Gå til innhold
Hundesonen.no

Collievalper på vei:)


Ewig

Recommended Posts

Ha-ha! Det der Alphonse the Alpha var dritkult! :whistle: Den skal definetivt på lista over aktuelle navn!

Glad du liker det. Jeg elsker å finne på navn! Hos meg er A-kullet så vidt ute av døra og jeg har tenkt B-navn i lange tider allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Han kommer til og bli diger spørs om han ikke vil få brannsår på magen når potene ikke når gulvet :) Går den hvite kragen hellt rundt?? jeg har et navneforslag hvis du tar første bokstaven fra alle i familjen og setter sammen blir det da noe kult navn som kan brukes?? jeg fandt ut at min hund har det ikke planlagt fra min side en venn utpekte det for meg kult :cheer: dette er ikke navna i vår familje men begynner på samme bokstav. isak, lasse, jonas, aina ser du navnet på hunden min??

Da blir det GEM eller MEG :banana:A MEGAstar... HM.... (mora heter a rising star...:jump: Kanskje inne på noe :)

Og ja, den hvite kragen går helt rundt, og halen er så lang at den rekker ned i gulvet! - kanonfyr han der altså :)

Glad du liker det. Jeg elsker å finne på navn! Hos meg er A-kullet så vidt ute av døra og jeg har tenkt B-navn i lange tider allerede.

Ja det var kjempe :) ! Kom gjerne med flere forslag! - og jeg er nok lik deg der også, skriver ned alle jeg synes er bra mhp B-kullet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan går det med lille gutten? Bilder?

Her er skjønnassen en uke gammel! :ahappy: Vi er jo helt forelska alle tre, og får ikke nok av ham :ahappy: Nå har han åpnet øynene, men jeg har ikke tatt bilder av det riktig ennå...

post-5752-1256161240_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...