Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til spesielle, tøffe navn

Benedicte

Recommended Posts

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar
Bra, Bravo, Heia, Kjapp, Smil, Smilla, Voff.

Eller hva med Kjappis? :(

Eller Billig? Eller Plumbo? Eller Pumba? Ajax? Colgate? Timotei? Hapå? *Se for seg HaPå-reklame* Nugatti? Fingerbøll? Beffen? Gilde? Bacon? Granny? Bestemor? Olga? Oldis? Fyrstikk? Myrsnipen? Snipen? Apport? Groda?

...jeg gleder meg til å høre hva valpen blir hetende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bliss, Derfor, Fjäril, Fläder, Frekk, Frikke, Frys, Fryda, Grøss, Gru, Gyda, Hikke, Hipp, Happ, Host, Hurra, Imot, Ilter, Ille, Jasså, Jammen, Knekk, Krapyl, Klynk, Liksom, Ludo, Moro, Myrra, Nemlig, Nettop, Nok, Neppe, Ojda, Oisann, Piff, Sikksakk, Yndig, Ymse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det bekkalokket greiene? :P

Kjente en hest som het Tingen.

Søsteren min hadde en hetterotte som het Naughty by nature - kun Naughty til vanlig :(

(Den fikk et kull og en av gutta het Ivar Elvis :P)

Også har hun en ilder som heter India.

(Søsteren min er mye kulere enn meg :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så mye bra! *skrive ned lang liste*

Kom gjerne med flere svenske ord :(

Fant denne siden: http://www.folketsordbok.se - svenske slangord, kan jo være noe å kikke på?

Sjekk for øvrig kategorien "norske" ord... Veldig morsomt!

Nesten så jeg synes du må få deg schäfer så du kan kalle den "Gulaböj" (betyr visstnok banan på norsk...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff. Har lyst å tagge så mange morsomme innlegg her! Fikk meg en god latter da jeg så for meg Benedicte og Brokkoli i lydighetsringen :(

Krydder-navn er faktisk veldig kule.

Cayenne

Kebab

Curry/Karri

Grill

Dill

Gurkemeie

Kapris (det blir jo "hvilken pris" på bergensk :P )

Random andre navn:

Blekk, Slash, Kort, Speil, Lokk, Plast, Papir, Gjennvinning, Kompost, Boss, Rute, Knus, Skår, Seier, Møkk, Taper, Tapper, Tapet, Bokårm, Eddik, Luktesans, Svans, Pelikan, Kalkun, Forstå, Kose, Klapp, Aplaus, Scene, Dyne, Pute, Laken, Gjespe, Søvn, Lille Lokkeøye, Drøm, Sekund, Jeip, Smil, Furte, Komså, Bust, Tid (siden du alle rede har Tia :( )

Sånn, nå gidder jeg ikke mer. Nå skal jeg nemlig Lokkeøye, og sove :P

Forresten, Yatzy. Kult at du skal følge opp tema. Da skal nemlig min neste hund hete Brownie! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*låner tråd* Er det ok Labbis?

Kan noen finne rare navn på F?

Jeg har navn, men kan jo tenkes jeg vil bytte om det riktige navnet dukker opp.

(denne tråden bør limes egentlig, for her var det jo mengder med kule navn)

Fytti, Fyttikatta, Fy Fasan, Fnise, Fnugg, Fnatt, Fnutra, Hattifnatt (ehhhh, nei, det ble jo feil), Flisa, Flisan, Flott, Fauke, Fralle, Fuske, Frekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti, Fyttikatta, Fy Fasan, Fnise, Fnugg, Fnatt, Fnutra, Hattifnatt (ehhhh, nei, det ble jo feil), Flisa, Flisan, Flott, Fauke, Fralle, Fuske, Frekk...

Fnugg, Hattifnatt og Flisa skrives opp!

Fart går ikke :( En venn av en venn er engelsk og det blir helt feil for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så mye bra! *skrive ned lang liste*

Kom gjerne med flere svenske ord :banana:

Tja, nå har ikke jeg lest gjennom alle innlegg, så jeg vet ikke om det er nevnt før..

Svensk ja...hva med SNABB selv om det kanskje kan bety noe helt annet på norsk? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...