Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Tromsø :]


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Ble det noen av den ene greyhounden? :) * og jeg maser og maser *haha

Trodde jeg hadde gått glipp av den, men så stakk jeg innom en tur, og der ble den stilt akkurat når jeg gikk forbi! :)

Noen som har tatt bilder av dalmatinere da?

Tror jeg fikk noen, men de bildene er ikke klare enda ;)

Her er slideshow fra søndag 25.10.09, 135 bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! :) Tror jeg vet hvem den er det grey tispa. Isåfall er jeg litt glad for jeg ikke var der, for de vinner ALT. haha :)

Hehe, den ble BIS4, så da kunne du jo ha skrytt av å stå på plassen bak en BIS-plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Dratini: Fikk bilde av noen hoffer også! De var riktignok ikke i ringen når bildet ble tatt, men.

Igjen tenkte jeg på hva som kunne være interessant ;)

Jeg vet hvilke 2 hoffer som var der :) De er fra samme oppdretter (selv om hundene har forskjellige kennel-navn).

Men jeg må likevel inn og titte på bildene dine :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare skryte litt av Paws og si at hun har tatt alle bildene med MANUELL fokus! Det synes jeg er råbra, og å få så bra bilder inne i den rævva belyste hallen... de er mye lysere enn mine bilder! *skryteav :) :) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge to er nok Saeta :) Vakre jenta det :)

Tanten har helt rett, det er Saeta :D

Åja, jeg trodde ikke hun hadde så mye skygge.

Joda, hun er så mørk. Skyggede soble blir ofte bare mørkere og mørkere for hver røyting ;) Jóga blir heller ikke stilt ut mer, hun lever sine glade dager som pensjonist hos min mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare skryte litt av Paws og si at hun har tatt alle bildene med MANUELL fokus! Det synes jeg er råbra, og å få så bra bilder inne i den rævva belyste hallen... de er mye lysere enn mine bilder! *skryteav :):D *

Ja de var kjempefine! ;)

Edit: Og det er første gang noen har tatt bilder av welsh tror jeg, det må flere huske på, pretty please? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten har helt rett, det er Saeta ;)

Joda, hun er så mørk. Skyggede soble blir ofte bare mørkere og mørkere for hver røyting :D Jóga blir heller ikke stilt ut mer, hun lever sine glade dager som pensjonist hos min mor.

Så bra :) Jeg liker de nemlig skygget, så da kan jeg (om det blir sheltie en gang) se frem til hver røyte preiode for da blir min mer skygget :)

Fine bilder forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen Basenji bilder?

Bono (Kingwanas Epic Walkabout) vant gruppen ¨på Tromsø hundeklubb's utst, og ble 2 BHK på NKK i dag :ahappy:

Jeg har bilde av to fine doberguard's voffser, gacoki og amali, (fra master kullet fikk jeg beskjed om, men det regner jeg med du vet), pratet en god del med de, koste med Bono, men ingen bilder, og så fikk jeg med meg BIG 2 plasseringen til "rytmi", hvor ulovlig pen går det an å bli da! *forelsket* :ahappy: Pratet med de også, fant ut hvor rusten engelsken min var (nesten flaut, haha! skriver jo en del engelsk, men å prate engelsk har jeg ikke gjordt på en GOD stund) men vi forstod hverandre godt nok da heldigvis! Å gu bedre hvor langt de hadde kjørt! Vell verdt turen for dem da skjønner jeg, han stod som en påle! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg navnet på GD'en som blei BIR og BIG2?

INT NORD UCH NV-07 Finlandia's Lucky Luck! Han er DØD fin :whistle: Han som eier han tror jeg liker å reise :ahappy: Han har stilt på så å si alle utstillingene jeg har stilt på selv, rundt omkring her, å har hver eneste gang sett han bli plassert i gruppen sin! Det "dårligste" resultatet hans blandt hans meritter, er CK å ikke bli plassert, å det har skjedd hele en gang. Han har som regel blitt BIR og BIM der han har stilt! Er langt fra en GD elsker, men gjør unntak for denne karen, i tilegg er GD i gruppe 2, som dvergpinscheren også er i, så får som regel med meg resultatet, da jeg venter med å dra hjem før etter gruppe 5 er ferdig :aww:

(og til deg som beskrev den vakkre gutten som brun å svart, så er han altså Gul :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av to fine doberguard's voffser, gacoki og amali, (fra master kullet fikk jeg beskjed om, men det regner jeg med du vet), pratet en god del med de, koste med Bono, men ingen bilder, og så fikk jeg med meg BIG 2 plasseringen til "rytmi", hvor ulovlig pen går det an å bli da! *forelsket* :P Pratet med de også, fant ut hvor rusten engelsken min var (nesten flaut, haha! skriver jo en del engelsk, men å prate engelsk har jeg ikke gjordt på en GOD stund) men vi forstod hverandre godt nok da heldigvis! Å gu bedre hvor langt de hadde kjørt! Vell verdt turen for dem da skjønner jeg, han stod som en påle! ;)

OT, men ja, Hansu er utrolig hyggelig! Veldig koselig for dem at det var verdt turen! Du vet at det er hun (og Tiina) som skal ha tispe etter Mille?

Hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Knut Storberget som gikk med den greyhounden? :blink:

Jeg så han iallfall i nyeste hundesport :wub:

Hehe, det var min Marco du tenkte på at hun lignet på? For det er søstra til Marco på bilde nr 7 ;) De er dønn like :P

Kjempe fine bilder :)

Ja, synes de lignet. Morsomt at jeg tok bilde, for etterpå leste jeg at søstra var der :P

Jeg vil bare skryte litt av Paws og si at hun har tatt alle bildene med MANUELL fokus! Det synes jeg er råbra, og å få så bra bilder inne i den rævva belyste hallen... de er mye lysere enn mine bilder! *skryteav :wub:;) *

Altså tok en del med AF på slutten altså. Tror jeg :)

Ja de var kjempefine! :D

Edit: Og det er første gang noen har tatt bilder av welsh tror jeg, det må flere huske på, pretty please? :blink:

Takk! :aww:

Fine bilder forresten ;)

Takk :P

Kommer flere når jeg får tid, men de er tatt med autoinnstilling så jeg tror de ble dålrigere. De er fra lørdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine bilder her, og utrolig at du har fått de såpass lyse! Helt håpløse forhold i den hallen.. Men jeg er veldig spent på bildene fra lørdag også jeg, for jeg vet du tok bilder av Tulla.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen dalmatinere!

Beklager at det har tatt så lang tid, men jag har dessverre ikke hatt tid til å velg eut hbvilke bilder jeg skal legge ut enda. Har sortert grovt, så nå må jeg bare velge bilder, ordne størrelsen og legge de ut på flickr. Dere skriver for mye på sonen! :rolleyes2: Skal forsøke å få ordnet det så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...