Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!

Recommended Posts

• Svar 312
  • Created
  • Siste svar

ååååå, da har jeg nok svidd av noen store lapper, har ikke sett siden til Kifani før..Jesus, så mye kult de hadde. Må jo ha dekken og bånd til hele gjengen med navn på :icon_redface:

Har sent mail, så får vi se hva hun kan lage av det jeg vil ha. Burde sperre den siden for meg selv, kjenner på meg at dette kan bli dyrt ja..

For en slem tråd dette er hehe, blir jo så inspirert til å kjøpe maaaasse nytt utstyr.

Med 5 hunder i hus har man alltid en grunn til å kjøpe nytt utstyr, også blir jo de andre sjalu om bare en får, så da må jeg selvfølgelig kjøpe noe nytt til de andre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et nytt halsbånd i posten :(:D

Ble fra Kifani denne gangen... Trengte noe rødt som kan matche den nye Ruffwear-selen (og kløven... og kobbelet... :blink: ). Veldig fornøyd, nok en gang...

DSC09089.JPG-for-web.jpg

Har forresten hevet ut en del av halsbåndene på (den nye, halvferdige) hjemmesiden vår :(

Halsbånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Så flotte! Åh jeg prøver å finne det perfekte myndehalsbåndet til Nitro, men jeg klarer ikke å finne noe, eller bli enig med meg selv. Og de som absolutt er finest, koster jo 50-100 dollar, så det er jo bare å legge på hylla :(

Enig med deg, det største problemet er kanskje å velge ! Så utrolig mye flotte halsbånd, og det er vanskelig å finne det som er aller best

til akkurat din hund ! Når en skal spa ut så mye penger, vil en jo virkelig ha det som ser best ut :(

Det er kanskje derfor de fleste av oss sitter med masse halsbånd i alle størrelser / bredder / farger og kvaliteter :D:blink:

Kanskje skulle jeg begynne utsalg !??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tatt litt opprydding i halsbåndene og mange har blitt kastet. Har vel latt meg rive med flere ganger, og har vel ikke akkurat hatt bruk for alle :icon_confused: .

Men har ingen myndehalsbånd enda,så jeg leter etter et fint et! Gjerne i skinn :angry:

Syns jo det halsbåndet med mynter på (nr 2), var veldig fint, Peersen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Ja jeg har tatt litt opprydding i halsbåndene og mange har blitt kastet. Har vel latt meg rive med flere ganger, og har vel ikke akkurat hatt bruk for alle :icon_confused: .

Men har ingen myndehalsbånd enda,så jeg leter etter et fint et! Gjerne i skinn :angry:

Syns jo det halsbåndet med mynter på (nr 2), var veldig fint, Peersen! :angry:

Jeg kan selge det til deg, vettu ;) , men det spørs om det passer en Greyhound.

Ta ett mål, da, så kan vi se ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25267_379570381492_676276492_4114534_1315777_n.jpglurer på om jeg gjorde riktig så bildet synes jeg? Vi har ikke så mange halsbånd, jeg har tross alt bare hatt ham i 2 uker. Jeg ELSKER egentlig halbånd og seler, men for det første måtte jeg være litt restriktiv med Ajax pga puddelpelsen, og dessverre er Peik like glad i halsbånd på andre hunder, han spiser dem, og det blir dyrt i lengden, så jeg kan bare ha halsbånd på Flipp når jeg er med og bruker det.

Det jeg har prøvd å legge ut bilde av har jeg fått av redaktøren i hunden.no, i forbindelse med at vi tok en fotoserie til reklame for en konkuranse som kommer der etterhvert.

edit, pokker, fikk det ikke til, kan noen lære meg hvordan?

edit enda en gang: endret avataren så dere kan se halsbåndet vi fikk der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh...men då är inte Leo, Leo längre :wub: Så då struntar vi i sånnt trams :whistle: hihi... Men har ju börjat fundera på att skaffa en till hund...hmm.... :)

Første kritere er at den skal være korthåra sånn at man kan ha masse fiiine halsbånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...