Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Tromsø + THK


Gjest

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Noen som har resultater på labrador og mops?

BIR Mallorns ettellerannet - finske med gul pels (nydelig var han)

BIM NORD CH Skogvik's Aylar (nå ute etter INT CH)

N UCH ble örlabbens prince phillip som 2BHK

Dommer var Jan Roger Sauge, han har visst oppdrett av labrador på sørlandet (mambrinos).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen jøss har du sett :D Hva hadde du i drikkevannet hans?

Gratulerer :(

Takk :P Hehe, nei, det er en hemmelighet hva jeg hadde i vannet hans :) Noe spesialgreier vi har her nord, vet du :) Nei, smaken er nok som baken :rolleyes2:

Huldra: gratulerer! Så deg ikke verken her eller der, jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Huldra :rolleyes2:

Fievel stakk av med cert og BIR lørdagen med en fantastisk kritikk. <3

Søndag hadde han visst litt dårlige bevegelser og for kraftig bak. Eneste der bak er muskler, gah! 1-1-HP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Så deg et par ganger, men kun når du var i ringen og da passet det seg liksom ikke å hilse på :D

Han var litt "daff" liksom i gruppa.. I dag slo peningen til med BIR (og dermed slo han sin far om jeg fikk med meg rett) og ble 3BIG. Ikke værst til å være så ung :P Han er utrolig flott og både firbente og tobente her har virkelig sansen for ham :rolleyes2: Ja, sett bort i fra Zima da, som nok liker Gunde best :(

Jeg så ikke deg, tror jeg, men jeg tror nok ikke jeg hadde vært "tilsnakkende" mens jeg var i ringen nei! :) Gratulerer med flotte resultater selv også! :P

Fantastisk flott, gratulerer så mye!

Takker og bukker! Dette er ikke akkurat hverdagskost for oss! :)

Gratulerer med flotte resultater, og spesielt til Borghild og Tulla! :D

:P

Huldra: gratulerer! Så deg ikke verken her eller der, jeg :P

Jeg luuurer på om jeg så deg, jeg tror i alle fall at jeg så Ia, men jeg var veldig usikker, så jeg gikk liksom ikke bort og spurte.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble full klaff og STORESLEM i Tromsø for vår del! *snip*

Wooow, gratulerer så mye! :)

Grattis Huldra :rolleyes2:

Fievel stakk av med cert og BIR lørdagen med en fantastisk kritikk. <3

Søndag hadde han visst litt dårlige bevegelser og for kraftig bak. Eneste der bak er muskler, gah! 1-1-HP

Gratulerer med BIR på lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble full klaff og STORESLEM i Tromsø for vår del! Tulla knallet til og fikk både CERT og ble BIR på lørdag - gjett om jeg var i lykkerus?!? :(

Kritikken: "Utmerket type/størrelse, velbalansert, bra hode/uttrykk. Vakker hals, velvinklet fram og bak. Velkroppet, bra kryss og haleansetning. Rører seg vel fram og bak."

I agility gikk det ikke såå bra.. En hund hadde akkurat tisset på start, så hun vegret seg for å stå der, og det tok litt tid før hun skjønte at det var nettopp agility vi holdt på med, men da hun endelig skjønte det, kom hun på at det jo var kjempegøy! Så ble farten bra (slalåmen var knakende flott også), og hun spurtet videre og oisann- vips var vi disket siden hun tok et hinder feil vei.. Men pytt sann - det hadde da ingenting å si! :rolleyes2:

Da hadde jo vi strengt tatt fått uttelling for turen; cert og en morsom agilitykonkurranse med favorittdommeren min (i agility altså), men vi var visst ikke helt ferdig.. I dag tok hun full pakke igjen; CERT, CACIB, og BIR med CHAMPIONAT! Kan tro jeg både lo og gråt og spant rundt i ringen i vill glede, stakkars Tulla! :) Jeg var så hoppende glad, folk måtte jo tro jeg var tussete, haha! :)

Kritikken: "Tispe av utmerket type og helhet. Vakkert hode og uttrykk. Bra hals, front og ben. God overlinje, velvinklet bakpart. Flotte bevegelser, fin pels. Velvist."

Full pott, STEIKE for en tur, FOR en uttelling! Jeg pendler mellom vantro og lykkerus - jeg bare svimer rundt i min egen lille boble akkurat nå.. Nydelige, skjønneste Tulla mi gjorde jobben sin, ja! :D

WOW! Grattis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble full klaff og STORESLEM i Tromsø for vår del! Tulla knallet til og fikk både CERT og ble BIR på lørdag - gjett om jeg var i lykkerus?!? :P

Kritikken: "Utmerket type/størrelse, velbalansert, bra hode/uttrykk. Vakker hals, velvinklet fram og bak. Velkroppet, bra kryss og haleansetning. Rører seg vel fram og bak."

I agility gikk det ikke såå bra.. En hund hadde akkurat tisset på start, så hun vegret seg for å stå der, og det tok litt tid før hun skjønte at det var nettopp agility vi holdt på med, men da hun endelig skjønte det, kom hun på at det jo var kjempegøy! Så ble farten bra (slalåmen var knakende flott også), og hun spurtet videre og oisann- vips var vi disket siden hun tok et hinder feil vei.. Men pytt sann - det hadde da ingenting å si! :)

Da hadde jo vi strengt tatt fått uttelling for turen; cert og en morsom agilitykonkurranse med favorittdommeren min (i agility altså), men vi var visst ikke helt ferdig.. I dag tok hun full pakke igjen; CERT, CACIB, og BIR med CHAMPIONAT! Kan tro jeg både lo og gråt og spant rundt i ringen i vill glede, stakkars Tulla! :) Jeg var så hoppende glad, folk måtte jo tro jeg var tussete, haha! ;)

Kritikken: "Tispe av utmerket type og helhet. Vakkert hode og uttrykk. Bra hals, front og ben. God overlinje, velvinklet bakpart. Flotte bevegelser, fin pels. Velvist."

Full pott, STEIKE for en tur, FOR en uttelling! Jeg pendler mellom vantro og lykkerus - jeg bare svimer rundt i min egen lille boble akkurat nå.. Nydelige, skjønneste Tulla mi gjorde jobben sin, ja! ;)

Gratulerer så mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel oppsummere helgen jeg også da..

Lørdagen ble en knalldag! Vi hoppet i det og startet dagen med LP kl.I uten å ha trent en eneste gang siden sist vi startet :P Uansett, vi begynte bra med 2x10 (heldigvis hadde hun summet siden sist seg og LÅ denne gangen på fellesdekken). Har ikke kritikkskjemaet foran meg nå, men alle øvelser ble gjennomført med greie karakterer, noen bedre enn andre såklart, det er en del igjen å pirke på. Vi fikk hvertfall en rettferdig og fin bedømming og jeg jublet da vi hadde gjennomført for første gang med karakter i alle øvelser! Og jammen var det mer enn nok til det etterlengtede opprykket også :) Vi endte på 167,5 p. og det holdt også til en 2. plass i klassen, så vi fikk med oss sølvmerke og fin rosett :)

Da jeg kom til sheltieringen var det like før beste hannhund, så jeg gikk inn med Barney der som hadde vunnet championklassen, og han ble også beste hannhund foran Mac. Så gikk jeg inn med Silma som vant unghundklassen med CK, og til slutt var Saeta inne som eneste champion, også med CK. Jeg lånte FH som handler til Silma i BTK, men hun har litt lite pels og ble derfor uplassert. Saeta derimot, hun ble beste tispe ;) Hun endte som BIM og Barney ble BIR, mens Mac ble BIR-veteran. Tibra var også inne som flere vet, og vant BIR-valp for 14. og siste gang.

I store ringen fortsatte knalldagen; Tibra vant gruppe 1 og ble til slutt 3 Best in Show, en fin avslutning på valpekarrieren. det var desverre ikke noe godt underlag for å få fram bevegelsene hennes, men sånn er det bare, det var jo likt for alle litt større raser. Barney gikk hen og vant gruppe 1 for de voksne, og endte til slutt som 2 Best in Show bak Ola, mens Mac gikk hele veien og vant BIS-veteran! Tror han nå har vunnet BIS-veteran 11 ganger siden april faktisk, i tillegg til flere andre plasseringer i veteran.

Over til dag nr. 2. Dette ble den store neste-dagen ;) Jeg stilte Barney som ble nr. 2 i champion bak en finsk champion, som også vant beste hannhund. Var dermed ganske fornøyd da han endte som 2BHK. Mac fikk CK og ble 4BHK og senere BIR-veteran. Saeta vant championklassen som besto av 4 hunder, og klarte nesten å gå hele veien, men ble desverre slått i siste sekund av ei finsk tispe, og ble dermed 2BTK med res.Cacib, den sureste plassen av dem alle når det er den hvite sløyfa man trenger.. Dermed ble det påmelding til Lillestrøm ihvertfall, så får vi ihvertfall gjøre vårt beste på hjemmebane :D

Edit; Selvfølgelig må jeg jo også gratulere alle andre med flotte resultater! Kjempemoro med Tulla, Huldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Caroline og Huldra, kjempe bra! :)

Her ble resultatene slik: Kenzo ble 2. bhk med ck på lørdag og vant ag1 og hopp2 :lol: Men det ble ikke noe napp denne gangen, likvel er jeg kjempe fornøyd! :whistle:

På søndag fikk Kenzo 1-1 og hp. I juniorhandling gikk det over alle forventninger! Vi kvalifiserte oss i finalen, i finalen ble vi nr 3. :ahappy:

Også ble Kenzo øyelyst fri på lørdag :ahappy:

Edit: Caroline, det var kjempe hyggelig å møte deg og Tìbrà helga og få snakket med deg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...