Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen snille sjeler som vil lage en fotomontasje?

Bambi

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle så gjerne hatt en fotomontasje eller lignende med bilder av Sofus, men jeg føler meg jo så absolutt ikke kreativ når det kommer til veslegutten min. :)

Er det noen som ville vært så snille å laget noe til meg ? :aww:

Bilder finnes her

og

her ;)

Skrevet

:P  Den er så vakker at den skal jeg få printet ut og hengt på veggen! ! ! ! !  :rolleyes2:

Kristin: 

Kjempefine montasjer.. men ehm  :getlost: det er kun 3 og 2 bilder av sofse gutten min i dem...  :blink: Du har bilder av Kiro og Tito (lang snute, mye pels og stor kropp også mye pels og sele og kompakt kropp)

Skrevet
*puh* Jeg har brukt "noen" timer på denne kan man si :rolleyes2:

Man kan kalle det en Sofus-versjon av regnbuebroen? :getlost: Håper du liker den.

Fy, søren! Den var bare rålekker! Utrolig bra jobba, Anniken! :blink:

Skrevet
Kjempefine montasjer.. men ehm  :aww: det er kun 3 og 2 bilder av sofse gutten min i dem...  :icon_redface: Du har bilder av Kiro og Tito (lang snute, mye pels og stor kropp også mye pels og sele og kompakt kropp)

Så flaut... :) Mitt forsvar er at alle var hvit/brun :) Kan du ikke lage en mappe med bare sufous bilder så kan leg lage noen nye? :aww:

Skrevet
:)  Den er så vakker at den skal jeg få printet ut og hengt på veggen! ! ! ! !  :icon_redface:

Godt å høre at du likte den, jeg ramla liksom helt inni den og ble sittende i sikkert 10t til sammen :aww:

Skrevet
Så flaut... :icon_redface: Mitt forsvar er at alle var hvit/brun :) Kan du ikke lage en mappe med bare sufous bilder så kan leg lage noen nye? :aww:

SAtt veldig pris på montasjen din.. men jeg bruker Anniken sin... det er ikke til å komme ifra at den er eksepsjonellt nydelig!

Godt å høre at du likte den, jeg ramla liksom helt inni den og ble sittende i sikkert 10t til sammen :)

Tilogmed sære sære gubben min likte den altså!  :aww:

Imorgen skal vi få printet den ut med en av reklame printerne våre og henge på veggen  :)

Skrevet

Vanvittig bra!! Er kjempemisunnelig på dere som faktisk kan PhotoShop!

Dersom noen vil lage noe liknende med Ailo finnes det masse bilder her... hadde vært koselig og hatt noen fine plakater/montasjer å henge opp!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...