Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme eks-kjærester og nåværende kjærester


Bambi

Recommended Posts

Hahaha, jeg ler meg ihjel :wub:

Hvor vanskelig er det å forstå at det er sexy med damer som er i sitt rette element. Gjør det litt oftere og skikkelig, så kanskje det blir noe på dere også :) :)

Svarer du ikke litt farlig til oss damer nå synes du ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Min bedre (?) halvdel har også problemer med å se rot.. Han klarer heller ikke å sette på en maskin med klær når skittentøyskurven er full.. Det er jeg som ser gigantiske hybelkaniner etter voffsen, så det blir ofte jeg som støvsuger.. Ellers har vi en ok arbeidsfordeling når det gjelder vasking.. han har kjøkkenet og stua så tar jeg badet og soverommene. Han har en arbeidsplass på det ene soverommet (eller kontor som vi bruker det til) der han ROTER noe så inni hampen.. om vi skal ha overnattingsgjester bruker han en HEL DAG på å rydde der. Likevel klarer han ikke å holde det ryddig der i hverdagen.. og jeg har egentlig gitt litt opp skal jeg innrømme...

Ellers er jeg fornøyd med snillingen min, vi krangler sjeldent og er flink til å ta opp på problemer på en rolig og avbalansert måte..

Eksen min derimot.. makan til usaklig type han var.. Vi kjefta og smella på hverandre hele tiden.. Er glad den tiden er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min derimot.. makan til usaklig type han var.. Vi kjefta og smella på hverandre hele tiden..

Ble litt godt humør av denne tråden jeg, så håper det er greit at jeg bare må kommentere litt... som denne med uthevelse av noen viktige ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt godt humør av denne tråden jeg, så håper det er greit at jeg bare må kommentere litt... som denne med uthevelse av noen viktige ord :wub:

Kommenter vekk du :) Vi tar deg ikke på alvor lell, for vi VET du har det rotete der du er nå om du er singel vel og merke, har du dame/samboer har hun helt sikkert ryddet etter middagen og satt på en klesvask og helt sikkert støvsugd etter bikkja di *dukker og flirer*.

Men altså Line, du må da skjønne at han synes du har fin rompe! For å være helt ærlig ville jeg satt pris på det jeg. Etter 12 år og like lækker, er ikke mange damer som kan si det samme som deg altså. Du har jo så lekker rompe at selv etter 12 år klarer ikke gubben å ligge unna! Så tyst på deg!

Var en hel masse jeg irriterte meg over med eksen, men i dag føles det bare teit og smålig av meg. Det som irriterte meg da, irriterer meg slettes ikke nå. Eneste måtte være at min mann i dag lager en haug med lyder når han spiser, og så krever han at barna ikke skal rape eller prompe, men den reglen gjelder vist ikke for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenter vekk du :wub: Vi tar deg ikke på alvor lell, for vi VET du har det rotete der du er nå om du er singel vel og merke, har du dame/samboer har hun helt sikkert ryddet etter middagen og satt på en klesvask og helt sikkert støvsugd etter bikkja di *dukker og flirer*.

Men altså Line, du må da skjønne at han synes du har fin rompe! For å være helt ærlig ville jeg satt pris på det jeg. Etter 12 år og like lækker, er ikke mange damer som kan si det samme som deg altså. Du har jo så lekker rompe at selv etter 12 år klarer ikke gubben å ligge unna! Så tyst på deg!

Var en hel masse jeg irriterte meg over med eksen, men i dag føles det bare teit og smålig av meg. Det som irriterte meg da, irriterer meg slettes ikke nå. Eneste måtte være at min mann i dag lager en haug med lyder når han spiser, og så krever han at barna ikke skal rape eller prompe, men den reglen gjelder vist ikke for han :)

Line? (lene kanskje)

Er du litt dårlig på navn?! :) Var det ikke du som tullet med HildeM sitt navn og skrev et annet i stedet? :) *dukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt godt humør av denne tråden jeg, så håper det er greit at jeg bare må kommentere litt... som denne med uthevelse av noen viktige ord :)

Å giiiiida meg da!

La meg omformulere det litt:

Han skulle krangle og diskutere om alt! Noe som dermed førte til at jeg til slutt ble sint og nærmest tvunget til å krangle og diskutere om alle mulige slags små bagateller :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig tror jeg at jeg har klart å oppdra Lars ganske bra... Han hadde sine perioder der han var en idiot, men han har "betalt" for dette i ettertid :)

MEN, at det går ann å være så SINNSYKT treg når man skal ut på noe! DET fatter jeg ikke.. Her er det Lars som er kvinnfolket når det kommer til tid på badet altså! Og velge klær og det å få PÅ seg klærne. Jeg blir GAL til tider!!

Og ikke minst det samme når det gjelder når han skal gjøre ting. Er det virkelig mulig å klare å gjøre ting på en så utrolig treg og vanskelig måte? Det enkle er så visst ikke det beste nei! Og gudforby om man skulle være så "snill" og gi et lite hint om noe som er enklere! Der er han dønn lik pappan min forøvrig.. Grøss og gru... :wub:

Ellers er ikke Lars så værst han. Bare han lærte at man kan holde seg på en bane om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok heldig , det eneste er

- Nei, Rompa di ser helt Smashing ut i den buksa

- Nei, langt ifra - du er veldig Fin i ....

- Nei, vil ha deg akkurat som du er nå

og så avogtil - Nei, det er vann - ikke piss ,(på doringen,altså) og så Spurte å Tørke Tørke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at tiden har sløret til minnet litt, for jeg ble liksom fornøyd med mine ekser etter å ha lest denne tråden her jeg - og jeg vet jo egentlig at det ikke ble slutt helt uten grunn *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rest my case :wub:

Jaha?

Jeg kjenner at tiden har sløret til minnet litt, for jeg ble liksom fornøyd med mine ekser etter å ha lest denne tråden her jeg - og jeg vet jo egentlig at det ikke ble slutt helt uten grunn *flir*

Har det litt på samme måten selv. Husker bare han ene eksen.. Har et par andre ekser som jeg ikke husker hva var galt med så godt.. men det ble jo slutt for en grunn. Forhørte meg med ei venninne og i følge hun var han ene eksen min rett og slett veldig lite intelligent :)

Jaja, er glad jeg har den mannen jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt på samme måten selv. Husker bare han ene eksen.. Har et par andre ekser som jeg ikke husker hva var galt med så godt.. men det ble jo slutt for en grunn. Forhørte meg med ei venninne og i følge hun var han ene eksen min rett og slett veldig lite intelligent :wub:

hehe - Vel, DET kan jeg ikke si om mine ekser, tror jeg. Da er det så gammelt at det må legges i den tabbekvota man får utdelt når man blir pubertetslus :) Men jeg syns å huske f.eks stadige fisketurer som ble planlagt sånn helt uten å høre om det passet for resten av familien, kompiser som ringte fra de før nevnte fisketurene fordi de syns jeg fortjente å vite at han hadde det bra, at han ikke tok med seg bikkja på fisketur når jeg var stuck hjemme med en 3åring og veer.. Kanskje like greit å ikke huske sånt (og holde seg langt unna menn som liker å fiske i fremtiden?).

Jaja, er glad jeg har den mannen jeg har nå :)

Jeg kunne sagt jeg var glad jeg ikke hadde en mann nå, men det er jeg vel egentlig ikke. Jeg er bare for lat til å dra ut å finne han, og merkelig nok så er det ikke så innmari mange som ringer på døra her helt uoppfordra *flir* Like greit det, man har jo blitt så sær at det skal bli svært vanskelig for en stakkars mann å passe inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ler meg ihjel ;)

Hvor vanskelig er det å forstå at det er sexy med damer som er i sitt rette element. Gjør det litt oftere og skikkelig, så kanskje det blir noe på dere også ;) ;)

:) Som min eks som fant meg helt uimotståelig der jeg sto og lagde kjøttsaus til spaghettien... Og ja, det ble en fin stund på kjøkkenet og maten var like god etterpå den ;)

Eneste måtte være at min mann i dag lager en haug med lyder når han spiser, og så krever han at barna ikke skal rape eller prompe, men den reglen gjelder vist ikke for han :P

Hihi, hvis jeg møter mannen din en dag kommer jeg sikkert til å få "mat-bilder" i hodet og flire litt i skjegget jeg ikke har :P

Forhørte meg med ei venninne og i følge hun var han ene eksen min rett og slett veldig lite intelligent :wub:

Et "irritasjonsmoment" det der da. Tenk ikke å få ta en "skikkelig" diskusjon på samme nivå man selv er (vært der, gjort det og vil ikke dit igjen).

man har jo blitt så sær at det skal bli svært vanskelig for en stakkars mann å passe inn her :)

Skjønner ikke hva du snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et "irritasjonsmoment" det der da. Tenk ikke å få ta en "skikkelig" diskusjon på samme nivå man selv er (vært der, gjort det og vil ikke dit igjen).

Sant nok :) Men kan ikke huske jeg irriterte meg over det der og da.. var vel blind av forelskelse eller noe :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: "kan du ta ut søpla?"

Sambo: "ja, gjør det straks"

30 min. senere, jeg rydder kjøkken men det er ikke plass til mer søppel i søpla så jeg spør igjen...

Meg: "skulle du ta ut søpla?"

Sambo: "m'm"

Meg: "idag eller?"

Sambo: "/(%T/&¤&/ ***** ka du masa!"

Meg: "Det var jo du som sa du skulle gjøre det for 30 min. siden"

Sambo: "JA?? Sa jeg ikke at jeg skulle gjøre det? Jeg gjør det når jeg har slappet av litt."

Meg: "du har jo slappet av i over 30min. allerede siden sist jeg spurte"

Sambo: ")(&(/%T/"&%"& førr et ****** mas" *går ut med søpla og slamrer med døra på tur ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: "kan du ta ut søpla?"

Sambo: "ja, gjør det straks"

30 min. senere, jeg rydder kjøkken men det er ikke plass til mer søppel i søpla så jeg spør igjen...

Meg: "skulle du ta ut søpla?"

Sambo: "m'm"

Meg: "idag eller?"

Sambo: "/(%T/&¤&/ ***** ka du masa!"

Meg: "Det var jo du som sa du skulle gjøre det for 30 min. siden"

Sambo: "JA?? Sa jeg ikke at jeg skulle gjøre det? Jeg gjør det når jeg har slappet av litt."

Meg: "du har jo slappet av i over 30min. allerede siden sist jeg spurte"

Sambo: ")(&(/%T/"&%"& førr et ****** mas" *går ut med søpla og slamrer med døra på tur ut*

Argh, sånn er det akkurat her og ... Innimellom. Latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ler meg ihjel :wub:

Hvor vanskelig er det å forstå at det er sexy med damer som er i sitt rette element. Gjør det litt oftere og skikkelig, så kanskje det blir noe på dere også :);)

Det blir så mye jeg vil på meg takk. Det er der hele problemet er. Menn har jo f*** meg alltid lyst.

Men altså Line, du må da skjønne at han synes du har fin rompe! For å være helt ærlig ville jeg satt pris på det jeg. Etter 12 år og like lækker, er ikke mange damer som kan si det samme som deg altså. Du har jo så lekker rompe at selv etter 12 år klarer ikke gubben å ligge unna! Så tyst på deg!

Jamen jeg er jo ikke like lekker. Men han har like mye lyst :)

Forresten så heter jeg Lene ;)

Line? (lene kanskje)

Er du litt dårlig på navn?! :) Var det ikke du som tullet med HildeM sitt navn og skrev et annet i stedet? ;) *dukke*

Skal slutte å si noen navn jeg *furte*

Hihi...

egentlig tror jeg at jeg har klart å oppdra Lars ganske bra... Han hadde sine perioder der han var en idiot, men han har "betalt" for dette i ettertid :P

MEN, at det går ann å være så SINNSYKT treg når man skal ut på noe! DET fatter jeg ikke.. Her er det Lars som er kvinnfolket når det kommer til tid på badet altså! Og velge klær og det å få PÅ seg klærne. Jeg blir GAL til tider!

Og ikke minst det samme når det gjelder når han skal gjøre ting. Er det virkelig mulig å klare å gjøre ting på en så utrolig treg og vanskelig måte? Det enkle er så visst ikke det beste nei! Og gudforby om man skulle være så "snill" og gi et lite hint om noe som er enklere! Der er han dønn lik pappan min forøvrig.. Grøss og gru... :P

Ellers er ikke Lars så værst han. Bare han lærte at man kan holde seg på en bane om gangen :P

Husker eksen til barndomsvenninnen min var såååå treg. Vi brukte så mye tid på å vente på han.

Når vi stod klar til å dra på byen hadde ikke han klart å komme seg i dusjen engang.

Til og med når venninna mi skulle føde måtte vi mase på ham. Hadde gooood tid bestandig. Men han var snill da ;)

Edit: Tullet litt med quotene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt forhold er det jeg som er den håpløse :)

Jeg roter bort ting, hører ikke på han når han forteller, kommenterer bilkjøringa hans og lager nesten aldri middag

*dobbel :wub: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...