Gå til innhold
Hundesonen.no

Barskeste Rottis hannen ever(pluss litt til)

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

Var på photoshoot med Rottisen Gil idag, vi hadde det meeget gøy :lol:

Først fikk han en sann kul leke

DSC_0078-1.jpg

Så fikk han på seg noe ikke fult så kult ifølge han selv

DSC_0080-1.jpg

han er jo søøt da

DSC_0113.jpg

Så for å vise at han er ikke baare femi

DSC_0135.jpg

DSC_0109.jpg

DSC_0035.jpg

Så litt andre bilder jeg har tatt siste 2 ukene :aww: både hester og hunder

Kukla

kukla.jpg

Søteste Shakira til husverten min

sta.jpg

Shakira.jpg

DSC_0084.jpg

Emma i sitt rette element

DSC_0040-1.jpg

Bjarta koser seg

DSC_0202-1.jpg

DSC_0203-1.jpg

Fint.jpg

Untitled3.jpg

Untitled4.jpg

Sylva poserer

DSC_0226.jpg

Shadow

Untitled1.jpg

Ooog til slutt et isbilde

DSC_0200-1.jpg

Skrevet
Kjempefine bilder, og rottisen var leeeekker! Ikke sånn supertønnete som mange er. Veldig fin :lol: Hva er de rosa greiene forresten? Er det for hundebein liksom? :aww:

Hehe, det er noe rosa greier kjøpt på en lekebutikk rett og slett på gøy til bildetaking :aww:

Skrevet
så fine bilder av søte dyra :P Er det en sånn russisk toy terrier (eller no?) :D

Trodde det var en blanding med papillon i seg :ahappy: Den lignet veldig faktisk! Ganske kul :D

Kjempefine bilder ;)

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...