Kristinh Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Hurra vår Whippet Int Nord Kbhv-07,NV-06 Courtborne Ramazotti Gikk helt til topps og ble BEST IN SHOW.. Jipppiiiiiiiiiiiiiii forrige helg tror det var omtrent 2000 hunder som var påmeldt. Det var en fantastsiks opplevelse dere. Hurra,hurra.
SusanneL Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Gratulerer! Fantastisk resultat - og man må passe på å nyte slike leeeenge! Susanne
Symra&Pippin Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Kjempegrattis! Det er ikke alle som får oppleve noe slikt! Har du et BIS-bilde?
HHC Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 WOW! Grattis! Slenger meg på spørsmål om bilde
Caroline Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Så fantastisk Kristin! Gratulerer så mye!
Tuskelusken Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Gratulerer! Det er jo helt fantastisk!
bardmand Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Gratulerer! Vel fortjent, moro når en så moderat og korrekt hund går til topps.
Tøfflus Skrevet 13. August 2009 Rapporter Skrevet 13. August 2009 Du Dah!! Jeg snakket da med deg for et par dager siden og ikke et skvidder om det her. GRATTIS Hurraklem får du når vi sees på "fæstivalen"
Kristinh Skrevet 15. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2009 Hei sann og tusen takk for alle gratulasjoner... Ja jøss dette var kjempe morro:) Glemte å fortelle det vet du. Var så opptatt av å fortelle at jeg hadde vært i Riga også samme helg vet du og kom hjem med 3 Latviske Championer og en Clubvinner. Og ikke nok med det så en annen plass var Courtborne Ty "Fia" på valpeshow og ble 3 best in show. Så det var så mye som skjedde den helga. Men nå vet du det og det skal bli veldig koselig å treffe deg på Hundefestivalen. Har ikke noe bilde men har link til bildet som ble tatt:) Er han ikke flott da dere:) Han har nå til sammen blitt 4 ganger Best in show og har mange best in Show plasseringer + og blitt flere ganger BIS veteran og der også bis plasseringer. Men den beste vinsten var vell å vinne BEST IN SHOW på Whippetkongressen, det var stort det. Her er bildet fra Svenstavik. http://www.hundsport.se/ring_rapport/utsta...avik_bis_1.html Tjohoi dere Kristin
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar