Siri&Snoopy Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Heihei! Jeg er ny her! Jeg er 21 år gammel og bor i Trondheim. Familien min har hatt hund hele mitt liv (schæfer (polititjenestehund), riesenschnauzer, shi tzu og dalmatiner), men når jeg flytta hjemmefra fikk jeg lyst på en egen hund. Jeg hadde ikke så veldig lyst på valp, så jeg valgte å skaffe meg en omplassert hund. I juni 05 fant jeg Snoopy og falt pladask. Snoopy er en 3 år gammel Phalene-gutt. Jeg, mamma og "onkel" Chico (mamma sin Dalmis) møtte Snoopy og Charlotte (omplasserer) og fant ut at Chico og Snoopy gikk greit sammen. Dagen etter flytta Snoopy inn til meg og jeg ble "mamma" for første gang. Litt mer info om Snoopy og bilder og slikt kommer litt senere under Min Hund. Må få forminsket bildene litt først. Snoopy trenger MASSE miljøtrening og vi har såvidt begynt med litt agility. Vi var på trening sammen onkel Chico og 3 andre dalmiser og Snoopy skjønte pointet med agility ganske raskt, selv om han helst hadde lyst å "gå i tog" med de fine dalmisdamene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Hei og velkommen! hyggelig at du ble medlem og håper du vil trives! Blir spennende å høre mer om hundene du har hatt og den du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Heihei, og velkommen hit på sonen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Hei og velkommen Håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen hit. Bare spør om du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Hei hei å velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Hei og velkommen! Bare spør dersom du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiffa Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 heihei velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 velkommen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 hei og velkommen! snoopy er kjempefin, fulgt med på den på charlotte`s. visst du vil sosialisere snoopy mer med andre hunder er dere velkommen på hundetreff på tirsdager. se mer www.sosialhund.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen til oss, her er det bare hyggelige folk, har jeg funnet ut(er ganske ny her jeg og) Gleder meg til å få se bilder av Snoopy. Høres jo veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Hei og Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Håper du vil trives her Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 25. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2005 Velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar