Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Herlig kritikk da! Har vært inne å snoket på siden og jeg synes hun virkelig er helt alldeles nydelig! (sånn ser drømme berneren min ut.. hehe)

Grattis til alle sammen med knallresultater!

Det var utrolig hyggelig å høre! :)

Kan ikke akkurat klage over en sånn kritikk nei!

Vi fikk ck på alle 4 i dag og(ikke at det skulle så mye til for den dommeren..) Dropse ble 2 beste tispe med cert og Jonas ble 2 beste hanne med cert og ble dermed Norsk og Svensk utstillingschampion!

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde med helgen, ingen nevnt ingen glemt, for vet at det er mange som har gjort det veldig bra!

Ekstra stor grattis til certsamleren Selma :whistle: Takk for at jeg fikk klenge meg på dere under gruppene i dag!

Jeg lurer forøvrig på hvor idiot folk kan være i hodet, når de raserer telt for mange tusen kroner bare for moro skyld! Eierne til Fredrik var en av de uheldige som fikk teltet sitt ødelagt i løpet av natten. Har folk virkelig ikke bedre ting å finne på???

Bilder fra helgen kommer kanskje etter hvert, må se hva jeg har først. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah fikk CK i dag. :D

Har ikke sett deg i det hele tatt hele helga jeg!? Grattis med CK :whistle:

Ekstra stor grattis til certsamleren Selma :) Takk for at jeg fikk klenge meg på dere under gruppene i dag!

Takk :blink: To nye CERT er på plass! HERLIG! Og det var kjempekoselig at du og Bella hang med oss :blink:

Altså ble Selma BIM med CERT på lørdag og BIR med CERT i dag :wub:

Og Ingvild: Jeg ler meg i hjel av det første bildet med meg, mams og Mona. Jeg ser jo bare helt GAL ut :aww::lol::aww: Og de andre bildene må jeg stjele!

Caroline og Tøfflus har jeg også bilder av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilder av Mona i ringen, Symra i ringen og en helg skog av Tìbrà :)

Terven ble 3 Big idag :whistle:

Nå skal jeg fikse på bilder og legge ut noen :D

Av meg? :blink:

Du skulle kommet bort og hilst på. :blink:

Noen bilder fra bernerringen:

Trondheimhundefestival2009015.jpg

Trondheimhundefestival2009020.jpg

Eros 1 kval-2 konk ck begge dager.

Trondheimhundefestival2009072.jpg

Jonas 2 bhk begge dager, cert og N Such

Trondheimhundefestival2009075.jpg

Xerxes Xavier av Hiselfoss(ck lørdag) og Kaizer Kompis av Hiselfoss(ck lørdag og BIR søndag)

Trondheimhundefestival2009116.jpg

Fredrik og Gine i barn og hund!

Trondheimhundefestival2009126.jpg

Fredrik og William

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegrattis med flotte resultater til sonenhunder! Og Caroline, alle dommerne satt med øynene klistret på Tibra under finalene i dag! Det var nesten komisk å se hvordan de beveget hodene i takt når dere løp! :whistle:

Symra fikk 1 kval 3 konk på lørdag, 1 kval 4 konk i dag. Var veldig fornøyd med kritikken på lørdag, syntes nesten det var litt snålt at vi ikke fikk ck når det meste i kritikken var exelent og resten very good ... I dag var kritikken dårlig. Men vi fikk iallefall ikke blått da. Noen beardisfolk jeg snakket med sa at Symra hadde typisk "svenskerygg", beardisene i Sverige har myk overlinje, sa de. Vi får vel begynne å stille for bare svenske dommere vi da. Eller trene opp muskler.

Ellers var det selvfølgelig toppers å være på utstilling, som alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taika fikk CK og ble tredje beste tispe i dag :whistle: Dommeren likte ikke langbente hunder, så overrasket over at vi fikk CK. Fikk ikke sett så mange soniser i helga, var så vidt innom utstillingen før vi dro igjen. Kjedelig å være syk. Gratulerer til alle sammen, spesielt Caroline og Tibrà :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd :)

Felix ble 3bhk med cert.Og jeg ble så paff jeg,for dommern kikka så vidt på oss,og da hun skulle kjenne på testiklene så satte Felix seg heller ned han :whistle: Og det eneste hun sa var at han var for tynn. Men på kritikken var det kun ros,så jeg er kjempefornøyd :D

Grattis Tonje.. helt fantastisk morro.. Men du er ganske så beskjeden hær nå ja syns jeg du er;) Du ble jo med og vant BEST IN SHOW oppdretter klasse også med Felix gutten:)

Tusen takk for hjelpa og at du du stilte opp for oss. Felix er jo bare kjempe vakker.. Er veldig stolt av han ja.

Mange gode klemma fra stolt bestemor.

Som også hadde i oppdrettet sitt på lørdag 1,2,3,4 beste hannhunds plassering og 1,4 beste tispe plassering Bir og Bim og Bis oppdretter, Bis Veteran, Big 1:)

Søndag Bim og Bis 2 Veteran, Cert på Topaz og Festival vinner nr.3 Jipppppppppppppi..Bir og big 2 valp må jeg heller ikke glemme.. kjæmpe morro:)

Grattis til alle dere andre som er super fornøyde med hælgas resultater.

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Stacy fra oss fikk 2 røde i juniorklassen på lørdag og tok sitt andre cert + bir på søndag. Ikke store konkurransen (1 hoffe begge dager), for festivalen arrangeres samme helg som vår rasespesial :)

Gratulerer til dere alle som er fornøyde etter helgas bravader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfflus har jeg også bilder av.

Ååå, det vil jeg gjerne se :D Så ikke at du sto og "snek" ringside hos oss jeg :D

Og det var veldig hyggelig å hilse på deg og "Pippin&Symra" :D

*klippe KristinH's fantastiske resultater*

Og til det sier jeg bare, GRATTIS med fantastiske plasseringer i helgen :D Og takk for en hyggelig helg i trøindermyndancampinggjengen :D

Grattis til alle andre som er fornøyd og en x-tra til vakre Tibra :)

Min helg beviste at jammen går det opp og ned her i verden...

Lørdag startet med en kritikk på Hr. Langbein som sa ok tennner, god kropp og hodet ser ut som på en setter = blå.

Og det var hele kritikken gitt :D

Så kom den gode fe rundt midnatt, drysset litt lykkestøv over "setter'n" min og forvandlet han tilbake til en saluki med resultat søndag: cert og BIR :o Tusen millioner takk til dere ringside som applauderte i vilden sky over Hr. Langbein's tilbakekomst til myndeverden, "mennesket" gråt og alt ble bare fryd og gammen igjen :P

Og ikke nok med det, Frk. Brun trippet seg til 3BT og BIR-veteran og jammen dro hun ikke i land 4BIS-veteran også :D

Alt i alt; en vellykket tur på en hyggelig utstilling med masse koselige folk og flotte hunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for alle gratulasjoner! Er så stolt av lille Tíbrá :) Tenk, 3 x Best In Show og enda ikke fylt 7 måneder! I går ble hun 3BIS, også en meget hederlig plassering synes jeg, og endte som reserve Festivalvinner :D

Lørdagen i sheltieringen er fort glemt og overstått, men kort oppsummert hadde vi med beste hannhund der også, samt at reisefølget mitt har oppdrettet BIR-tispa, som endte som 2BIS, så stumpene ble liksom reddet på et vis :D

I går hadde vi også sheltiespesial på Gullvåg, 20 min. fra Støren, så jeg reise i full fart på morgenen, stilte Tíbrá til BIR, reiste tilbake og stilte Rebus til beste hannhund. Deretter måtte jeg returnere til gruppene og måtte låne bort Silma og Saeta, og fikk heller ikke stilt i BIR og BIM, men det er jo et luksusproblem :D Lille Silma min ble 4BTK av en haug med tisper (96 påmeldte voksne hunder), og Rebus endte som BIR :D Så hadde vi med Barney som ble 3BHK, Stitch som vant junior og ble BIM-junior, og Mac som ble BIR-veteran. Så alt i alt må vi vel bare være fornøyde med helgen!

Edit: Alle som har bilder er veldig velkomne til å sende dem på mail! Adressen finnes på hjemmesiden min eller fåes ved etterspørsel på PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel evighet siden sist jeg var her inne, men kan jo ta våre resultater for helga

(American Akita)

Lørdag:

Amy: BIR valp og uplassert i gruppa på sin første utstilling.

Chelsea: BIR

Vegas: (hann fra vårt oppdrett): BIM

Søndag:

Amy: BIR valp og BIG valp.

Chelsea: BIM

Vegas: BIR & BIG

Vi fikk tatt omtrent ingen bilder, så om noen har bilder av våre hunder blir jeg veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...