pippin Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Da jeg kom hjem fra jobb idag så ble jeg møtt av dette! Tila hadde hatt det travelt med å ødelegge senga si... For å si det mildt.. Har da ikke gjort noe galt jeg vel??
KarpeSkrotum Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Ser jo på den at den er uskyldig må vite
pippin Skrevet 9. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Kjempekosli.. hehe.. Vi hadde hatt henne igangen tidligere og det hadde gått helt fint.. men denne gangen var det visst ikke så morro.. Noe må man jo finne på.. Vi hadde ryddet hele gangen, det vil si tatt vekk sko å jakker å andre ting hun kunne tygge på.. men hun må jo få ha senga si der i det minste.. Bra den bare var fra IKEA:.
TonjeRA Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 HAHAHAHAHA!!! Så herlig!!! Klart hun er uskyldig...ser jo det på blikket!
Lola Pagola Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 HAHAHAHAHAHA JEG LEEEEEEEEEEEEEEER :D
icebluelagoon Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Haha, det blikket kjenner jeg så alt for godt igjen
Artemis Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Hehe. Du er nok ikke den eneste som har opplevd noe slikt Man kan jo ikke unngå å le, selv om man blir irritert!
pippin Skrevet 9. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Jeg gjorde ikke annet enn å le da nei.. Tullejenta..!
Caroline Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Haha, det blikket kjenner jeg så alt for godt igjen Samme her
Bambi Skrevet 9. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2009 Hahahahaha!! Rett og slett herlig! søte jenta
Aina&Kaizer Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Gjelder å ta det med et smil.
Gåsa Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 hehe!Sånn var det hele tiden når jeg kom når frøkena her var valp.Tok merkelig nok aldri senga si men,alt annent!Selv om alt som kunne var ryddet bort etter jeg lærte at hun satt på sofaen tok ned bilder og spiste opp osv.Kreativ skjønner du!Fint var det også når hun hadde åpnet skuffa med masse plastposer... Små plastpose biter overalt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar