Iago Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Våre veranda-blomster Syns det er litt koselig jeg Snø Stor hage, litt snø Her pleier det å være et fjell, men det har forsvunnet Snør det hos dere?
tm100001 Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Det sluddet her i forrige uke, men det har ikke snødd(?) ordentlig tror jeg. Fine bilder!
Papillon Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Heldigvis ikke snødd enda, men det lå rim på bakken her for noen dager siden.. Fine bilder.
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Jeg sier det igjen, AAAAAAAAAAAAARGH!!
HeraHiromi Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Snø allerede! Her i Stavanger var det faktisk frost i går natt Nå regner og blåser det.
Wilma Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Whoo, snø! Wilma har blitt klippet i vinterklipp, så nå venter jeg bare på snøen jeg!
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Snø allerede! Her i Stavanger var det faktisk frost i går natt Nå regner og blåser det. Whoo, snø! Wilma har blitt klippet i vinterklipp, så nå venter jeg bare på snøen jeg! Smilefjes!??! Skal jo være sommer joh!
SoppenCamilla Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Smilefjes!??! Skal jo være sommer joh! *kaster snøball på* (Selv om det ikke er snø her, og det kan godt vente til litt lenger ut i oktober/november)
MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 *kaster snøball på* Haha Her snødde det i går faktisk. I Bergen av alle steder på jord Men det var bare i 10 min. I dag regner det som bare det! Det var også frost og glatt på bakken her hinn dagen. Glad jeg hadde boblejakke på da!
Mailin Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Vi har masse snø på fjellene, ned til 3-400m kanskje. Jeg vil ha vinterføre! Jeg vil gå på snørekjøre Er helt sikker på at Lyng er helt klar for snørekjøring, og Lira blir nok sikkert superglad for å få løpe med løs på skiturer
Whoopsis Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Vi har nå vært på ferie på vestlandet, der var det snø! Hjemme derimot er det nok bart og vått...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Fine bilder EllaogMaria : Jeg bor på vestlandet og SÅ glad det ikke er snø her, hehe.
Marthe Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Fine bilder EllaogMaria : Jeg bor på vestlandet og SÅ glad det ikke er snø her, hehe. Hvor på vestlandet bor du? Her må snøen bare komme
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Hvor på vestlandet bor du? Her må snøen bare komme Bømlo. Og jeg tror ikke vi får sånn veldig mye snø akkurat her, bor ca 10 meter fra havet hehe.
Whoopsis Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Takk Akkurat nå sitter jeg 50 m fra havet, og her er det tørt og fint. Men bare litt opp i fjellene ligger det ca 20-30 ++ cm med snø, herlig! Gjør ikke meg noe å få i både pose og sekk
Miriam Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Her snødde det bittelittegrann torsdag morgen, men det ble heldigvis ikke noe mer enn bittelitt...
Ingvild Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Det har sluddet og haglet, men det er for mildt til at det blir liggende foreløpig. Og det er helt greit! Jeg venter enda på at det skal bli en slik varm og deilig indian summer, men jeg må kanskje begynne å innse at det ikke kommer til å skje i år?
Wilma Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Smilefjes!??! Skal jo være sommer joh! Oioi, det glemte jeg visst! Se her: Jeg trives forøvrig best på sommeren, men heller snø enn regn, for og si det sånn!
ToneS Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Det har bare sluddet hos oss enda, men på hytta har det vært snø. Så bikkja fikk oppleve vinterens første snø før meg (jeg er ikke på hytta), men hun likte det ikke spesielt godt og det var høye kneløft Syns det er litt tidlig med snø enda, men gleder meg til den kommer for fullt. Uansett om det blir dritkaldt..
Iago Skrevet 4. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Nå er all snøen borte, jo... Men det går bra
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar