Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Tromsø + THK


Gjest

Recommended Posts

Så bra :) Gleder meg til å se :rolleyes2:

:)

Noen som vet hvem som ble BIR-BIM i gårdshundringen??

Aner ikke, men jeg tenkte på deg når jeg gikk forbi noen gårdshunder (tror det var det iallfall). Måtte bare knipse noen bilder! :D

Så en briard også, tenkte jeg skulle ta bilder til Siri. Og sånn gikk jeg rundt og tenkte på hva som kunne være interessant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
:rolleyes2:

Aner ikke, men jeg tenkte på deg når jeg gikk forbi noen gårdshunder (tror det var det iallfall). Måtte bare knipse noen bilder! :)

Så en briard også, tenkte jeg skulle ta bilder til Siri. Og sånn gikk jeg rundt og tenkte på hva som kunne være interessant :D

ååh, har du lagt ut bildene i bildetråden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gjøre lekser jeg. Kanskje jeg får tid å legge ut i morgen eller i overimorgen :rolleyes2:

Gidder du sende dem til meg på en mail? tatijana@gaardshund.net - trenger ikke noe redigert eller noe, bare send de i original, jeg ser sikkert hvem hundene er uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble full klaff og STORESLEM i Tromsø for vår del!! Tulla knallet til og fikk både CERT og ble BIR på lørdag - gjett om jeg var i lykkerus?!? :D

Kritikken: "Utmerket type/størrelse, velbalansert, bra hode/uttrykk. Vakker hals, velvinklet fram og bak. Velkroppet, bra kryss og haleansetning. Rører seg vel fram og bak."

I agility gikk det ikke såå bra.. En hund hadde akkurat tisset på start, så hun vegret seg for å stå der, og det tok litt tid før hun skjønte at det var nettopp agility vi holdt på med, men da hun endelig skjønte det, kom hun på at det jo var kjempegøy! Så ble farten bra (slalåmen var knakende flott også), og hun spurtet videre og oisann- vips var vi disket siden hun tok et hinder feil vei.. Men pytt sann - det hadde da ingenting å si! :)

Da hadde jo vi strengt tatt fått uttelling for turen; cert og en morsom agilitykonkurranse med favorittdommeren min (i agility altså), men vi var visst ikke helt ferdig.. I dag tok hun full pakke igjen; CERT, CACIB, og BIR med CHAMPIONAT! Kan tro jeg både lo og gråt og spant rundt i ringen i vill glede, stakkars Tulla! :rolleyes2: Jeg var så hoppende glad, folk måtte jo tro jeg var tussete, haha! :D

Kritikken: "Tispe av utmerket type og helhet. Vakkert hode og uttrykk. Bra hals, front og ben. God overlinje, velvinklet bakpart. Flotte bevegelser, fin pels. Velvist."

Full pott, STEIKE for en tur, FOR en uttelling! Jeg pendler mellom vantro og lykkerus - jeg bare svimer rundt i min egen lille boble akkurat nå.. Nydelige, skjønneste Tulla mi gjorde jobben sin, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker alle sammen! :)

Gratulerer så mye med championatet, Huldra - stort bedre kan vel ikke helga bli :D

Hehe, nei - jeg hadde nøyd med med kun storcert (minus cacib), og "bare" BIM også jeg..! :) Uplassert i gruppa i går da, i dag måtte vi rekke flyet.. :D

Men jeg kan fremdeles ikke helt tro det.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CHAMPIONAT!

Neimen gratulerer så mye! :rolleyes2: :) Vel unnt!

Det var nå som bare farskern, jeg var akkurat utenfor for å hilse på familie av bikkja når springern var i ringen.... Jaja, man kan ikke få med seg alt. Veldig hyggelig å hilse på deg forøvrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arn fikk rødt i dag og ble andre beste hanhund i åpen klasse med gode kritikker :) Kanskje han ble mer maskulin over natten? ;)

Næmmen jøss har du sett :P Hva hadde du i drikkevannet hans?

Gratulerer :D

Det ble full klaff og STORESLEM i Tromsø for vår del! Tulla knallet til og fikk både CERT og ble BIR på lørdag - gjett om jeg var i lykkerus?!? :P

Kritikken: "Utmerket type/størrelse, velbalansert, bra hode/uttrykk. Vakker hals, velvinklet fram og bak. Velkroppet, bra kryss og haleansetning. Rører seg vel fram og bak."

I agility gikk det ikke såå bra.. En hund hadde akkurat tisset på start, så hun vegret seg for å stå der, og det tok litt tid før hun skjønte at det var nettopp agility vi holdt på med, men da hun endelig skjønte det, kom hun på at det jo var kjempegøy! Så ble farten bra (slalåmen var knakende flott også), og hun spurtet videre og oisann- vips var vi disket siden hun tok et hinder feil vei.. Men pytt sann - det hadde da ingenting å si! :)

Da hadde jo vi strengt tatt fått uttelling for turen; cert og en morsom agilitykonkurranse med favorittdommeren min (i agility altså), men vi var visst ikke helt ferdig.. I dag tok hun full pakke igjen; CERT, CACIB, og BIR med CHAMPIONAT! Kan tro jeg både lo og gråt og spant rundt i ringen i vill glede, stakkars Tulla! :P Jeg var så hoppende glad, folk måtte jo tro jeg var tussete, haha! :P

Kritikken: "Tispe av utmerket type og helhet. Vakkert hode og uttrykk. Bra hals, front og ben. God overlinje, velvinklet bakpart. Flotte bevegelser, fin pels. Velvist."

Full pott, STEIKE for en tur, FOR en uttelling! Jeg pendler mellom vantro og lykkerus - jeg bare svimer rundt i min egen lille boble akkurat nå.. Nydelige, skjønneste Tulla mi gjorde jobben sin, ja! :(

Ååå nå ble jeg fantastisk glad på deres vegne, hurra :P:D:P:D

Gratulerer så mye :D :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til både deg og Tulla! :rolleyes2:

Hvor mange springere var påmeldt i dag forresten?

6 i går, dobbelt så mange i dag, de 6 nye i hovedsak kun utenlandske i håp om cert, hirrhirr.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble full klaff og STORESLEM i Tromsø for vår del! Tulla knallet til og fikk både CERT og ble BIR på lørdag - gjett om jeg var i lykkerus?!? :D

Kritikken: "Utmerket type/størrelse, velbalansert, bra hode/uttrykk. Vakker hals, velvinklet fram og bak. Velkroppet, bra kryss og haleansetning. Rører seg vel fram og bak."

I agility gikk det ikke såå bra.. En hund hadde akkurat tisset på start, så hun vegret seg for å stå der, og det tok litt tid før hun skjønte at det var nettopp agility vi holdt på med, men da hun endelig skjønte det, kom hun på at det jo var kjempegøy! Så ble farten bra (slalåmen var knakende flott også), og hun spurtet videre og oisann- vips var vi disket siden hun tok et hinder feil vei.. Men pytt sann - det hadde da ingenting å si! :P

Da hadde jo vi strengt tatt fått uttelling for turen; cert og en morsom agilitykonkurranse med favorittdommeren min (i agility altså), men vi var visst ikke helt ferdig.. I dag tok hun full pakke igjen; CERT, CACIB, og BIR med CHAMPIONAT! Kan tro jeg både lo og gråt og spant rundt i ringen i vill glede, stakkars Tulla! :P Jeg var så hoppende glad, folk måtte jo tro jeg var tussete, haha! :(

Kritikken: "Tispe av utmerket type og helhet. Vakkert hode og uttrykk. Bra hals, front og ben. God overlinje, velvinklet bakpart. Flotte bevegelser, fin pels. Velvist."

Full pott, STEIKE for en tur, FOR en uttelling! Jeg pendler mellom vantro og lykkerus - jeg bare svimer rundt i min egen lille boble akkurat nå.. Nydelige, skjønneste Tulla mi gjorde jobben sin, ja! :)

Grattis! Så deg et par ganger, men kun når du var i ringen og da passet det seg liksom ikke å hilse på :P

Jajamen, Tøfflus husker :)

Al Wathba Bahram Al Nadir heter vakringen og det er morro at han gjør det så bra for han er virkelig flott han der :P

Men ikke seg selv i gruppen? Hvordan da?

Grattis til alle andre som er fornøyd også, uansett hvordan de ble plassert :D

Jeg er helt sikker på at jeg svarte deg tidligere i dag, men finner ikke det igjen i tråden? Bare jeg som plutselig er blind?

Han var litt "daff" liksom i gruppa.. I dag slo peningen til med BIR (og dermed slo han sin far om jeg fikk med meg rett) og ble 3BIG. Ikke værst til å være så ung :rolleyes2: Han er utrolig flott og både firbente og tobente her har virkelig sansen for ham :P Ja, sett bort i fra Zima da, som nok liker Gunde best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIS ble en mops, kerry blue nr. 2, bullmastiff nr. 3 og greyhound nr. 4. :rolleyes2:

Tangetoppens Obelix, pappaen til jentevalpene her ;D

Noen som har resultater på labrador og mops?

1 Cert til Tangetoppen's Never Ending Story(NUCH idag) og 1 Tangetoppen's Yukon i think, han var 2bhk btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...