Gå til innhold
Hundesonen.no

Collievalper på vei:)


Ewig

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer! :wub: Kommer du til å beholde ham selv eller?

Skulle jeg satt et kull på tispa mi (om jeg hadde en) hadde egentlig en valp vært drømmen, for jeg hadde ikke klart å gi fra meg noen :wub:

Hva skal han hete da?

Jeg tror jeg kommer til å få store problemer med å gi ham fra meg, og vurderer å sette ham på for til noen som bor i nærheten - er det forresten noen som har god peiling på foravtaler?

Navnet... - dattera mi sier han passer "Hugo Boss" perfekt... - er litt enig i den :D Hva syns dere? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å få store problemer med å gi ham fra meg, og vurderer å sette ham på for til noen som bor i nærheten - er det forresten noen som har god peiling på foravtaler?

Navnet... - dattera mi sier han passer "Hugo Boss" perfekt... - er litt enig i den :wub: Hva syns dere? :wub:

hugo boss nei gi deg han må jo nesten ha noe som er unikt ha en navne forslag konkurorangse. og jeg fikk jo rett det ble en sobel hanne :D GRATULERE SÅ MYE han er søt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje parfymenavn og merkenavn er litt oppbrukt jeg da... men det er min mening :ahappy:

Har du planer om videre oppdrett, siden du tenker å sette ham ut på fôr? :wub:

Enig i at det er litt oppbrukt, men det paser liksom så godt på ham... Og så ja, jeg har absolutt planer om videre oppdrett - kjempespennende! :D Og det er akkurat det som gjør det litt vrient å velge navn - legger liksom lista da...

hugo boss nei gi deg han må jo nesten ha noe som er unikt ha en navne forslag konkurorangse. og jeg fikk jo rett det ble en sobel hanne :ahappy: GRATULERE SÅ MYE han er søt :wub:

He-he - ja jeg er enig i det - det er litt "forutsigbart", men vi får sjå... :wub:

Gratulerer så mye med valp!

Jeg syns Hugo Boss er kult jeg. Flott navn på en flott gutt! Da Collien til faren min fikk èn valp (uhyre mange år siden) så ble hun kalt "Roschie the one and only".

Har vært inne på tanken om "the one and only" setningen, men liksom litt forutsigbart det også... Vrient! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt vel! Han har nå tatt av seg det han skal, og gått opp igjen til fødselsvekt - pluss 2 gram! :banana: Han er dritskjønn, og en skikkelig tøffing ser det ut til. Mora er skremmende pigg og blid... - hun er rå :whistle:

Har ikke kommet noe lenger mhp navn...

Her er et bilde av han i aksjon ved matfatet - han drikker fire pupper tomme i slengen...

post-5752-1255354606_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det lille nurket. :whistle: Jeg liker godt bokstav-tema på valpekull, men det er jo helt opp til deg. :cheer:

Bokstavtema... - hva menes med det? :banana: Tenker du sånn kull nr 1 = A'et eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trege meg oppdaga først nå at valpen er kommet :whistle: Gratulerer så mye. Skjønner godt at du ikke vi gi ham heeelt fra deg.

Navneforslag: Exclusive Edition Han må jo sies å være det, den eneste i sitt slag.

Alphonse the Alpha om du skal tenke A først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trege meg oppdaga først nå at valpen er kommet :whistle: Gratulerer så mye. Skjønner godt at du ikke vi gi ham heeelt fra deg.

Navneforslag: Exclusive Edition Han må jo sies å være det, den eneste i sitt slag.

Alphonse the Alpha om du skal tenke A først

Ha-ha! Det der Alphonse the Alpha var dritkult! :banana: Den skal definetivt på lista over aktuelle navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til og bli diger spørs om han ikke vil få brannsår på magen når potene ikke når gulvet :banana: Går den hvite kragen hellt rundt?? jeg har et navneforslag hvis du tar første bokstaven fra alle i familjen og setter sammen blir det da noe kult navn som kan brukes?? jeg fandt ut at min hund har det ikke planlagt fra min side en venn utpekte det for meg kult :whistle: dette er ikke navna i vår familje men begynner på samme bokstav. isak, lasse, jonas, aina ser du navnet på hunden min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...