Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." :whistle:

Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag.

Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." :)

Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag.

Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. :)

Oi det var litt av et komplimang, gratulerer :whistle:

Hvordan gikk det med Tibra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." :)

Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag.

Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. :whistle:

Helt greit du liksom - bortskjemt er dere, om ikke fire CK er bra! :)

Men gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." :P

Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag.

Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. :whistle:

Så deg flere ganger men turde ikke gå bort :) lille fredrik er jo bare så søøt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd :)

Felix ble 3bhk med cert.Og jeg ble så paff jeg,for dommern kikka så vidt på oss,og da hun skulle kjenne på testiklene så satte Felix seg heller ned han :) Og det eneste hun sa var at han var for tynn. Men på kritikken var det kun ros,så jeg er kjempefornøyd :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd :P

Felix ble 3bhk med cert.Og jeg ble så paff jeg,for dommern kikka så vidt på oss,og da hun skulle kjenne på testiklene så satte Felix seg heller ned han :) Og det eneste hun sa var at han var for tynn. Men på kritikken var det kun ros,så jeg er kjempefornøyd :whistle:

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en liten sennenvalp, og jeg tror de som gikk med den kalte ham Fredrik :) Kjempesøt! (utenfor doene)

Da har du nok møtt "vår" lille Fredrik. :D

Bella er mora hans, og han nyter nå livets glade dager på Blaker, hos onkel Eros, Tonje og Robert.

De er på Støren og Hundefestivalen i helga.

Eros ble 2JKK med ck i går, med sin faste handler Mona. :blink:

Fredrik har sin egen side på Nellyvill's hjemmeside:

http://www.kennel-nellyvill.com/innhold.htm

Gå inn på Valper - Kulloversikt og F-kull.

Gratulerer til alle som er fornøyde med gårdagen, og lykke til i dag. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Pagola, hadde Casper på seg en grønn camo-sele? Isåfall så jeg dere et par ganger igår :D

Det var oss ja ^^

Er kjempefornøyd med utstillingsdebuten til meg og Casper i dag, ble 1. premie :blink: Vet det ikke er ck eller cert eller no, men så jo for meg kip og alt mulig jeg :) kjempefin kritikk og, og det som trakk ned er ting som kan gjøres noe med, eller som forandrer seg da, er jo nå han begynner å få muskeler og slikt. Glad det er overstått! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se bilder :)

Jeg tok noen få i går, men kameraet mitt likte ikke helt å ta bilder mot sola, så resultatene ble så som så. Her er noen i alle fall:

Heeler-valp:

IMGP1239.jpg

Kira:

IMGP1242.jpg

Mona, Stine, Heidi og Sara :blink:

IMGP1253.jpg

Selma på bordet

IMGP1267.jpg

IMGP1274.jpg

IMGP1290.jpg

BIM og cert. :whistle:

IMGP1300.jpg

Søt dobervalp som ble BIG (husker ikke om den ble plassert i BIS)

IMGP1321.jpg

Tìbra-søtis

IMGP1384.jpg

IMGP1408.jpg

:D:blink:

IMGP1418.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt greit med oss. Ck på alle fire, 2 bhk på Jonas og cert og BIR på Dropse, med følgende kritikk: "Very nice bitch. Could be an illustration for the standard." :whistle:

Halvbroren til Bella, Nellyvill's Dressed to Impress "Victor" fikk cert på storutstilling i Sverige i dag.

Gratulerer til alle andre med gode resultater i dag, spesielt til Caroline med Tibra. :)

Herlig kritikk da! Har vært inne å snoket på siden og jeg synes hun virkelig er helt alldeles nydelig! (sånn ser drømme berneren min ut.. hehe)

Grattis til alle sammen med knallresultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd med utstillingsdebuten til meg og Casper i dag, ble 1. premie :D Vet det ikke er ck eller cert eller no, men så jo for meg kip og alt mulig jeg :) kjempefin kritikk og, og det som trakk ned er ting som kan gjøres noe med, eller som forandrer seg da, er jo nå han begynner å få muskeler og slikt. Glad det er overstått! :whistle:

Gratulerer kjempebra :blink:

Gratulerer Caroline! Det må være så utrolig gøy! :blink::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...