cockerella Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 De hadde det travelt, de små, og kom på dag 60. Halv fire kom den første tispa, så 4 tisper til som perler på ei snor før 3 de tre guttene avsluttet det hele. Klokka 7 var det hele overstått. Tenk, åtte små rebeller ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer så mye, virkelig flott! Søte småboller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Så søte Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer så mye med de søte små, og lykke til videre Du sa det gikk fort i svingene? Her gikk det enda fortere i går, tispa mi fikk syv vakre velskapte valper, første valpen kom klokka 11.00, nr 7 var ute klokken 13.00. Syv valper på 2 timer, det er også ganske fort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer så mye med de søte små, og lykke til videre Du sa det gikk fort i svingene? Her gikk det enda fortere i går, tispa mi fikk syv vakre velskapte valper, første valpen kom klokka 11.00, nr 7 var ute klokken 13.00. Syv valper på 2 timer, det er også ganske fort hehe Ja, det var fort! Jeg tenkte mest på at de kom på dag 60, og uten temperaturfallet som pleier å varsle om nær foreståede fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer Er alle valpene blue roan, eller er det noen sort/hvite der også? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Du fikk som ønsket ser jeg! Grattis så masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 1. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer Er alle valpene blue roan, eller er det noen sort/hvite der også? *nysgjerrig* Det er et par som er litt lite pigmetert under potene enda, så jeg er ikke heeltsikker, men jeg tror alle er blue roan. Du fikk som ønsket ser jeg! Grattis så masse Jepp, det er sjelden det går akkurat som man ønsker. Jeg trodde ikke mine egne øyne da det kom 5 tisper på rad før første hannen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Gratulerer så mye med valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 2. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 To av valpene var betydelig midre enn de andre. De døde dessverre begge to. Hannen døde i går kveld, og tispa nå nettopp. Dermed er status 4 tisper og 2 hanner. De 6 synes i allefall å være livskraftige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koda Naruto Skrevet 2. August 2009 Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 Gud så trist. Håper de andre klarer seg kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. August 2009 Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 uff da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. August 2009 Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 Så trist med de to valpene... Lykke til med de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 2. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 Takk for medfølelsen. Jeg har veid alle 6 , og alle har lagt på seg. Det lover jo godt. Jeg har lagt foreløpige navn på 4 av valpene. Guttene har en flekk på henholdsvis høyre og venstre side, så da blir det: Willoch og Lars , Sponheim blir for drøyt Ei av tispene kaller jeg Floora fordi hun ble født på gulvet. Ei anna kaller jeg Butterfly på grunn av tegningene som ser ut som to sett sommerfuglvinger. Jeg synes det er moro med navn og bruker en del tid på å pønske ut stamtavlenavn også. Ellers så vokser de fint og har lagt på seg siste døgn også. Må si jeg er overrasket over hvor mobile de er på et så tidlig stadium - det hadde jeg faktisk ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Gratulerer masse med valper! Veldig trist å høre at to av de ikke klarte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Gratulerer med valper! Fine navn du hadde valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 3. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Lille Lars koser med mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 5. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2009 Vi har hatt det svært varmt her. I dag er det litt mer behagelig for både valpene og meg. Jeg har lagt ut et slideshow av tispene på hjemmesiden min dersom noen vil se. Det var ikke lett å få fotografert sprelledyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 8. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2009 I dag er valpene en uke gamle. De spiser og vokser, helt fasinerende å se på. Lille lars ble den første som bikka 500 gram, en skikkelig kraftkar. Og Mazie er ei flink mamma , akkurat som jeg trodde hun kom til å være. http://i33.photobucket.com/albums/d65/cock...pene1uke006.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 10. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2009 I dag har jeg filmet koseklumpene, det ligger 1 minutts øyegodis i bloggen på hjemmesiden :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 10. August 2009 Rapporter Share Skrevet 10. August 2009 Sukk...vakre Cockerbarna, det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 14. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2009 Nå har alle valpene åpnet øynene , helt eller delvis. Noen av dem er skikkelig spreke og har "gått" på alle fire. I morgen er de to uker gamle, og da skal jeg ta bilder av dem enkeltvis, søtingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cockerella Skrevet 16. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2009 Håper denne linken fungerer. Det er hodebilde av en av guttene , 2 uker gammel. Det var vanskelig å få tatt klare bilder av dem fordi de var så urolige. Redigert: Det funket! Det ligger bilder av alle på hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar