Gå til innhold
Hundesonen.no

Fair Winds Of Netiv HaAyit - "Larson"

LBL

Recommended Posts

• 1 month later...

:wub:

Da har Larson endelig debutert i en utstillingsring! På Collieklubbens hoved- og jubileumsutstilling. Og det gikk strålende! Andre beste hann og storcert på første forsøk!

larson78.jpg

Og nå er det ikke fullt så skremmende at han er meldt på en verdensutstilling siden vi har bevist at vi klarer oss inne i en ring uten å rote det helt til.. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub:

Da har Larson endelig debutert i en utstillingsring! På Collieklubbens hoved- og jubileumsutstilling. Og det gikk strålende! Andre beste hann og storcert på første forsøk!

larson78.jpg

Og nå er det ikke fullt så skremmende at han er meldt på en verdensutstilling siden vi har bevist at vi klarer oss inne i en ring uten å rote det helt til.. :banana:

Gratulerer så masse med flott start i utstillingsringen :wub: Han må være en av de fineste colliene jeg har sett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Jeg har alltid syntes at Larson er en fin gutt jeg da, men det teller liksom ikke helt fra meg.. men når både en utstillingsdommer og flere på sonen synes det samme så begynner det å ligne noe.. :ahappy::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...