Heidi Skrevet 2. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2005 Kan ikke helt finne rundt i hvem som har hund her inne og hvem som ikke har? Ville være litt greit og vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 2. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2005 Jeg har en rhodesian ridgeback gutt på 1år og 9 mnd Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Vi fikk hund i natt!!!! Wohoo.... Litt trøtt i dag, men verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 jeg har 2 stk. Schäferhunder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 jeg har en liten chihuahua gutt på nesten 7 mnd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Jeg har en liten nyyydelig Chihuahua jente på ca 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 jeg har en liten røver av rasen Staffordshire bull terrier som er 3 måneder gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 vi har ikke mindre enn 4 hunder. holdt på å få oss den 5 på lørdag, men så hadde de som eide den gitt den vekk uten å gi oss beskjed. var kommet nesten til voss så ringer vi og sier at vi blir litt sen også sier de plutselig at ja men hunden har vi gitt vekk i går da ble jeg sur da, vi hadde jo avtalt at vi skulle komme å se på den på lørdagen. men men en hund til eller fra gjør jo ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Har en 5 mnd Leonberger gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Jeg "har" en labrdor valp på 9 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Jeg har en Old english sheepdog tispe på 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Har en labrador på 16 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 *Vrææææææææl!!* Har ikke, men ønsker meg no' fryktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Jeg har en fem mnd gammel chinese crested powder puff tispe.... Elsker henne så høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2005 Jeg har ingen hund, men skal jo få Portugisisk vannhund til sommeren! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Jeg har ingen hund nå, for vår 13 år gamle hund døde i sommer. Men jeg ønsker meg en ny hund så sinnsykt mye. Har lyst pa ei toller tise. Håper det ikke blir så alt for lenge til, men forholdene rundt meg må bli stabilt først. Nytter ikke få seg hund når man ikke har egen leilighet eller stabil økonomi... Skulle ønske jeg kunne fått meg hund NÅ! SNUFS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Jeg har en 4 mnd boston terrier tispe. Også en 1,5 år gammel blandings hann.! De er så nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Jeg har Chicka, blandings tispe på snart 3år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Og så har du meg da. Jeg har en dobermann på snart 14 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Jeg har en alaskan husky hann på 5 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djinga&Zico Skrevet 16. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2005 Kan ikke helt finne rundt i hvem som har hund her inne og hvem som ikke har? Ville være litt greit og vite Ja så var oss da Vi har 2 Basenjier på to år, fra samme kull. Og nå har vi en hann hund (Basenji) på prøve. Skal se om vi får det til funke med 2 hanner i hus nye bilder av alle 3 på hjemmesiden vår http://djinga.k-nettet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar