Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Henriette

Recommended Posts

Jøssenam! Grattis med supre plasseringer allihoppa! Så moro!

Ingen som fikk bilder av Bono, da? Kingwanas Epic Walkabout ble nemlig NY Norsk Champion i helgen!

Ingen aning om det er han, men har bilder av en Basenji sopm gikk(og vant) barn og hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
*klippet*

Så kom den gode fe rundt midnatt, drysset litt lykkestøv over "setter'n" min og forvandlet han tilbake til en saluki med resultat søndag: cert og BIR :D Tusen millioner takk til dere ringside som applauderte i vilden sky over Hr. Langbein's tilbakekomst til myndeverden, "mennesket" gråt og alt ble bare fryd og gammen igjen :)

Og ikke nok med det, Frk. Brun trippet seg til 3BT og BIR-veteran og jammen dro hun ikke i land 4BIS-veteran også :D

Gratulerer så mye igjen! Kajsa er kjempe stolt av den vakre mormoren sin :D Får ikke gjemme Hr. Langben, kjempe gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok noen få i går, men kameraet mitt likte ikke helt å ta bilder mot sola, så resultatene ble så som så. Her er noen i alle fall:

:D:)

IMGP1418.jpg

Kjempefint! Er du veeeldig snill og mailer meg litt når du får tid kanskje? :D Må ikke nødvendigvis være full størrelse, for jeg er ikke på min egen PC uansett, men bare sånn for å få vist oppdretter osv. liksom så hadde det vært kjekt å ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenam! Grattis med supre plasseringer allihoppa! Så moro!

Ingen som fikk bilder av Bono, da? Kingwanas Epic Walkabout ble nemlig NY Norsk Champion i helgen!

Jammen grattis da :D

Der kan du se, det lønner seg at vi to lager avtaler :)

Gratulerer så mye igjen! Kajsa er kjempe stolt av den vakre mormoren sin :D Får ikke gjemme Hr. Langben, kjempe gøy!

Tusen takk :D Lover vel godt for lille Kajsa det her, at mormor gjør det bra også som "gammel" dame :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenam! Grattis med supre plasseringer allihoppa! Så moro!

Ingen som fikk bilder av Bono, da? Kingwanas Epic Walkabout ble nemlig NY Norsk Champion i helgen!

Gratulerer! Om han ble BIR på lørdag tok jeg et par bilder av ham, men de ble virkelig ikke noe å skryte av, dessverre...

Kjempefint! Er du veeeldig snill og mailer meg litt når du får tid kanskje? :) Må ikke nødvendigvis være full størrelse, for jeg er ikke på min egen PC uansett, men bare sånn for å få vist oppdretter osv. liksom så hadde det vært kjekt å ha :D

Jepp, det skal jeg gjøre! Litt varierende kvalitet på dem, men skal sende over noen i løpet av kvelden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Om han ble BIR på lørdag tok jeg et par bilder av ham, men de ble virkelig ikke noe å skryte av, dessverre...

Jepp, det skal jeg gjøre! Litt varierende kvalitet på dem, men skal sende over noen i løpet av kvelden. :ahappy:

Nope, det var en brindle hannhund :hug:

Bono er sort/hvit :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :ahappy: Lover vel godt for lille Kajsa det her, at mormor gjør det bra også som "gammel" dame :ahappy:

Det krysser vi fingre og labber for. Men det er jo en som stiller denna hunden da... Den skal jo ha litt kreditt den også! Du får holde et lite kurs for meg, så kanskje hun går i mormors fotspor.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bilder av Felix og Tibrà her inne, sikkert flere også :) Har bilder fra stort sett alle valpene/unghundene fra gruppedømmingen (oppsamlingsringene i det minste :hug:) og noen bilder fra gruppe 1 og 2 av voksne :) + noen bilder som jeg tok utenom :ahappy:

Gikk dessverre glipp av Whippetdømmingen, men gratulerer til Kristin og gjengen med flotte resultater og til Tonje med 3BHK og CERT på felix! :lol:

Og stor gratulasjon til alle andre som ble fornøyde etter helga! :ahappy::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bilder av Felix og Tibrà her inne, sikkert flere også :D Har bilder fra stort sett alle valpene/unghundene fra gruppedømmingen (oppsamlingsringene i det minste :P) og noen bilder fra gruppe 1 og 2 av voksne :P + noen bilder som jeg tok utenom :P

Gikk dessverre glipp av Whippetdømmingen, men gratulerer til Kristin og gjengen med flotte resultater og til Tonje med 3BHK og CERT på felix! ;)

Og stor gratulasjon til alle andre som ble fornøyde etter helga! :P :P

Tusen,tusen takk.. og vældig koselig å hilse på deg:)

Kristin

Og Caroline grattis med en strålende flott hund og det med Lørdagen og dommer,,he,he vi hadde han på søndag vi også og bra de hadde bestilt opp et lass med blå sløyfer.. he,he..han brukte jammen meg skalaen kan man vell si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
    • Se på miniature american shepherd, eventuelt. De går gjerne mer under "familiehund" enn hva aussie gjør, og ser ut som en aussie i miniatyrform. Men det er en godkjent rase.  
    • Miniature American Shepherd! Ville ha en mellomstor hund med medium energinvå som kunne være med på fjellturer på hytta, og falt da på denne. Vet ikke helt hvor medium det energinivået hans faktisk er, men. 😉 Positivt: Allsidig rase med en god avknapp Negativt: Redd for sin egen skygge og er en skikkelig borrelås-hund. Ikke at borrelås-delen nødvendigvis er så negativ, men det er kjekt at de kan være litt selvstendige også.
    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...