Gå til innhold
Hundesonen.no

Mail


Aussieglis

Recommended Posts

Jeg hadde hotmail i mange år, men etter å ha byttet til Gmail for 1 år siden, kommer jeg aldri til å bytte tilbake. Er rett og slett superhappy!

Har hotmail-kontoen enda også (slik at alle skulle slippe å skifte mailadresse for å maile meg), alle mailer derfra blir automatisk "hentet" av Gmail'en og ligger pent og pyntelig i innboksen der hver dag. Råbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker epostadresse fra privat domene og fra universitetet. Har også en gammel hotmailkonto som jeg aldri bruker, men er en del spam der nå. Forrige hotmailen jeg hadde ble hacket faktisk. Kjempefestlig da vedkommende som hacket den logget seg inn min min msn, utga seg for å være meg, og snakket med mine venner... Kanskje jeg bør prøve g-mail jeg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med gmail (har 3 kontoer der... ) og yahoo egentlig (2 der óg...), men gmail er jo mer tiltalende og oversiktlig å finne frem i. For ikke å glemme den fantastiske "konversasjon" funksjonen. Den mest geniale oppfinnelse siden hotmail kom med msn...

Men til spam: jeg får vannvittige mengder spam til den ene gmailen min (men de er flinke til å legge dem i spamboksen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av disse mailadressene som kan kombineres med feks Outlook liksom? Eller Windows Mail heter vel programmet jeg har nå...

Har en online mailadresse nå, men ettersom jeg plutselig vurderer å boikotte Telenor, så kommer jeg jo til å miste den adressen. Da må jeg ha et fullgodt alternativ.

Har x antall hotmailadresser. EN som blir brukt daglig til ting der jeg må registrere meg med mail. Men syns liksom ikke hotmailen er så enkel heller... (kanskje den kan puttes inn i windows mail uten at jeg vet det?)

Sorry, ble litt O.T dette Anniken.... Men det har jo med mail å gjøre :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hotmail, og er i og for seg fornøyd med det - men kunne i grunnen tenkt meg å bytte mailadresse, og jeg syns da gmail frister. Det virker mer stabilt (hotmail har titt og ofte, eller i alle fall nå og da :ahappy:, "busy server" liksom).

Grunnen til at jeg ikke skifter er vel at hotmail-adressen min er overalt. Type venner, jobb, hundekontakter (NKK, NKKU osv), forum og i det hele tatt - mailadressen min er lagret utallige steder, og veldig mange av disse stedene vil jo ikke få med seg at jeg bytter adresse - selv om jeg fremdeles ønsker å motta mail derfra. En mulighet hadde jo selvfølgelig vært å beholde den gamle og lage en ny til mer "privat bruk", men ... ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hotmail og mail på eget domene. Hotmailen kommer jeg til å fortsette og bruke, og legger igjen den adressen på steder man nesten er dømt til å få spam tilbake. Mailen som er på domenet kommer til å bli den "seriøse" mailen min :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av disse mailadressene som kan kombineres med feks Outlook liksom? Eller Windows Mail heter vel programmet jeg har nå...

En klar fordel ved å holde mailene webbassert er at du slipper at mailene opptar plass på harddisken din. Bare for å skyte inn det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klar fordel ved å holde mailene webbassert er at du slipper at mailene opptar plass på harddisken din. Bare for å skyte inn det :ahappy:

Hmmm, sjelden det er det største problemet her tror jeg... Alle mailer med bilder osv blir slettet tvert, og det gjør igrunn egentlig alt som ikke BØR bevares :banana: Så så voldsomt stor plass tror jeg ikke det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gmail samt e-postadresse på domenet. Gmailen brukes til alt mulig "søppel", domenet til litt mer "seriøse" ting - epost til begge adressen kommer til samme program da (mozilla thunderbird), men jeg kan sjekke begge deler på nett også (domeneshop og gmail).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...