Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme eks-kjærester og nåværende kjærester


Bambi

Recommended Posts

Ja i lys av en annen tråd setter jeg den igang..

Dumme eks.kjærester og nåværende kjæresta.. noe du vil ha ut? Rop det ut her.. om det enn var fordi han aldri klarte(er) å legge sokkene i skittentøysdunken, ikke rydde opp etter seg osv osv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Om nåværende kjæreste og ekstreme vanskeligheter med å få ryddet en bitteliten del av stua. :P

3 måneder siden:

Meg: "Hadde du giddi å rydde litt i den store papirhaugen din snart?"

Han: "Jada! Neste frihelg ordner jeg det!"

Meg: "Kjempe fint! Takk takk osv osv"

2 måneder siden (i en frihelg):

Meg: "Ja, hadde du giddi å rydde haugen eller?"

Han: "Sukk, uff, stønn, nei, orker ikke nå......"

Meg: "Kan du gjøre det i morra da?"

Han: "Ja selvsagt"

1 måned siden:

Meg: "Nå begynner jeg å bli sinnsykt lei av å rydde vei gjennom haugen for å bruke printeren!"

Han: "F**n så masete du er da!" Osv med masse klaging selvom det er JEG som rydder reste, støvsuger, vasker osv osv. fordi han betaler mest av mat o.l.

Meg: "Drittunge.... etc etc"

2 uker siden:

Meg: Var allerede sur for noe annet og tok opp haugen også.

Han: Hadde allerede dårlig samvittighet "Uff, ja unnskyld altså, du skal jo slippe å gjøre alt selv, så selvsagt skal jeg ta den" osv osv med masse smisk

Meg: "FINT!"

Vel, den møkkahaugen av gamle papirer er der enda og hver gang jeg nevner den får jeg en lengre avhandling om at jeg plutselig har blitt besatt av å rydde... ;) WTF? Jeg hater rydding, men jeg liker å kunne se gjennom rommet uten å flytte meg flere meter til siden... Mannfolk.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zufy: Grrr! Stakkars deg.

Ta hele haugen med papirer og legg den på hans side av sengen, da MÅ han rydde den bort før han legger seg ;)

Dumt forslag, han skyver da papirhaugen ned på gulvet... men klart en er kvitt haugen i stua om ikke annet *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det er sååå vanskelig å se støv:P Er støv usynlig for menn? Oppvasken er også et sånt usynlighetsområde tror jeg ... Men ellers er han verdens beste:D

Eksen min var ganske flink til å rydde da, men han hadde en annen lei uvane ... Han sleit litt med å huske at når man er i et forhold skal man helst ikke pule rundt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min hadde den dødsirriterende vanen å bare legge fra seg avisa på gulvet når han skulle et eller annet og ikke var ferdig med å lese avisen. Ofte ble jo avisen bare liggende der lenge - veldig lenge - til han enten leste den ferdig eller den "gikk ut på dato". Men lille basenji har avvendt han. Det begynte allerede da hun var valp, han satt og leste avisen, telefonen ringte - han kaster avisen på gulvet går og svarer (fasttelefon den gangen). Da han kom tilbake var avisen tisset på! Og sånn fortsatte det. Er det veldig dårlig vær vil ikke basenjien ut og går mer enn gjerne på avis hvis hun finner det på gulvet.. la meg si det slik - han slenger ikke fra seg aviser på gulvet lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, arti tråd! :P

Ser mange har problemer med rydding her.. Hos oss er det jeg som er mest rotete ;) Problemet mitt er blant annet at han oppfører seg litt spesielt hvis vi er sammen med folk han ikke kjenner så godt. Vi er liksom ikke sammen lenger da :P I påska spurte 3 stk om jeg var den nye dama til kompisen min (vi var der alle tre), men ingen lurte på om jeg faktisk var sammen med kjæresten min :P Noget frustrerende å henge etter han som en klegg hvis jeg merker han er avvisende også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var ganske flink til å rydde da, men han hadde en annen lei uvane ... Han sleit litt med å huske at når man er i et forhold skal man helst ikke pule rundt ;)

Nå får du sannelig gi deg litt - man får vel ikke i pose og sekk, så du burde være fornøyd med ryddingen syns jeg.... damer idag er bare sååååå kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Om nåværende kjæreste og ekstreme vanskeligheter med å få ryddet en bitteliten del av stua. :P

3 måneder siden:

Meg: "Hadde du giddi å rydde litt i den store papirhaugen din snart?"

Han: "Jada! Neste frihelg ordner jeg det!"

Meg: "Kjempe fint! Takk takk osv osv"

2 måneder siden (i en frihelg):

Meg: "Ja, hadde du giddi å rydde haugen eller?"

Han: "Sukk, uff, stønn, nei, orker ikke nå......"

Meg: "Kan du gjøre det i morra da?"

Han: "Ja selvsagt"

1 måned siden:

Meg: "Nå begynner jeg å bli sinnsykt lei av å rydde vei gjennom haugen for å bruke printeren!"

Han: "F**n så masete du er da!" Osv med masse klaging selvom det er JEG som rydder reste, støvsuger, vasker osv osv. fordi han betaler mest av mat o.l.

Meg: "Drittunge.... etc etc"

2 uker siden:

Meg: Var allerede sur for noe annet og tok opp haugen også.

Han: Hadde allerede dårlig samvittighet "Uff, ja unnskyld altså, du skal jo slippe å gjøre alt selv, så selvsagt skal jeg ta den" osv osv med masse smisk

Meg: "FINT!"

Vel, den møkkahaugen av gamle papirer er der enda og hver gang jeg nevner den får jeg en lengre avhandling om at jeg plutselig har blitt besatt av å rydde... :P WTF? Jeg hater rydding, men jeg liker å kunne se gjennom rommet uten å flytte meg flere meter til siden... Mannfolk.... :P

Enkelt: Man tager en svart søplesekk, så skuffer man alt papiret oppi den, setter den på dertil egnet sted (type bod eller lignende) ute av synet. Om han ikke har savnet den manglende haugen i løpet av ett par mnd, så kaster man hele sekken med innhold i papirsøplet..

Jeg har ikke disse problemene med min mann, men når jeg tenker meg om så er jeg litt glad for at han ikke er inne på denne tråden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hvor skal jeg starte. For det første er utroskap noe jeg aldri kommer til å tilgi igjen.. for det brukte 6 måneder på å ødelegge mitt forhold.

Men det var min egen feil å "tilgi" det. Så tilbake til de vanlige irriterende tingene:

Har spurt sånn ca. 1 million ganger i løpet av forholdet om han kan kaste søppel, flasker og snus etter seg. Og selv en uke etter at det er slutt, så finner jeg fortsatt dritt hjemme.. og han bodde ikke her engang!!

Og dra på fest med meg.. nei det var jo bare teit. Fikk ikke lov å være med på det nei! Og spesielt fordi jeg oppførte meg dritt i fylla, og med det mener han å være edru, passe på han, kjøre han hjem. Med andre ord sitte barnevakt for han, og jeg var jo selvfølgelig cool med det (ikke sånn sjefete mor liksom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Bikkja mi tisset på bildekket hans, og en stk sinna gutt begynte å kjefte og snakke om å kjøre over bikkja... Huhei, kjefting/trusler er unødvendig, men trusler som går utover bikkja er uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du sannelig gi deg litt - man får vel ikke i pose og sekk, så du burde være fornøyd med ryddingen syns jeg.... damer idag er bare sååååå kravstor.

*ler* Da er jeg glad for at jeg ikke har en mann som roter rund, men roter hjemme (kloke ord).

God periode om dagen så jeg irriterer meg ikke så grenseløst over han. Det eneste må være at han glemmer å gi unga mat ;) . Meeen på den måten lærer de jo at uten mamma er det ingen mat, da må man lage mat til seg selv når man er sulten. Løsning: mor må være oftere borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med å slå opp... for så å komme krypende litt senere! Som om jeg virkelig vil tilbake til et kranglete forhold med en fyr jeg rett og slett ikke klarer å stole 120%..

Hvorfor skal de alltid finne ut at de har vært drittsekker etter at de liksom har fullført drittsekk finalen!

Nei, jeg er virkelig glad jeg har det ute av verden nå! Det er nesten som om jeg er mer lettet enn trist, men så har jo de siste ukene vært mye tårer og dritt da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt: Man tager en svart søplesekk, så skuffer man alt papiret oppi den, setter den på dertil egnet sted (type bod eller lignende) ute av synet. Om han ikke har savnet den manglende haugen i løpet av ett par mnd, så kaster man hele sekken med innhold i papirsøplet..

Det er en løsning som har vært vurdert, ja! :P Men da er det fortsatt jeg som har "ryddet" den vekk. Blitt mer en prinsipp sak enn noe annet dette her... ;)

Vi hadde en skikkelig krangel om ryddinga her en gang (vi er like hissige begge to når vi først begynner så det blir ofte utrolig dumme utsagn i løpet av våre krangler) hvor jeg mente at han kunne begynne å gjøre mer støvsuging og rydding. Hans beste argument var at det var min jobb for det var jeg som hadde hund... :P I ettertid har jeg vært flink til å påpeke hvergang våre "hundeløse" venner har gjort rent i heimen. "Nei, skulle du sett! De må støvsuge, og de har ikke hund engang!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt en ting ved gubben som irriterer meg noe voldsomt.

Han skal på død og liv ta på rumpa mi hele tiden ;)

Selv etter 12 år har ikke den irriterende vanen gått bort. Og han gjør det ofte når jeg rydder, vasker opp eller lager mat.

Føler meg skikkelig nedverdiget. Står å jobber og sliter også skal han gå å pelle på meg samtidig. Grrrrrrr....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt en ting ved gubben som irriterer meg noe voldsomt.

Han skal på død og liv ta på rumpa mi hele tiden :P

Selv etter 12 år har ikke den irriterende vanen gått bort. Og han gjør det ofte når jeg rydder, vasker opp eller lager mat.

Føler meg skikkelig nedverdiget. Står å jobber og sliter også skal han gå å pelle på meg samtidig. Grrrrrrr....!

Haha, men han liker den da skjønner du! :P

Jeg har litt sånn ambivalent forhold til det der, har også (og har hatt før) kjærste som liker å pelle i tide og utide (mest i utide virker det som...)! Det kan være skikkelig irriterende til tide, men på dager hvor man virkelig føler seg som universets styggeste så er det jo faktisk veldig hyggelig med noen som sukker og sier "jeg eeeelsker rumpa di" da! ;)

Jeg ville blitt skikkelig trist om jeg plutselig ble pellefri sone faktisk! Det ville nesten gjort meg automatisk sjalu tror jeg.... :P

Ellers tror jeg faktisk det med å ikke se rot og søppel og ting som bør gjøres har å gjøre med oppdragelse... Små gutter som slipper å rydde vokser opp til store menn som slipper å rydde - fordi vi lar dem! De kan hvis de vil, men gidder ikke om de ikke må...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt en ting ved gubben som irriterer meg noe voldsomt.

Han skal på død og liv ta på rumpa mi hele tiden ;)

Selv etter 12 år har ikke den irriterende vanen gått bort. Og han gjør det ofte når jeg rydder, vasker opp eller lager mat.

Føler meg skikkelig nedverdiget. Står å jobber og sliter også skal han gå å pelle på meg samtidig. Grrrrrrr....!

Se det positive i det nå Lene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søle kaffe langs hele gulvet og gå videre...

Greit det er min jobb å vaske men det må da kunne gå an å tørke opp etter seg når man søler!

Enig med LeneG, det er ikke ok å bli klådd på når man gjør husarbeid.

Sånn foruten det er jeg ganske fornøyd med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men han liker den da skjønner du! :P

Jeg har litt sånn ambivalent forhold til det der, har også (og har hatt før) kjærste som liker å pelle i tide og utide (mest i utide virker det som...)! Det kan være skikkelig irriterende til tide, men på dager hvor man virkelig føler seg som universets styggeste så er det jo faktisk veldig hyggelig med noen som sukker og sier "jeg eeeelsker rumpa di" da! :P

Jeg ville blitt skikkelig trist om jeg plutselig ble pellefri sone faktisk! Det ville nesten gjort meg automatisk sjalu tror jeg.... :P

Ellers tror jeg faktisk det med å ikke se rot og søppel og ting som bør gjøres har å gjøre med oppdragelse... Små gutter som slipper å rydde vokser opp til store menn som slipper å rydde - fordi vi lar dem! De kan hvis de vil, men gidder ikke om de ikke må...

Hehe ;) Ja, han gjør nok det.

Du sier forresten noe der. Hva hvis han plutselig hadde sluttet å pelle? Eller. Jeg vil jo at han ikke skal pelle fullt så mye men det hadde vært kjipt hvis han hadde kuttet helt ut.

Hadde nok lurt på hvorfor. "Er det noe galt med meg" :P

Angående mannfolk og rydding så har jeg 3 "mannfolk" her. Ser helt klart at jentungen har ett mye lettere forhold til ryddingen ja. Gubben rydder jo, men ikke sånn som jeg vil ha det ryddet :P

Guttene må mases på til jeg blir blå og da er det ofte lettest å gjøre det selv.

Se det positive i det nå Lene :P

Jada. Skal prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en løsning som har vært vurdert, ja! :) Men da er det fortsatt jeg som har "ryddet" den vekk. Blitt mer en prinsipp sak enn noe annet dette her... ;)

Vi hadde en skikkelig krangel om ryddinga her en gang (vi er like hissige begge to når vi først begynner så det blir ofte utrolig dumme utsagn i løpet av våre krangler) hvor jeg mente at han kunne begynne å gjøre mer støvsuging og rydding. Hans beste argument var at det var min jobb for det var jeg som hadde hund... :wub: I ettertid har jeg vært flink til å påpeke hvergang våre "hundeløse" venner har gjort rent i heimen. "Nei, skulle du sett! De må støvsuge, og de har ikke hund engang!" :)

Haha! Den får jeg høre HELE tiden. Men jeg har ikke sagt imot han, selv om jeg skjønner at andre også støvsuger en gang iblandt. Det jeg derimot har funnet på, er at jeg skal støvsuge og tørke støv fordi JEG har hund. HAN må derimot ta de rommene hvor hundene ikke roter/griser mest; dvs kjøkkenet og badet. Dette med arbeidsfordeling er faktisk ikke så dumt: man slipper å gå og irritere seg over at den andre ikke ser at det trengs å støvsuges og at det er hans tur fordi du gjorde det sist gang. Nå støvsuger jeg selv, og så får badet og kjøkkenet se ut som en dass - det er HANS problem. Får vi besøk og det ikke ser ut, sier jeg gjerne at badet og kjøkkenet er typens ansvarsområde, gulvet er støvfritt, og det er mitt område. Så får han sitte der og være flau over at han ikke ser hybelrottene på badet og oppvasken på kjøkkenet. ;) Neida, det er ikke SÅ ille, men..

Men toppen av kaka kom nå rett før helgen; han mente det ikke var rent og ryddig nok her..! ;) WTF? Kan han virkelig SE det?? ;) Så jeg foreslo, som den diplomaten jeg er, at han kunne jo starte med å ta sin del av jobben, dvs kjøkkenet og badet. Njeeees, det var han ikke så interessert i, han mente at jeg burde gjøre mer. Jasså, lurte jeg på? Ja, fordi støvsuging ikke tok så lang tid! Jeg forklarte han at det tar ikke mange minuttene å vaske opp og tørke av kjøkkenbenken hver dag heller, og badet kan man vaske på et kvarter en gang i uka. Å støvsuge tar minst en halvtime, og da er det bare førsteetasjen som er tatt, minus soverommet og badet (som han selv burde ta). I tillegg kommer støvsuging av lister osv, tørking av støv, rydding fordi det er rot der jeg skal støvsuge, pluss at det også må vaskes innimellom. Jepp, pipa fikk en annen låt.. :)

Husarbeid har vi altså hatt utallige tirader om - jeg er møkk lei, og har begynt å drite litt i det. Har vurdert å ta husarbeidsstreik til han har gjort sitt, for hadde jeg støvsugd like sjelden som han tar badet/kjøkkenet, hadde det virkelig ikke sett ut her! :P Blir jo skikkelig flau på hans vegne..

Det er spesielt en ting ved gubben som irriterer meg noe voldsomt.

Han skal på død og liv ta på rumpa mi hele tiden :P

Selv etter 12 år har ikke den irriterende vanen gått bort. Og han gjør det ofte når jeg rydder, vasker opp eller lager mat.

Føler meg skikkelig nedverdiget. Står å jobber og sliter også skal han gå å pelle på meg samtidig. Grrrrrrr....!

Jeg skjønner deg godt jeg! Jeg føler meg ikke spesielt sexy når jeg står og vasker gulv, og jeg har heller ikke et behov for å føle meg så sexy akkurat da. Pelling på rumpa kan gjøres til andre tider. Jeg blir rett og slett bare sur. Gå og finn deg noe bedre å gjøre, tenker jeg - som husarbeid for eksempel..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...