Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva hører du på...

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

X-factor og JF Karlsen, Peter P og Mira C som prater. Og hun dårlige programlederen som annonserer at i dag er fredag den 13! Alt hun vet altså..

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Chester see - God damn you're beautiful to me.

Nydelig sang, tror jeg må minst ha hørt den 100 ganger, bokstavelig talt.

Skal ta å oppdatere ipoden, så kan jeg se (:

Skrevet
Haha :innocent:

Går litt fort i svingene kanskje...? Var kanalen jeg mente.. Fine kanalen :thumbsup:

Ja, fiine kanalen for all slags motivasjon! Må innrømme at jeg egentlig er en rockejente, men når det er noe jeg må gire meg opp for (det være seg trening, pensumlesing, rydding, møkking .. Alt som krever litt innsatsvilje:P) så finnes det ikke noe bedre enn The Voice.

Skrevet

Nå hører jeg på at den yngste hunden jeg er på besøk hos kosegrynter, og biler som kjører forbi på slapse veien.

Skrevet

Jeg er i mimremodus om dagen, så her går det i Toto og just nuh hører jeg på Girlfriend av Michael Jackson. Jeg er født i feil tiår :thumbsup:

Skrevet

Akkurat nå hører jeg på Sexy Bitch - Akon og David Guetta ( :innocent: ). Skikkelig moralsk oppbyggende musikk med velskrevet og innholdsrik tekst :thumbsup:

Skrevet
Ja, fiine kanalen for all slags motivasjon! Må innrømme at jeg egentlig er en rockejente, men når det er noe jeg må gire meg opp for (det være seg trening, pensumlesing, rydding, møkking .. Alt som krever litt innsatsvilje:P) så finnes det ikke noe bedre enn The Voice.

Ja, helt enig.. ;)

Nå hører jeg på

(youtube link), MTV og tung pusting av hundene :)
Skrevet

Et eller annet på TV og varmepumpa ved siden av meg. Virkelig idiotisk plassering på den dingsen.

Tenker jeg skal sette på litt Radiohead jeg.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...