Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen snille sjeler som vil lage en fotomontasje?

Bambi

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle så gjerne hatt en fotomontasje eller lignende med bilder av Sofus, men jeg føler meg jo så absolutt ikke kreativ når det kommer til veslegutten min. :)

Er det noen som ville vært så snille å laget noe til meg ? :aww:

Bilder finnes her

og

her ;)

Skrevet

:P  Den er så vakker at den skal jeg få printet ut og hengt på veggen! ! ! ! !  :rolleyes2:

Kristin: 

Kjempefine montasjer.. men ehm  :getlost: det er kun 3 og 2 bilder av sofse gutten min i dem...  :blink: Du har bilder av Kiro og Tito (lang snute, mye pels og stor kropp også mye pels og sele og kompakt kropp)

Skrevet
*puh* Jeg har brukt "noen" timer på denne kan man si :rolleyes2:

Man kan kalle det en Sofus-versjon av regnbuebroen? :getlost: Håper du liker den.

Fy, søren! Den var bare rålekker! Utrolig bra jobba, Anniken! :blink:

Skrevet
Kjempefine montasjer.. men ehm  :aww: det er kun 3 og 2 bilder av sofse gutten min i dem...  :icon_redface: Du har bilder av Kiro og Tito (lang snute, mye pels og stor kropp også mye pels og sele og kompakt kropp)

Så flaut... :) Mitt forsvar er at alle var hvit/brun :) Kan du ikke lage en mappe med bare sufous bilder så kan leg lage noen nye? :aww:

Skrevet
:)  Den er så vakker at den skal jeg få printet ut og hengt på veggen! ! ! ! !  :icon_redface:

Godt å høre at du likte den, jeg ramla liksom helt inni den og ble sittende i sikkert 10t til sammen :aww:

Skrevet
Så flaut... :icon_redface: Mitt forsvar er at alle var hvit/brun :) Kan du ikke lage en mappe med bare sufous bilder så kan leg lage noen nye? :aww:

SAtt veldig pris på montasjen din.. men jeg bruker Anniken sin... det er ikke til å komme ifra at den er eksepsjonellt nydelig!

Godt å høre at du likte den, jeg ramla liksom helt inni den og ble sittende i sikkert 10t til sammen :)

Tilogmed sære sære gubben min likte den altså!  :aww:

Imorgen skal vi få printet den ut med en av reklame printerne våre og henge på veggen  :)

Skrevet

Vanvittig bra!! Er kjempemisunnelig på dere som faktisk kan PhotoShop!

Dersom noen vil lage noe liknende med Ailo finnes det masse bilder her... hadde vært koselig og hatt noen fine plakater/montasjer å henge opp!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...