Henriette Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Noen som har resultater derfra? Stilte terven til søstra mi i gruppa(opdretter stilte til bedømminga) om vi klarte å bli BIG 2
Monab88 Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag. Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra.
Lola Pagola Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Oooh, grattis Mona, det er jo en fantastisk ting å få på kritikken ja! *håpe på den i morgen *
Iago Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag. Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. Oi det var litt av et komplimang, gratulerer Hvordan gikk det med Tibra?
SFX Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag. Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. Helt greit du liksom - bortskjemt er dere, om ikke fire CK er bra! Men gratulerer!
Henriette Skrevet 29. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag. Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. Så deg flere ganger men turde ikke gå bort lille fredrik er jo bare så søøt
Tonje Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gratulerer til alle som er fornøyd Felix ble 3bhk med cert.Og jeg ble så paff jeg,for dommern kikka så vidt på oss,og da hun skulle kjenne på testiklene så satte Felix seg heller ned han Og det eneste hun sa var at han var for tynn. Men på kritikken var det kun ros,så jeg er kjempefornøyd
Peers Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gratulerer til alle som er fornøyd Felix ble 3bhk med cert.Og jeg ble så paff jeg,for dommern kikka så vidt på oss,og da hun skulle kjenne på testiklene så satte Felix seg heller ned han Og det eneste hun sa var at han var for tynn. Men på kritikken var det kun ros,så jeg er kjempefornøyd Gratulerer
Lola Pagola Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Jeg så en liten sennenvalp, og jeg tror de som gikk med den kalte ham Fredrik Kjempesøt! (utenfor doene)
Kjerstii Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Grattis med flotte resultater! Taika fikk CK og ble 2. BTK Fornøyd med dagen, og gleder oss til i morgen, da er det Basset-spesial.
Gjest Skrevet 29. August 2009 Rapporter Skrevet 29. August 2009 Gratulerer Så utrolig bra kritikk Mona
Gullen Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Jeg så en liten sennenvalp, og jeg tror de som gikk med den kalte ham Fredrik Kjempesøt! (utenfor doene) Da har du nok møtt "vår" lille Fredrik. Bella er mora hans, og han nyter nå livets glade dager på Blaker, hos onkel Eros, Tonje og Robert. De er på Støren og Hundefestivalen i helga. Eros ble 2JKK med ck i går, med sin faste handler Mona. Fredrik har sin egen side på Nellyvill's hjemmeside: http://www.kennel-nellyvill.com/innhold.htm Gå inn på Valper - Kulloversikt og F-kull. Gratulerer til alle som er fornøyde med gårdagen, og lykke til i dag.
Angilja Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Coda ble BIM valp lørdag, Frost fikk 2.bhk med Ck. Vedlig godt fornøyd med det da Frost er veldig veldig nedrøyta...
Cloudberry Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Lola Pagola, hadde Casper på seg en grønn camo-sele? Isåfall så jeg dere et par ganger igår
Lola Pagola Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Lola Pagola, hadde Casper på seg en grønn camo-sele? Isåfall så jeg dere et par ganger igår Det var oss ja ^^ Er kjempefornøyd med utstillingsdebuten til meg og Casper i dag, ble 1. premie Vet det ikke er ck eller cert eller no, men så jo for meg kip og alt mulig jeg kjempefin kritikk og, og det som trakk ned er ting som kan gjøres noe med, eller som forandrer seg da, er jo nå han begynner å få muskeler og slikt. Glad det er overstått!
Ingvild Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Jeg vil se bilder Jeg tok noen få i går, men kameraet mitt likte ikke helt å ta bilder mot sola, så resultatene ble så som så. Her er noen i alle fall: Heeler-valp: Kira: Mona, Stine, Heidi og Sara Selma på bordet BIM og cert. Søt dobervalp som ble BIG (husker ikke om den ble plassert i BIS) Tìbra-søtis
Izziebelle Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag. Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. Herlig kritikk da! Har vært inne å snoket på siden og jeg synes hun virkelig er helt alldeles nydelig! (sånn ser drømme berneren min ut.. hehe) Grattis til alle sammen med knallresultater!
Benedicte Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Gratulerer Caroline! Hun er sååå lekker!
Iago Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Åh, den hunden er så vakker. Og de er kjempe fine sammen!
Gjest Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Er kjempefornøyd med utstillingsdebuten til meg og Casper i dag, ble 1. premie Vet det ikke er ck eller cert eller no, men så jo for meg kip og alt mulig jeg kjempefin kritikk og, og det som trakk ned er ting som kan gjøres noe med, eller som forandrer seg da, er jo nå han begynner å få muskeler og slikt. Glad det er overstått! Gratulerer kjempebra Gratulerer Caroline! Det må være så utrolig gøy!
Peers Skrevet 30. August 2009 Rapporter Skrevet 30. August 2009 Gratulerer med enda en "storeslem", Caroline
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar