Gå til innhold
Hundesonen.no

Mega-sonentreff!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Hei alle soniser!

Jeg og et par muskiterer driver og snakker om å arrangere et skikkelig mega-sonentreff! I den forbindelse lager jeg tråd her i Alt mulig-delen av forumet for at så mange som mulig (alle?) skal få den med seg!

Vi har en idè om hvor vi kan ha det, hvor det er hytter, og muligheter for å sette opp telt, og muligens å ha med campingvogn. Vi tenker hovedsaklig å ta det en helg, sånn at folk kan ha mulighet til å komme på fredag, også tar vi hovedsakelig aktivitetene på lørdag, også kan man velge om man vil sove over til søndag.

Hvis det er stor interesse for dette, så kommer vi til å sette opp en påmeldingsfrist, og en sum man må betale, avhengig av hvordan man vil arrangere sovinga. Vi tenkte å prøve å få det til i slutten av august, ca.

Meld din interesse her!

Edit: Treffet vil mest sannsynlig holdes på Ula Camping, mellom Sandefjord og Larvik, i Vestfold.

EDIT!

Da er det avgjort! Avstemningen er lukket, for treffet blir den første helga i september på Ula camping! Bestillinger av hytter gjør dere selv, MEN dere gi meg beskjed om hvem som sover sammen, og om det er plass til fler, sånn at jeg kan mikse og trikse for å få plass til alle. Derfor må jeg, Soppen, få beskjed om alle som vil og skal komme, sånn at jeg har oversikt over det, og evt hvem som bestiller hytter, og om det er plass til fler inni hytta. Dersom du vil komme, men ikke kan bestille hytte, sier du ifra til meg, sånn at jeg kan spørre noen som HAR hytte/telt, om det er plass til akkurat deg.

Bestilling av hytter kan gjøres til dette nummeret 90053916, da det er han jeg har hatt kontakt med de siste ukene. Veldig hyggelig mann. Si at dere skal på hundetreff første helga i september. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar
Med konkurranser da? :thumbsup:

Hvor man kan få beste sonenhund-titler :wub:

Jah, har tenkt det! :ahappy: Tenkte at folka skulle få lov til å ta med premier selv, også setter vi opp (for rase- og blandingshunder, så ingen føler seg utafor) søteste uttrykk, beste tegninger, fineste farger, beste ganglag og sånne utstillingsting, også kan vi ha lydighet, og andre ting også, kom gjerne med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hadde vært moro, men det er klabert avhengig av tid og sted.

Vi må jo sette opp forslag til titler/ konkurranser?

Jeg starter:

* Sonens beste triks

* Sonens værste triks

* Sonens lydigste

* Sonens ulydigste

* Sonens sjarmør

.. må tenke litt på flere, men vi må ha med litt sånne konkurranser der en egen basenji har sjans til å vinne også, altså! (Ser for meg at jeg har store muligheter i sonens ulydigste eller noe slikt :thumbsup: )

Edit:

Av eksteriørklasser:

*Beste poter

*Beste ører

*Fineste hale

* Beste langhårete sonenhund

*Beste korthårete sonenhund

*Beste bevegelser

o.s.v.

*føle seg kreativ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hadde vært moro, men det er klabert avhengig av tid og sted.

Vi må jo sette opp forslag til titler/ konkurranser?

Jeg starter:

* Sonens beste triks

* Sonens værste triks

* Sonens lydigste

* Sonens ulydigste

* Sonens sjarmør

.. må tenke litt på flere, men vi må ha med litt sånne konkurranser der en egen basenji har sjans til å vinne også, altså! (Ser for meg at jeg har store muligheter i sonens ulydigste eller noe slikt :thumbsup: )

Da er vi to! :ahappy:

*Sonens mest bortskjemte

*Sonens største hund

*Sonens minste hund

*Sonens høyeste haleføring

*komme på flere* :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert! Med litt forbehold om hvor/når det blir, selvfølgelig. :ahappy:

Og av konkurranse kan man kanskje ta med "Sonens eksteriørfeil"? :thumbsup:

Det blir på østlandsområdet, men det er gode muligheter for dere som evt kommer langveisfra. Det er buss-, tog- og flyforbindelse til de stedene jeg har sett oss ut, og med litt behjelpelighet fra andre for å komme seg fra stasjonen og dit, så er det ikke noe problem. Og det skal vi alltids fikse!

Alle konkurranser er morsomme, så bare kom med forslag! Dere er flinke! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i utgangspunktet en god idé, men er det bare jeg som har så proppet kalender at det er for kort varsel?

August er en hektisk måned for veldig mange, og om dere tenker siste helga i august er det stor utstilling i Drammen og i Trondheim, flere sporstevner og lydighetsstevner og annet som folk kan ha plottet allerede.

Men, om helga mi er ledig, om prisen er grei og avstanden overkommelig høres det veldig koselig ut, altså! Et flott tiltak, som jeg håper ender bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i utgangspunktet en god idé, men er det bare jeg som har så proppet kalender at det er for kort varsel?

August er en hektisk måned for veldig mange, og om dere tenker siste helga i august er det stor utstilling i Drammen og i Trondheim, flere sporstevner og lydighetsstevner og annet som folk kan ha plottet allerede.

Men, om helga mi er ledig, om prisen er grei og avstanden overkommelig høres det veldig koselig ut, altså! Et flott tiltak, som jeg håper ender bra!

Vi prøver å finne en helg som ikke er stappa med utstilling etc, samtidig som det ikke er så seint i året at det blir kaldt. Kom gjerne med forslag på helger også, altså! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å finne en helg som ikke er stappa med utstilling etc, samtidig som det ikke er så seint i året at det blir kaldt. Kom gjerne med forslag på helger også, altså! :ahappy:

I 2010, da eller? :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir på østlandsområdet, men det er gode muligheter for dere som evt kommer langveisfra. Det er buss-, tog- og flyforbindelse til de stedene jeg har sett oss ut, og med litt behjelpelighet fra andre for å komme seg fra stasjonen og dit, så er det ikke noe problem. Og det skal vi alltids fikse!

Kjempeflott. :thumbsup: Jeg er vant til å reise med tog og annen kollektivtrafikk med hund og bagasje, så det er ikke noe problem. Så lenge jeg har litt penger og tid så blir jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2010, da eller? :thumbsup:

Vel, vi tenkte i utgangspunktet 2009, men om det ikke blir noe i år, så tar vi det neste år! Evt gjenta det neste år. :wub:

Kjempeflott. :ahappy: Jeg er vant til å reise med tog og annen kollektivtrafikk med hund og bagasje, så det er ikke noe problem. Så lenge jeg har litt penger og tid så blir jeg med!

Så bra! Sånn det ser ut nå, så tror jeg ikke overnattingen blir så dyr. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig spennende ut!

For min del er også kalenderen ganske proppfull i august, og økonomien er det også dårlig med siden vi flytter til Stavanger da.

Hadde uansett vært kult å samle sonen-mennesker fra hele landet! Jeg tør kanskje til og med bli med om noen andre fra Bergen/Stavanger skal, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir på østlandsområdet, men det er gode muligheter for dere som evt kommer langveisfra. Det er buss-, tog- og flyforbindelse til de stedene jeg har sett oss ut, og med litt behjelpelighet fra andre for å komme seg fra stasjonen og dit, så er det ikke noe problem. Og det skal vi alltids fikse!

Alle konkurranser er morsomme, så bare kom med forslag! Dere er flinke! :wub:

Ohh, kanskje jeg må ta meg en "husmorferie" da :thumbsup: Venter på rehabiliteringspenger fra NAV så da burde jeg ha råd til å ta meg en velfortjent husmorferie til østlandet :ahappy: (har aldri vært lengre ned enn gjøvik)

My sier hun føler "sonens lydigste" prisen og "beste hale" prisen er hennes allerede og burde innhentes på stedet *ler* (det var ironisk, My eier verken lydighet eller noe særlig med hale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...