Gå til innhold
Hundesonen.no

Odin


nuffe0709

Recommended Posts

Odin, min nye gutt kommer fra Sverige. Harrystaff's Falcon Fighter er hans navn og han ble født den 27.desember 2008.

Han er en kjempe snill gutt som elsker å lære forskjellige ting, han er veldig glad i andre mennesker, mens andre hunder kan være litt skumle før han har fått snust på de. Men sosialisering pågår:) Ellers er Odin bare så utrolig god:) En stjerne hund:) Odin skal etterhvert begynne med agility, og litt lydighet kanskje, men får nesten se hvor stor min interesse er for det. Nå for tiden går vi på utstillingstrening og har lært å stå fint i noen sekund, jeg får lov til å flytte benene hans hvor jeg vil (det likte han ikke i begynnelsen) og jeg får sjekke tenner. Så skal vi begynne å trene på å la andre få sjekke tenner:) Vi skal kanskje stille i Haugesund den 30-31 mai. Vel her er bilder av min Odin:)

n869510385_6841519_7803688.jpg

n869510385_6841527_1276967.jpg

n869510385_6868242_3169326.jpg

n869510385_6868244_2135945.jpg

n869510385_6874570_8324902.jpg

n869510385_6874571_2146260.jpg

n869510385_6874579_2782896.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige tegninger, med hvit hals og hode, føtter og hale og brun resten :lol:

Flott gutt :P

Hihi litt morsomt at han er fra sverige, og fra harrystaff, har du fått kommentarer på harryhandel eller? :P

Tusen takk, liker veldig godt fargene på han selv, litt annerledes:)

haha:) nei det har jeg faktisk ikke tenkt på selv en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på utstillingstrening der vi hadde "utstilling", Odin var kjempe flink og stod fint, men når vi skulle gå vår runde så viser det seg at jeg og Odin har for god kontakt! Er det mulig! Når vi går ser han opp på meg hele tiden, så han begynner å trippe. Så nå må jeg begynne å trene på at han ikke skal se på meg, hvordan skal jeg få til dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg om jeg er heeelt på jordet her, men jeg tror ikke for mye kontakt er noe du trenger å bekymre deg for egentlig, han er jo liten enda, og snart blir det tisper og mye annet spennende, og du skal være glad for at du har et så godt utgangspunkt for kontakt. Jeg tror det vil gå seg til etter hvert jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg om jeg er heeelt på jordet her, men jeg tror ikke for mye kontakt er noe du trenger å bekymre deg for egentlig, han er jo liten enda, og snart blir det tisper og mye annet spennende, og du skal være glad for at du har et så godt utgangspunkt for kontakt. Jeg tror det vil gå seg til etter hvert jeg.

Selvfølgelig er jeg kjempe glad for at vi har så god kontakt, men i utstillingsringen er det jo ikke positivt. Bevegelsene hans blir jo helt feil, var det jeg tenkte på når jeg mente det var negativt:) Kontakt er faktisk den tingen jeg har trent ganske mye, med Molly og Odin, da Max har ikke så god kontakt for da jeg fikk han visste jeg ikke hvor viktigt det var. Men ja, jeg synes han er flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk takk:) Første kommentaren til farmora mi var: ehhh, han var... ikkje så fin. hehe. Men nå syns hu han e kjempe fin, måtte bli vande me han:) Fleire og så har sagt det, at me første øyekast så va han spesiell stygg, men nå syns di han e kjempe fin. Og hei der skreiv me plutselig på dialekt og.

Skal ta flere bilder i morgen:) Har for det meste bare oppstillingsbilder, hihi:) Måtte jo se om han stod fint før vi skulle på utstilling:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...