Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil noen på tur med oss?:)


monica_n

Recommended Posts

Scilos vil gjerne møte store, snille hunder.

Han har hatt noen vonde opplevelser og blitt litt skeptisk til hunder som er større enn han, så han har godt av å få oppleve at de kan være snille selv om de er større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke dag passer det for dere da?:aww:

Ingvild: Enya er kjempesnill mot mindre hunder, men hun kan begynne å bjeffe hvis hun blir veldig ivrig når hun møter de i bånd. Hun vil så veldig gjerne leke :poke:

Hehe, sånn er Scilos og :)

Lyd gjør ikke noe, bare han ikke får inntrykk av at de vil skade han. :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Monica skal gå tur med hundene i kveld. Blir muligens ved akerselva på Torshov/Sagene om ikke annet blir bestemt. De som vil må gjerne slenge seg på. Blir vel rundt 9 tiden i kveld tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med :lol: Hun er snill mot mindre hunder, men også her kan det komme litt lyd på starten. Hun vil også veeldig gjerne leke.. Men hun pleier å gi seg fort. For oss passer det best ett sted det er mulig å komme seg til kollektivt, for det er vi avhengige av. Hva med Maridalen? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo ifra på torsdag da. Veldig fin skogstur i går, buss til Frognerseteren og gå derfra til Songsvann, og banen ned igjen derfra. Sånn ca 6,5 km å gå. Planen er å gå samme turen igjen nesten søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...