Rocket Skrevet 13. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 Har tatt bilder av halsbåndene til hunden, men finner ikke USB adapteren så får ikke lastet de opp på PCn. Har vell 6 halsbånd med kobbel, 2 halsbånd til, 2 seler, 2 flexi bånd, 1 halsbånd til som er innsydd i en refleksvest + refleks"halsbånd". *er veldig glad i utstyr * Konklusjon: Trenger å kjøpe et lyst brunt kobbel til det ene halsbåndet Har desverre ganske tynne halsbånd. Finner aldri tjukke halsbånd som er i rett str Har tenkt å lære meg å sy halsbånd slik at jeg får dem i ønskelig tykkelse og størrelse. Forresten Høy-fart: Hvor kjøper du spenner og ringer til halsbåndene du syr? Vanlig hobbybutikk? Bruker du vanlig tråd eller en sterkere type? isåfall hvor kjøper du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 13. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 Min barske whippet Hihi.. Dritkul sele da! serriøst, og så det blikket.. "mutter..driiit i det a.... " Pricless Åå, så fint det var! Er det sånn araberdusk (vet ikke hva jeg skal kalle det ) eller bare ser det sånn ut? Ser ihvertfall helt nydelig ut på en mynde. Sukk! Ja, det er sånn "araberdusk" (faktisk en av de bedre orda jeg har hørt på "dusken") Det er desverre litt stort. Jeg kjøpte det egentlig mest fordi jeg bare "måtte ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 13. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 Hahahaha, jeg ler av Zumo! Kanonstilig med nagler, det kledde han virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 14. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2009 nå har Zebra fått seg naglehalsbånd, se bloggen.. så nå er det på med halsbånd og sele, så skal vi på bytur. For leke kan man ikke gjøre med det utstyret på, da blir det blodbad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2009 nå har Zebra fått seg naglehalsbånd, se bloggen.. så nå er det på med halsbånd og sele, så skal vi på bytur. For leke kan man ikke gjøre med det utstyret på, da blir det blodbad.. Så bilde i bloggen, dritkult! Hvoooor har du kjøpt fra? *håpe på nettbutikk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 Noen eksemplarer home-made (øverste er til salgs - passer staff el.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 Oj stilig! Hva tar du for det øverste? (Passer vel ikke min hund, men jeg er bare nysgjerrig). Syr på på bestilling og eller? Skikkelig fin rødfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 18. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 Tyri:Kjempe fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 20. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2009 Tyri- lekre Ang halsbåndet i bloggen, kjøpte det på NKK Kristiansand, og det var dyrt- nesten sekshundre.. Fysj... Mye bedre å betale 1500 for 9 halsbånd, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 Mørkebrunt lærhalsbånd kjøpt på Felleskjøpet. Jeg har satt på perler selv, fordi jeg syntes Eira skulle få litt mere farger Veldig fornøyd! Brunt lærhalsbånd fra dyrebutikken. Butikken heter Buddy. Lyseblått stoffhalsbånd med bittelitt strup. Kommer fra samme dyrebutikk som over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 wow så mye halsbånd dere har jeg har bare 4 Puppia seler og tre vanelige halsbånd! Holder lenge her i huset. Men tenker meg at det blir endel mer med årene. har jo bare hatt han litt over ett år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 Da fant jeg endelig USB Adpateren min. Så her kommer bilder av mine halsbånd Polstret lærhalsbånd med pynt på. Grønt, nylon Harrodshalsbånd. Blått nylonhalsbånd fra Karlie. Sort lærhalsbånd m refleks fra IKEA. Sort halvstrup i nylon fra Trixie. Rundsydd elglærhalsbånd. Lyst brunt lærhalsbånd. Helstrup kjetting. Også kommer det 2 halsbånd til om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Og her var de 2 nye halsbåndene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 masse fine halsbånd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Her er de halsbåndene jeg fant nå, tror ikke jeg har med alle hit... men dette er de fleste. Trodde faktisk jeg hadde flere, men han har jo nettopp satt seg i størrelse da, så samlingen kommer vel til å vokse drastisk fremover Halsbånd som passet i en måned eller noe. Lilla og feminint For lite nå, men sånn ellers var jeg veldig fornøyd med kvaliteten. Hvilken størrelse er det på det? Kanskje du vil selge det hvis det er passe til en av mine? Har faktisk bare 2 halsbånd og en sele til henne, er snart en ny sele i anmarsj da Det var bare utrolig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Marit&Dina, jeg vet ikke hvilken størrelse det er, men jeg kan godt måle Han brukte det frem til han var 6 til 7,8 mnd tror jeg, så det er ikke helt babyvalp altså. Har alle ting i et flyttelass, men skal finne det frem. Hvor store er dine rundt halsen? Jeg trooor kanskje det kan bli litt stort, men skal ikke si for sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Her er alle båndene til Aïda 3-raders halvstrup Hjemmelaget 17-mai halsbånd Lyserosa blingbling (er litt i minste laget nå) Ski-selen Tur-sele Rundsydd halvstrup Dressurbånd helstrup Kjetting (får den såvidt over hodet nå) Utstillingsbånd fra aecollars Hverdagsbånd fra aecollars Alle bildene bortsett fra 17-mai bildet og de to siste er tatt idag, og Aïda hadde ikke lyst til å bli tatt bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Fine halsbånd og hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 8. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2009 Jeg har et par halsbånd og en del seler til eldstemann, men det ene er det tykkeste halsbåndet jeg har sett, og det er ikke veldig mye brukt og kostet for mye Til minstemann har vi foreløpig 3 halsbånd og 3 seler da hun bare er 11 uker enda Her kommer bilder av noe av utstyret. Også har Elias fått prøvd en skiløper trøye som passet han perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Marit&Dina, jeg vet ikke hvilken størrelse det er, men jeg kan godt måle Han brukte det frem til han var 6 til 7,8 mnd tror jeg, så det er ikke helt babyvalp altså. Har alle ting i et flyttelass, men skal finne det frem. Hvor store er dine rundt halsen? Jeg trooor kanskje det kan bli litt stort, men skal ikke si for sikkert. Dina er ca 28 cm rundt halsen. Det var råstilig, så hvis du gidder å ta mål hadde det vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2009 Enda et nytt halsbånd. Endelig ett i rett tykkelse ^^ kanskje litt i overkant. Bittelitt for stort. (skulle kjøpt i Small, men det var utsolgt for den størrelsen så da ble det Medium) Ble jo ny lenke i samme slengen da, men passer til 3 andre halsbånd også så en god investering Kjetting lenke med sort lærløkke, litt kort en hva jeg liker, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 Jeg er retrievermenneske som bruker retrieverkobbel - så mine hunder går nesten aldri med halsbånd. Retrieverkoblene er forøvrig blå (til Xanto) og Rosa (til femidotten min) også har vi noen svarte, røde, beige ++ som ligger og slenger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Selmas halsbånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Casper har fått nytt, tøffingen Ps.legg merke til pølsen i munnen, som ikke ble spist før værsågoet kom etter diverse fotofikling. Flink eller hur, trossalt matvrak delux!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 Mine to favoritt bånd: Bildene er dessverre ikke kjempe bra. 1) Laget på seleverkstedet. Jeg liker klipsbånd best og dette tåler virkelig en hund som trekker, trekker og trekker. Aldri hatt noen problemer med det. Beste båndet jeg noen gang har hatt. Vært mitt favoritt bånd i 4 år - det sier sitt !! Bruker det hver dag + under jakta ( så det tåler virkelig en "trekk" hund ). 2) Pen båndet vårt. Bilder av fasan, noe jeg synes kler en fuglehund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar