Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Tromsø + THK


Gjest

Recommended Posts

Vet ikke hvordan det er med "lovligheten" av å fortelle om andres resultater, men av de jeg føler jeg kan fortelle er følgende:

Vi ble vitne til Tíbras siste BIS-runde som valp, hun ble nummer 3 i sin siste uke under 9 mnd :twisted:

Like før sulten tok overhånd fikk jeg også sett Bono (basenjien) bli BIG1! De er vel i best in show ringen omtrent NUH.

Bernern Ola ble (som vanlig :P) best i sin gruppe.

Ellers er det MYTJI bra å fortelle om i mine øyne, så det er bare å glede seg til folket kommer seg online :P

Ellers har Paws tatt veldig veldig mye bilder av veldig mange i dag, så alle skal være representert når hun laster opp bildene. Artig å møte soniser fra alle deler av landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Ellers har Paws tatt veldig veldig mye bilder av veldig mange i dag, så alle skal være representert når hun laster opp bildene. Artig å møte soniser fra alle deler av landet!

Så verken deg eller Paws i dag. Håper jeg ser dere i morgen.

Arn røyk ut med gulsfløyfe, han. Så der var det ikke mye å skrive hjem om. Dommeren synes han manglet kjønnspreg. Vi får håpe det går bedre i morgen og at han har blitt mer maskulin til da :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så verken deg eller Paws i dag. Håper jeg ser dere i morgen.

Arn røyk ut med gulsfløyfe, han. Så der var det ikke mye å skrive hjem om. Dommeren synes han manglet kjønnspreg. Vi får håpe det går bedre i morgen og at han har blitt mer maskulin til da :twisted:

Nei det er ikke så rart om du dro hjem klokka 12, for jeg kom nedover nærmere 14.00 :P

Dog hadde Paws vært der fra 10.00, men jeg tror ikke hun hadde sett deg. Hun hadde hilst på Kenzo og tatt bilde av han iallefall :P

Møtte Mailin & Lira, Ida & Bono, Caroline med alle de nydelige sheltiene og Tíbra og Borghild m/ Tulla på den korte tiden jeg var der (sammens med Paws). Blir mer i morgen, og da er jeg innom 09.00 for å se mamman til Luna bli stilt ut og deretter blir det litt sporadisk inn og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Caroline og Tibra med BIR valp, Lira og jeg fikk en andreplass. *ler* Lira lærte seg i alle fall å stå i løpet av tida i ringen :twisted: Veldig hyggelig å hilse på dere!

Også, av det lille jeg husker; Grattis til salukien Bahram (al-- ettellerannet? Tøfflus, husker du?) med BIR og 2BIG. Han var dessverre ikke helt seg selv i grupperingen.

Ellers fikk jeg og rr Zima til det vi skulle , det var å ha det trivelig i ringen, og det hadde vi. Ble kanskje litt for mye hopp og sprett for å være i åpen klasse, og jeg orket ikke å stille henne skikkelig opp, det var ikke det vi var der for. rød på Zim og vi er fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke så rart om du dro hjem klokka 12, for jeg kom nedover nærmere 14.00 :twisted:

Dog hadde Paws vært der fra 10.00, men jeg tror ikke hun hadde sett deg. Hun hadde hilst på Kenzo og tatt bilde av han iallefall :P

Møtte Mailin & Lira, Ida & Bono, Caroline med alle de nydelige sheltiene og Tíbra og Borghild m/ Tulla på den korte tiden jeg var der (sammens med Paws). Blir mer i morgen, og da er jeg innom 09.00 for å se mamman til Luna bli stilt ut og deretter blir det litt sporadisk inn og ut.

Jepp, dro vel i tolv tiden :P Hadde jo vært der siden ni. I morgen er vi der fra kl ti, i ring seks. Håper å se noen soniser jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser du egentlig ut? Har du Arn med deg over alt eller, så det er lett å kjenne deg igjen? :twisted: Kommer kanskje litt tidligere i morgen!

Jeg la Arn ganske tidlig i bilen og kom etterpå til å tenke på at jeg jo ikke vet hvordan du ser ut og du ikke vet hvordan jeg ser ut, så lurte litt på hvordan jeg i alledager skulle finne ut hvem du er. Men, altså, hvordan jeg ser ut... kremt. Vel, du kan se et bilde av meg i bloggen fra i dag, kanskje lettere å kjenne igjen da? Jeg er lav og har kortkort hår. Sees gjerne sammen med en mann med enda kortere hår :P Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la Arn ganske tidlig i bilen og kom etterpå til å tenke på at jeg jo ikke vet hvordan du ser ut og du ikke vet hvordan jeg ser ut, så lurte litt på hvordan jeg i alledager skulle finne ut hvem du er. Men, altså, hvordan jeg ser ut... kremt. Vel, du kan se et bilde av meg i bloggen fra i dag, kanskje lettere å kjenne igjen da? Jeg er lav og har kortkort hår. Sees gjerne sammen med en mann med enda kortere hår :P Enn du?

Vi må skrive bruker, hunde og eget navn i panna! :P Eller egen grupper for sonen!

Tja, du kan sikkert se her.

Mulig jeg har håret i hestehale og en brun og rød bergansjakke, ellers skulle det være ganske likt :twisted:

5611_chocolateburg.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, Fredrik og X'en sin vakre pappa Ola ble Best In Show i dag! :P

Fiiiineste pappa'n, det, vi skålte for han i går, og regner med at slike prestasjoner er høyst arvelige :P

Gårsdagens BIS-dommer er for øvrig rasedommer i dag, så det går jo an å håpe at han kanskje skal få en CK i raseringen i dag :twisted:;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiineste pappa'n, det, vi skålte for han i går, og regner med at slike prestasjoner er høyst arvelige :P

Gårsdagens BIS-dommer er for øvrig rasedommer i dag, så det går jo an å håpe at han kanskje skal få en CK i raseringen i dag :twisted:;):P

Ikke nok med ck, jammen ble han ikke BIR - igjen :P

Synd det ikke blir noen gruppefinale. :P

Er det noen som vet hvem som ble nr. 3 og 4 i bis-finalen i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke ha gruppefinaler? Er det ikke i dag NKK-utstillinga er, da?

Skulle kanskje presisert at det var Ola det ikke ble noen gruppefinale på.

Vinner av gruppe 2 ble en finsk bullmastiff, nr. 2 ble en grand danois og nr. 3 ble en nuffe. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gruppefinaler, men Ola har ikke mulighet til å delta.

Skulle kanskje presisert at det var Ola det ikke ble noen gruppefinale på.

Vinner av gruppe 2 ble en finsk bullmastiff, nr. 2 ble en grand danois og nr. 3 ble en nuffe. :twisted:

Åååh, da så. Begynte å lure, nå. :P

Forresten - gratulerer med masse fine resultater, alle sammen. Gleder meg til å høre mer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kanskje presisert at det var Ola det ikke ble noen gruppefinale på.

Vinner av gruppe 2 ble en finsk bullmastiff, nr. 2 ble en grand danois og nr. 3 ble en nuffe. :P

Og den grand danoisen er så vanvittig fin at jeg ikke har ord for det. Jeg er forelska :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også, av det lille jeg husker; Grattis til salukien Bahram (al-- ettellerannet? Tøfflus, husker du?) med BIR og 2BIG. Han var dessverre ikke helt seg selv i grupperingen.

Jajamen, Tøfflus husker :twisted:

Al Wathba Bahram Al Nadir heter vakringen og det er morro at han gjør det så bra for han er virkelig flott han der :P

Men ikke seg selv i gruppen? Hvordan da?

Grattis til alle andre som er fornøyd også, uansett hvordan de ble plassert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den grand danoisen er så vanvittig fin at jeg ikke har ord for det. Jeg er forelska :P

Så en stooor hvit og svart flekkete sak (eller var han blå?). Åh, herlig! Lå der i den enorme biabeden sin og bare så majestetisk ut :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en stooor hvit og svart flekkete sak (eller var han blå?). Åh, herlig! Lå der i den enorme biabeden sin og bare så majestetisk ut :rolleyes2:

Regner med at jeg har bilder av det alle meste som måtte ønskes, blant annet den der :)

Tok massemasse bilder, og tror jeg fikk med alle de rasene dere ønsket i går. Ikke perfekte bilder, men jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg har bilder av det alle meste som måtte ønskes, blant annet den der :)

Tok massemasse bilder, og tror jeg fikk med alle de rasene dere ønsket i går. Ikke perfekte bilder, men jaja :D

Så bra :) Gleder meg til å se :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...