turbogutten Skrevet 11. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Tusen takk alle tre
turbogutten Skrevet 12. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Vanvittig pen hund Takktakk
PhoNuLi Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Det må være den vakreste blandingen jeg noen gang har sett
Caroline&Lillemor Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Så nusken! Han var nydelig!! Digger merket han har på brystet, "undercover dalmis"
softis Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 blir sjarmert i senk her jeg sitter. Han er rett og slett vakker!
turbogutten Skrevet 12. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 hehe tusen takk alle sammen Alltid gøy å høre godord om gutten min
HeraHiromi Skrevet 12. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2009 Ja, det var slik boxeren skulle sett ut! Kjempeflott hund.
Banshee Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2009 Han er rett og slett rålekker men jeg hadde håpet på noen helfigurbilder også, da...
Lola Pagola Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2009 Han er rett og slett rålekker men jeg hadde håpet på noen helfigurbilder også, da... Hadde absolutt ikke vært å forakte
turbogutten Skrevet 13. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2009 Hehehe, helfigur ja, det får komme når han er i form igjen, etter lengre perioder med sykdom er han blitt litt tjukkas, men kan jo legge ved noen bilder fra når han var i fin form da haha også må jeg legge til ett valpebilde han er så søøt på, selv om det er uklart
Banshee Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Se der ja Og til valpebildet: Aaaaaaaaaaawwww
Carina Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 seriøst, den hunden din er virkelig en av de peneste hundene jeg har sett hele mitt liv, medregnet de jeg har sett både på bilder og i virkeligheten. Hadde det vært en Turbo-rase ville det ikke vært tvil om hvilken hund jeg skulle hatt som nr2! Kropp, hode og proposjoner er bare helt perfekte... *sukk* du er heldig! Det hun sa! Han er helt vanvittig pen! :whistle:
turbogutten Skrevet 14. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Se der ja Og til valpebildet: Aaaaaaaaaaawwww Tusen takk Det hun sa! Han er helt vanvittig pen! Aww, utrolig koselig å høre altså
Kristiin Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2009 Han ligner vanvittig mye på den orginale boxeren!
Dyreelsker`n Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2009 Åh, jeg er så altfor forelska i Turbo! Du er heldig! Han er virkelig utrolig pen, og rettog slett en god blanding av "aaaww, åååh, og wooow!"
Inustaff Skrevet 23. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2009 Utrolig nydelig hund! Hodet minner endel om det hodet som er foretrukket på Cane Corso...som valp likner han en god CC..hehe! Digger han!Flott gyllen farge,nydelig kropp og utrolig bra hode,og lepper!Namm namm Excellent!hehehehe Forresten; Du har han altså enda?Ifølge bloggen var det siste du skrev at du ga opp?Leste det her for noen mndr siden,og kikka inn nå og så at det stod der enda...Ingenting er bedre enn at dere finner utav det!Han er jo flott,så regner med han er en grei kar,selv om alle vel har sine nykker
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar