Gå til innhold
Hundesonen.no

Bloggnavn


Poter

Recommended Posts

Jeg skal flytte bloggen min og trenger et nytt bloggnavn. Akkurat nå var jeg akutt ukreativ og kommer ikke på noen klingende bloggnavn -har dere noen forslag? Bloggen min nå heter Poter, men "poter" er opptatt dit jeg skal bytte. Det samme er "poteliv". Det trenger ikke å hete noe med "poter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt lite kreativ med sånt, men "8 poter" falt umiddelbart inn, det kunne jo kanskje passe? Med mindre dere har planer om å øke til 12 (eller mer!) sånn med det første :whistle:

Ingen planer om å øke til flere poter, selv om kattens poter forsåvidt kan telles med og da blir det jo tolv :lol: Menneh... takk for forslag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://poteliv.blogspot.com/

er ledig...

blogger / blogspot

google / gmail

sannsynligvis den enkleste blogg-tjenesten som finnes på nettet...

layout er bare å trykke på knapper for farger og utseende, skrive innlegg er som på et forum...

Jeg har funnet bloggtjeneste, det jeg trenger er et navn :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor og hvorfor du bytter igjen? :lol:

Selvsagt! Jeg tenker jeg skal bytte tilbake til wordpress hvor jeg synes det er enklere. Med andre ord: ta bort mulighetene til nerding slik at annen tid frigjøres :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordpress er bra. Vgb, der jeg blogger, bruker også wordpressystemet, jeg er iallefall fornøyd, man får litt flere lesere der. Der er poteliv garantert ledig, poteliv.vgb.no blir addressen.

Bytter jeg, kommer jeg til å bruke wordpress. Er veldig fornøyd med wp.

Jeg har bare fornavn + etternavn, jeg :)

Er litt kjedelig da, men jeg har den inne på hjemmesiden uansett. Jeg er veldig fornøyd med wordpress :)

Jeg har ikke lyst å bruke navnet mitt som adresse. Har fått et litt morsomt forslag: "tiggende blikk" :) Det passer ganske godt på våre dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Hehe, ja! Men kan hende det bare er meg, men er det ikke litt langt å ha det når den slutter på wordpress.com i tillegg, det blir jo så langt. Mulig det bare er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å eie eget domene koster 90kr året, som kan peke til foreksempel wordpress bloggen...

Skal man i tillegg ha epost gjennom tilbyder så blir det 180kr året...

(priser for .com, fra domeneshop, uten webhotell)

Ikke så mye penger det, en kvart forsekk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å eie eget domene koster 90kr året, som kan peke til foreksempel wordpress bloggen...

Skal man i tillegg ha epost gjennom tilbyder så blir det 180kr året...

(priser for .com, fra domeneshop, uten webhotell)

Ikke så mye penger det, en kvart forsekk... :)

Jeg hadde jo tenkt å bytte til wp for å komme unna nerdinga! :) Da kan jeg ikke fleske til og kjøpe meg mitt eget domene! DET blir nerding, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om poenget er å gjøre det så enkelt som mulig så er blogspot.com enda enklere en wordpress.com

Men om du er kjent med og fornøyd med wordpress så er det jo lik så bra.. :)

(jeg har også wordpress på hjemmesiden, riktignok på egen server men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, poenget er ikke å gjøre det enklest mulig, men nå er jeg uansett godt kjent med wordpress og trives med det bloggprogrammet, så det er mer det. Norblogg bruker jo wp, så er samme greia -bortsett fra at man kan fikse og mikse layout og slikt selv. Jeg vil mer bare ha "vanlig" blogg igjen, om dere skjønner.

Ikke flere navneforslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...