Guest Michellus Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Jeg har blogget en lææææng post om Angus og treningen med han, for det meste Siter
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Oppdatert bloggen med agilityfilmer Stolt matmor Siter
Anette Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Har oppdatert med innlegg fra fotograf, sonentreff og nkk drammen. Siter
Ane Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Har oppdatert med innlegg fra fotograf, sonentreff og nkk drammen. OT: Hvorfor står det "Amiga og Issi – det er ikke lengden på bena det skal stå på" på bloggen din? Hva med Foxi? Siter
Anette Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 OT: Hvorfor står det "Amiga og Issi – det er ikke lengden på bena det skal stå på" på bloggen din? Hva med Foxi? Foxi er ikke min lovlig sett, og hun blir igjen hos min mor ettersom hun nekter å gi henne til meg. Jeg fikk ikke stå på eierpapirene når vi kjøpte henne pga jeg var under 16 Hunden vil ha det best hos meg og Thorstein men mamma nekter å se det så da blir det sånn. Hun kommer nok på låns en del + når mamma skal på ferie menmen Sånn, OT svar Siter
MonicaT Skrevet 8. Juni 2011 Rapporter Skrevet 8. Juni 2011 Blogget om dressurkurset i dag, samt apport treningen på mandag. Siter
ipadda Skrevet 8. Juni 2011 Rapporter Skrevet 8. Juni 2011 Oppdatert flere ganger :-) Edit: Fikk vist ikke legge inn link www.gaardshund.net Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Oppdatert om litt hverdagslydighetstrening og refleksjon om konkurransestart Siter
Kristiin Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Blogget om en veldig vellykket kurskveld! Siter
Miriam Skrevet 10. Juni 2011 Rapporter Skrevet 10. Juni 2011 Jeg har blogget om starten på Tollerfestivalen og verdens besteste Josie! Edit: Får ikke lagt inn link på mobilen når jeg ikke husker koden. Ligger link i signaturen! Siter
Kristiin Skrevet 10. Juni 2011 Rapporter Skrevet 10. Juni 2011 Blogget idag og jeg, men idag om lydighet. Trenger tips til kommando til utgangsstiling/fvf, se i bloggen! Siter
Karina&Chica Skrevet 14. Juni 2011 Rapporter Skrevet 14. Juni 2011 Jeg har fått et lite fotokurs av samboeren, og har blogget om dette og lagt ut noen fine bilder. Blir veldig glad for kommentar om hva dere synes Siter
borderen Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Skrevet 15. Juni 2011 Jeg har blogget fra Kiters første møte med sau Siter
TrudeM Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Skrevet 15. Juni 2011 Bloggen er oppdatert: www.passion-for-dogs.blogspot.com Siter
Frisbee Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Skrevet 15. Juni 2011 Oppdatert bloggen med blandt annet test av go'bitball, om lille pusejenta som bor hos oss midlertidig, om skitne beardiser, og beardis som bader. I gaar startet vi en Fotokonkurranse! hvor du kan vinne gavekort paa 300 kr i nettbutikken ilovedogs.no Isha-min som leker seg med go'bitball Siter
Djervekvinnen Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Skrevet 15. Juni 2011 Oppdatert litt både fra handlerkurset med Siv Oware og litt fra de siste dagene. Siter
MiO Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Skrevet 15. Juni 2011 Jeg har oppdatert bloggen i dag, vanlig hverdagsprat :-) Den tøffelspisende valpen shippes avgårde til Afrika som straff.... Siter
Marthe Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Skrevet 15. Juni 2011 Jeg har blogget med bilder og film Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.