Gå til innhold
Hundesonen.no

Mopsen William


Vanja&William

Recommended Posts

Kong William av Gjøvik!

Mopsen William er en kraftig kamerat på ett og et halvt år som av alle ting elsker smokk! Han er sikkert i likhet med mange andre mopser meget klønete, vet ikke om andre har opplevd dette men om han hører noen komme så blir han så ivrig og tar så mye i når han bjeffer at han bokstavelig talt går på trynet. :)

Han er en super kosehund, utrolig lojal og ikke minst veldig morsom.

Vi holder til i en leilighet i Gjøvik sentrum, her har han sitt eget soverom med 120 cm med seng han kan boltre seg i. Hundesengen måtte bøye seg i støvet for den myke store gjestesengen som han stort sett tilbringer natten i ;) Det skal sies at han er bortskjemt, men ikke i for stor grad, noe han helt klart trives med, han elsker kos og får masse av det :) Er vi ute å reiser for eksempel, og bare har med teppet hans kommer han opp i sengen med meg, går under dynen, stikker hodet opp ved mitt og legger seg på armen min, og slik ligger han stort sett hele natten, en ekte kosegutt med andre ord! :)

Forøvrig er han veldig redd for støvsugeren og anser den som hans største fiende. Her om dagen fikk han også en ny erkerival, en sort elvis parykk som en gang ble brukt på kostymefest. Denne er nå ute av hus til hans store glede ;)

William får mye oppmerksomhet da vi er ute å går tur, det er tydeligvis ikke et vanlig syn med en mops i Gjøvik, han har spesielt draget på gamle damer som fort stopper opp å snakker i 10 minutter om hvor fin pelsen hans er eller at de lurer på hvor snuten hans er :wub:

Han følger meg over alt og er min beste venn, vi har hatt mange flotte stunder og håper på mange fler ;)

post-5426-1241522056_thumb.jpg

post-5426-1241522122_thumb.jpg

post-5426-1241522291_thumb.jpg

post-5426-1241522367_thumb.jpg

post-5426-1241522707_thumb.jpg

post-5426-1241522821_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Så artig! Jeg sa faktisk nylig til en venninne at jeg tror jeg aldri har sett en mops her på Gjøvik (bor og studerer her) og så dukker dere jammen opp! Fin var han også, liker spesielt de sorte mopsene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det stemmer at det var to kull samtidig ja :)

Mediemanagement 2.året på HiG ja :wub: Har hatt William i 4 mnd nå ca, fikk han fra kennelen da han ikke gikk helt sammen med en annen hannhund som var der, kunne ikke passet meg bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...