Gå til innhold
Hundesonen.no

www.monicaen.com


Wanderlust

Recommended Posts

Da har jeg gått til anskaffelse av eget webhotel og domene. Siden har fått en "ny" oppfriskning for en liten stund siden. banneret kommer nok til å bli byttet ut, for det er jeg ikke fornøyd med.

Og til dere som har linket til meg fra før av, så hadde det vært fint om dere kunne endret link til: www.monicaen.com

Til dere som ikke har linket: Link gjerne! (og si ifra, så linker jeg tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fargene dine veldig godt, behagelig, "rent" og oversiktlig å se på:(

når jeg oppdaterer linkene mine skal jeg linke til deg, s bare å linke til meg om du vil;)

og så må du huske å oppdatere adressen i signaturen din, når jeg trykket der nå kom jeg til mariusk- siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fargene dine veldig godt, behagelig, "rent" og oversiktlig å se på:P

når jeg oppdaterer linkene mine skal jeg linke til deg, s bare å linke til meg om du vil;)

og så må du huske å oppdatere adressen i signaturen din, når jeg trykket der nå kom jeg til mariusk- siden.

Takk :( Skal fikse link til deg også. Og linken i signaturen trodde jeg at jeg hadde fikset, men det var vist bare adressen på profilen jeg hadde endret på :( Men nå skal det stemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monica.

Kjempefine hunder du har og hjemmesiden er kjempeflott.

Inne på linkesiden din har du den gamle adressen til folk som vil linke. Kanskje lurt å endre på for folk som vil linke men ikke har vært her inne først :(

Ja, det har jeg glemt å endre, men den linken som ligger der fører alikevel til siden min nå (for før førte den til det andre domenet jeg hadde). Men skal få endret det i fortest mulig. Greit å få det ordentlige domenet nå som jeg har eget :P

Og takk for ros :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp denne meldingen når jeg prøvde å gå inn på sida di jeg :( :

This Websense category is filtered: Potentially Damaging Content. Sites in this category may pose a security threat to network resources or private information, and are blocked by your organization.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin og ryddig hjemmeside! :hmm: Liker fargene veldig godt, og oppsettet rundt hovedinnholdet. Men siden du ba meg om å si hva jeg synes skal jeg pirke litt. ;) Bare godt ment altså! Og noe er sikkert en smakssak også. :D

På forsiden ville jeg flyttet velkomstteksten litt opp, så det ikke blir så stort hulrom. Jeg ville også flyttet nyhetsboksen bittelitt ned, og så ville jeg kanskje gjort den litt bredere sånn at bildet får en litt tykkere kant på sidene. Men det er bare småpirk. :) Det hadde vært fint hvis boksen og velkomstteksten kom på linje på en måte, da hadde det sett enda ryddigere ut.

På siden om deg ville jeg også flyttet teksten lengre opp, og på undermenyene øverst på sidene til Bocca og Chilli ville jeg fått vekk den lange streken under linkene, det så litt rart ut...

På planer-siden er det noen tomme tabellceller, og de ville jeg nok tatt vekk. :P

Du har jo verdana som skrifttype, men på bildesiden er det plutselig arial? :P Som jeg skrev i den andre tråden synes jeg det ser finest ut når det er den samme skrifttypen overalt. :P

Håper jeg har ikke har vært slem nå, for dette er bare småpirk og siden din er veldig fin altså. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin og ryddig hjemmeside! :twisted: Liker fargene veldig godt, og oppsettet rundt hovedinnholdet. Men siden du ba meg om å si hva jeg synes skal jeg pirke litt. :D Bare godt ment altså! Og noe er sikkert en smakssak også. :wub:

På forsiden ville jeg flyttet velkomstteksten litt opp, så det ikke blir så stort hulrom. Jeg ville også flyttet nyhetsboksen bittelitt ned, og så ville jeg kanskje gjort den litt bredere sånn at bildet får en litt tykkere kant på sidene. Men det er bare småpirk. :o Det hadde vært fint hvis boksen og velkomstteksten kom på linje på en måte, da hadde det sett enda ryddigere ut.

På siden om deg ville jeg også flyttet teksten lengre opp, og på undermenyene øverst på sidene til Bocca og Chilli ville jeg fått vekk den lange streken under linkene, det så litt rart ut...

På planer-siden er det noen tomme tabellceller, og de ville jeg nok tatt vekk. :)

Du har jo verdana som skrifttype, men på bildesiden er det plutselig arial? :D Som jeg skrev i den andre tråden synes jeg det ser finest ut når det er den samme skrifttypen overalt. :D

Håper jeg har ikke har vært slem nå, for dette er bare småpirk og siden din er veldig fin altså. :o

Vil at noen skal pirke litt :D Ellers kan det aldri bli bedre :) Sa takker for kritikken. Og at det er annen skrifttype på bildesiden er en glipp, og har ikke lagt merke til det. Så det skal jeg endre på :aww: Skal se om jeg får endret på det andre også.

Igjen takk :)

Edit: Nå har jeg gjort om på litt, men nyhetsboksen vil jeg ikke flytte ned, var meningen at den skulle være sånn, men har gitt litt luft rundt bildet. Merkelig nok blir linkene understreket i FF hos Chilli og Bocca. Vet ikke hva jeg gjør med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • En C-hund kan være symptomfri, eller den kan ha plager. Det er jo veldig individuelt. En annen ting er at skjelettproblemer gjerne forplanter seg. Min hund har ikke forkalkninger, men hun har avlastet hoftene såpass mye at hun har fått subluksasjon i en skulder foran. Og hun får til stadighet låsninger i ryggen som må knekkes opp. HD er noe man må ta hensyn til hele tiden, mtp. at all aktivitet må tilrettelegges. Min hund har stort sett vært symptomfri og klart seg greit til tross for HD, men det har jo krevd en middels formue i massasje, laserbehandling, fysioterapi, svømming, injeksjoner, kosttilskudd osv. 
    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...