SoppenCamilla Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Ja, da har Hilde vært så snill å lage hjemmeside til meg! Jeg er strålende fornøyd med den, hva syns dere der ute? Jeg må fylle opp linkelista også, noen som vil linkes til? Jeg har tatt meg friheten til å linke til noen av dere uten å spørre, bare fordi jeg er soppen, men det er ikke så mange allikevel. Hvis dere ikke gidder å skrive hele nettadressen i adresselinja, så kan dere trykke på banneret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Utrolig fin og ryddig hjemmeside! Du må gjerne legge ut en link til oss, så kan jeg linke dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Utrolig fin og ryddig hjemmeside! Du må gjerne legge ut en link til oss, så kan jeg linke dere Så bra! Jeg håpa du ville si det, hvis ikke så måtte jeg spurt deg. Vil gjerne linke til noen som driver aktivt med bruks, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Fin side! Kan godt linke til hverandre vi også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Fin side! Kan godt linke til hverandre vi også.. Ja, sleng ut link, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Nei, for en nydelig hjemmeside du har fått deg Camilla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Nei, for en nydelig hjemmeside du har fått deg Camilla. Jaa, det er fordi jeg har fått noen som skikkelig kan det til å lage den for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Hehe, det er bra du er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Den var skikkelig fin og ryddig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Hehe, det er bra du er fornøyd! Når/om jeg skal ha hjemmeside noen gang, skal du få lov å være webmaster, dette var en flott side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Fin side! Link til meg a! Jeg linker til deg nå (lolapagola.com) Ps. den lille buttonen virker ikke, eller når jeg limer den inn på siden min blir det bare svart og hvitt virrvarr... (har svart bakgrunn på siden, kanskje derfor?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Så bra! Jeg håpa du ville si det, hvis ikke så måtte jeg spurt deg. Vil gjerne linke til noen som driver aktivt med bruks, skjønner du! Så kjekt da Eneste på linkene så er de som "eier" linkene et hakk under linken, om du forstår? De er ikke på linje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. September 2009 Rapporter Share Skrevet 12. September 2009 Kjempefin side! Du er flink Hilde! Du kan godt linke til oss, og vi linker tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 13. September 2009 Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Nok et "mesterverk" fra Hilde. Flott side!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 13. September 2009 Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Hjemmesiden din er kjempeflott Du må gjerne linke til meg om du vil, jeg har linket deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 13. September 2009 Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Gjerne linke bloggen min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. September 2009 Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Fy søren den siden er bare rå... *vil ha*! Ikke for å kuppe her, men hvordan er det med oppdateringer og sånn, kan du gjøre det selv eller må Hilde til pers? Hvilket program brukes, jeg mener, hvis jeg skulle fått noen til å lage for meg måtte det vært noe som var relativt enkelt å oppdatere selv iallefall, wysiwyg program. Har fått med meg at frontpage, som jeg bruker, er helt utdatert nå, så finnes det programmer som er like "enkle"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. September 2009 Rapporter Share Skrevet 13. September 2009 Veldig fin side! Du kan godt linke oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Flott side, Hilde er kjempeflink Du får gjerne linke oss, jeg setter opp deg i allefall, om det er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Fy søren den siden er bare rå... *vil ha*! Ikke for å kuppe her, men hvordan er det med oppdateringer og sånn, kan du gjøre det selv eller må Hilde til pers? Hvilket program brukes, jeg mener, hvis jeg skulle fått noen til å lage for meg måtte det vært noe som var relativt enkelt å oppdatere selv iallefall, wysiwyg program. Har fått med meg at frontpage, som jeg bruker, er helt utdatert nå, så finnes det programmer som er like "enkle"? Det der får Hilde svare på, men foreløpig så oppdaterer ho for meg, fordi jeg er n00b. Veldig fin side! Du kan godt linke oss Jammen, det gjør vi allerede, gadd ikke spørre engang. Flott side, Hilde er kjempeflink Du får gjerne linke oss, jeg setter opp deg i allefall, om det er ok Det er greit! Kommer til å linke til alle som har sagt det, Hilde skal bare ha tid først, jeg vil ikke mase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Jammen, det gjør vi allerede, gadd ikke spørre engang. Flink du Skal få ordnet link til dere i dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 14. September 2009 Rapporter Share Skrevet 14. September 2009 Det beste er å oppdatere selve html-filen, men om du helst vil bruke et WYSIWYG-program (What You See Is What You Get), er det beste helt klart Dreamweaver, som gir den reneste og beste koden (for oss som bryr seg om sånt ). Ellers så er NVU et helt greit gratis alternativ. Nå har jeg ingen erfaring med Dreamweaver og minimalt med NVU, da. Men det er det jeg har hørt og sett. Tusen takk for skryt alle sammen. Skal legge til linkene deres snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 30. September 2009 Rapporter Share Skrevet 30. September 2009 Ohoi, dette hadde jeg glemt litt. Men nå er alle linket til i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar