monica_n Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Lurte på om noen hadde lyst å være med meg og Enya på tur/sosialisering en gang? Vi bor 5 min unna karl johan, men kan dra et stykke for å møte andre som vil på hundetur
simira Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Sosialisering er alltid fint. Nå reiser vi bort i helga, men er gjerne med ellers. Fint å gå tur i nærområdet her da, Sinsen/Torshovdalen/Grefsenkollen.
Lola Pagola Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Skrevet 7. Juli 2009 Jeg vil veldig gjerne, flytter mest sannsynlig til oslo til høsten, så hundevenner til Casper er helt supert
monica_n Skrevet 8. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2009 Bare si når og hvor og vi er der
Bullitt Skrevet 8. Juli 2009 Rapporter Skrevet 8. Juli 2009 Hadde vært morsomt å treffe en hvit gjeterhund. Har aldri sett en "live" før. Kunne godt tenkt meg å ta bilde av en ved siden av den sorte krabaten min...
SiriEveline Skrevet 8. Juli 2009 Rapporter Skrevet 8. Juli 2009 Tinka og jeg kunne godt tenke oss å være med. Vi kjører så hvorsomhelst innen Oslo passer, trenger bare veiforklaring!
Midas Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 Jeg vil være med på tur. Jeg kan ikke før over helgen, men da kan jeg på ettermiddagstid
Ia Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 Scilos vil gjerne møte store, snille hunder. Han har hatt noen vonde opplevelser og blitt litt skeptisk til hunder som er større enn han, så han har godt av å få oppleve at de kan være snille selv om de er større
monica_n Skrevet 9. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 hvilke dag passer det for dere da? Ingvild: Enya er kjempesnill mot mindre hunder, men hun kan begynne å bjeffe hvis hun blir veldig ivrig når hun møter de i bånd. Hun vil så veldig gjerne leke
Ia Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 hvilke dag passer det for dere da? Ingvild: Enya er kjempesnill mot mindre hunder, men hun kan begynne å bjeffe hvis hun blir veldig ivrig når hun møter de i bånd. Hun vil så veldig gjerne leke Hehe, sånn er Scilos og Lyd gjør ikke noe, bare han ikke får inntrykk av at de vil skade han.
monica_n Skrevet 9. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 Hehe, sånn er Scilos og Lyd gjør ikke noe, bare han ikke får inntrykk av at de vil skade han. Men da går det nok veldig bra!
Tab07 Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 Vi vil og gjerne Jeg har ihvertfall fri hele neste uke, så kan hver dag da
Eloyn Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 Jeg og Monica skal gå tur med hundene i kveld. Blir muligens ved akerselva på Torshov/Sagene om ikke annet blir bestemt. De som vil må gjerne slenge seg på. Blir vel rundt 9 tiden i kveld tenker jeg
monica_n Skrevet 12. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2009 vi fikk en fin tur i dag hvertfall
SiriEveline Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Dere må si ifra når dere drar på tur da! Har veldig lyst å være med..!
Whoopsis Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Jeg vil også gjerne være med Hun er snill mot mindre hunder, men også her kan det komme litt lyd på starten. Hun vil også veeldig gjerne leke.. Men hun pleier å gi seg fort. For oss passer det best ett sted det er mulig å komme seg til kollektivt, for det er vi avhengige av. Hva med Maridalen?
Eloyn Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Skrevet 13. Juli 2009 Jeg sa jo ifra på torsdag da. Veldig fin skogstur i går, buss til Frognerseteren og gå derfra til Songsvann, og banen ned igjen derfra. Sånn ca 6,5 km å gå. Planen er å gå samme turen igjen nesten søndag.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar