg i en dam full av gjødsel!? :-o :D

Han stinket helt utrolig forferdelig..Og jeg måtte ta buss og tog med den (bokstavelig talt)stinkende kjøteren :oops: :oops:

Tequila var ikke imponert over den hormonelle idioten der nei :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :D Det var fin tur ja...Og gjett hvem som lo seg halvt ihjel når min hund lå og koste seg i en dam full av gjødsel!? :-o :D

Han stinket helt utrolig forferdelig..Og jeg måtte ta buss og tog med den (bokstavelig talt)stinkende kjøteren :oops: :oops:

Tequila var ikke imponert over den hormonelle idioten der nei :):D

Det var skikkelig lættis med gjørmevesenet da...! Vi fnisa greit begge to da ja!! 8)

Hehe nei Tequila var ikke veldig imponert, men kunne leke med han i ca 5 sek før han tok heeeelt av og da var det slutt på moroa... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig lættis med gjørmevesenet da...! Vi fnisa greit begge to da ja!! 8)

Er det rart? :D Han så ut som han hadde funnet himmelen :D En dam som han fikk lagt hele kroppen sin nedi og så himmelsk den luktet! :)

Han som hele tiden prøver å presse seg nedi små bekker og vanndammmer trodde vel ikke sine egen lykke..Og jeg som trodde jeg var ferdig med sølete retrievere :roll:

Hehe nei Tequila var ikke veldig imponert, men kunne leke med han i ca 5 sek før han tok heeeelt av og da var det slutt på moroa... :roll

Stakkars Tequila...En stinkende ,løpegal,masete og hormonell belger med AD/HD var vel ikke hennes syn på den ideèlle lekekamerat...

Ikke at Loke skjønte hvorfor! Han som hadde parfymert seg og allting :? :wink:

Hun er jo så nydelig da..Med den lyse løvemanken og verdige stilen.

Synd det bare finnes en sånn i verden ;) Skikkelig unik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at Cita hadde falt pladask for Loke!! Han virker som en hund som kan leke 24 timer i døgnet, og der har de en god ting til felles! De kunne ha drept pinner sammen og algebadet :roll:

Loke ruler Flash (vil ha en sånn energibunt jeg! Spesielt til lydighet, for jeg vil belønne med leke:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart? :D Han så ut som han hadde funnet himmelen :D En dam som han fikk lagt hele kroppen sin nedi og så himmelsk den luktet! :)

Han som hele tiden prøver å presse seg nedi små bekker og vanndammmer trodde vel ikke sine egen lykke..Og jeg som trodde jeg var ferdig med sølete retrievere :roll:

Stakkars Tequila...En stinkende ,løpegal,masete og hormonell belger med AD/HD var vel ikke hennes syn på den ideèlle lekekamerat...

Ikke at Loke skjønte hvorfor! Han som hadde parfymert seg og allting :? :wink:

Hun er jo så nydelig da..Med den lyse løvemanken og verdige stilen.

Synd det bare finnes en sånn i verden :( Skikkelig unik ;)

:D Jeg kan ikke skjønne hvorfor Tequila ikke likte han assa... :roll: Men jeg likte han veldig da... Hvis det hjelper..? :wink: Savnet etter en stor arbeidsnarkoman kom snikende ja...!! :mrgreen:

Er veldig enig med deg at hun er nydelig ja...! :x;):x Beste i hele verden tenk!!! ;):x:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så herlige bilder! Loke er bare .. mm.. :wink: Hehe. Tror nok Puma hadde kost seg der han og, min lille gutt med kronisk pinnegalskap (han er HELT håpløs).. Gleder meg til jeg og kreket får blitt med dere på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at Cita hadde falt pladask for Loke!! Han virker som en hund som kan leke 24 timer i døgnet, og der har de en god ting til felles! De kunne ha drept pinner sammen og algebadet :roll:

Liker hun å gjørmebade,løpe om kapp med vinden og å kille pinner så er det dame for Loke :)

Loke ruler Flash (vil ha en sånn energibunt jeg! Spesielt til lydighet, for jeg vil belønne med leke:P )

Joda,han er morro å trene med,og lek er den beste belønningen.Men bakdelen er at han koker lett over ,jeg må hele tiden dempe han,så det er ikke så ofte jeg får brukt lek :D

Men kan ikke klage :D

Men får ikke du en Aussie etterhvert?Da blir det hæla i taket og tennisballer i alle retninger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...