Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen snille sjeler som vil lage en fotomontasje?


Bambi

Recommended Posts

:P  Den er så vakker at den skal jeg få printet ut og hengt på veggen! ! ! ! !  :rolleyes2:

Kristin: 

Kjempefine montasjer.. men ehm  :getlost: det er kun 3 og 2 bilder av sofse gutten min i dem...  :blink: Du har bilder av Kiro og Tito (lang snute, mye pels og stor kropp også mye pels og sele og kompakt kropp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine montasjer.. men ehm  :aww: det er kun 3 og 2 bilder av sofse gutten min i dem...  :icon_redface: Du har bilder av Kiro og Tito (lang snute, mye pels og stor kropp også mye pels og sele og kompakt kropp)

Så flaut... :) Mitt forsvar er at alle var hvit/brun :) Kan du ikke lage en mappe med bare sufous bilder så kan leg lage noen nye? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut... :icon_redface: Mitt forsvar er at alle var hvit/brun :) Kan du ikke lage en mappe med bare sufous bilder så kan leg lage noen nye? :aww:

SAtt veldig pris på montasjen din.. men jeg bruker Anniken sin... det er ikke til å komme ifra at den er eksepsjonellt nydelig!

Godt å høre at du likte den, jeg ramla liksom helt inni den og ble sittende i sikkert 10t til sammen :)

Tilogmed sære sære gubben min likte den altså!  :aww:

Imorgen skal vi få printet den ut med en av reklame printerne våre og henge på veggen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...