Renate A Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Og dette var påskebåndet hans Hvordan symaskin har du for å få sydd halsbånd? Må vel ha en ganske solid en siden nålen skal igjennom tykt lag? *Renate lyst på symaskin og lage halsbånd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 å,hjelpe meg da!For et fantastiskt påske bånd!!Utrolig fint For en dårlig eier jeg er som ikke kom på påske bånd!Like så greit da jeg ikke kan sy tror jeg... Er forøvrig fornøyd med korthåret hund alt vises på da Forriga var jo Engelsk setter så vistes tydlig på hun også da!Kan nesten aldri ha hund med mye pels pga halsbånda forsvinner! Haha,her velger man hund utfra halsbånd!Neida,ante ikke at frøkena her ble korthåret jeg så det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Og dette var påskebåndet hans Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 å,hjelpe meg da!For et fantastiskt påske bånd!Utrolig fint For en dårlig eier jeg er som ikke kom på påske bånd!Like så greit da jeg ikke kan sy tror jeg... Er forøvrig fornøyd med korthåret hund alt vises på da Forriga var jo Engelsk setter så vistes tydlig på hun også da!Kan nesten aldri ha hund med mye pels pga halsbånda forsvinner! Haha,her velger man hund utfra halsbånd!Neida,ante ikke at frøkena her ble korthåret jeg så det så Ha ha helt klart at man MÅ ha hund med kort pels så halsbåndene syntes...er ikke det helt normalt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 jepp,helt normalt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høy-fart Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Hvordan symaskin har du for å få sydd halsbånd? Må vel ha en ganske solid en siden nålen skal igjennom tykt lag? *Renate lyst på symaskin og lage halsbånd* Har en vanlig symaskin, men bruker jeansnåler. Løp og kjøp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Jeg eeer så glad for at casper er så korthåret som det går ann å få blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høy-fart Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Så flink du er! Tusen takk. Er en liten hobby (fetisj kanskje - hehe) jeg har det å sy halsbånd til Zumo. Man kan jo aldri få nok halsbånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Har en vanlig symaskin, men bruker jeansnåler. Løp og kjøp :-) Oj ikke verre enn det? Shit, da har jeg nok fått meg ny hobby jeg også. Sy halsbånd til alle kjente hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Her er mitt.. Har en del i bilen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 flex Enkelt å ta på og behagelig for hunden. Hva mer kan man ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høy-fart Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Noen flere halsbånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Den halsbåndfetsijen til Høy fart, drypper nok litt på Debbie også ja.. Har en hel masse halsbånd, skal se om jeg får lagt inne etterhvert, har ikke klart det til nå.. Og jeg har jo just kjøpt 9 nye halsbånd, som enda ikke er laget, men som kommer utover regner jeg med.. Halsbånd er bare gøy... Virkelig gøy.. OG gøy at så mange er like gal som meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Høy-Fart: Kjempe fine halsbånd!Kult med sau på også! Debbie:oj,kjøpte du 9 på en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Eh ja.. uff jeg er gal... og jeg har jo bare trettiseks fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 OI! Dette var litt av en samlign som enkelte hadde her ja Jeg har vel bare en 5-6 styker, men blir vel fler nå som ny valp snart kommer inn i huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Debbie:Nei da ikke gal vet du Tenkte bare det sikkert ble litt små dyrt men Ingen aning hvor mange jeg har da våger ikke telle dem! Men,veldig mange blir ikke brukt og er så "heldig" at mange av de til forrige hunden min er for store så jeg må kjøpe nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høy-fart Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Siden Debbie er litt trøtt og ikke makter å dra frem kameraet i kveld, så slenger jeg inn et par bilder av Zebra sine halsbånd. Har fått lov altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 å,så fine!Og jordbær også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Åh, DET vil jeg ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Her er et harley davidson halsbånd som jeg fikk i gave (men det er litt for stort, så måtte bruke grime sammen så ikke hunden rygger seg ut av det) For det aller meste har jeg brukt kjettinglenke Mitt collarmania bånd Et helt vanlig skinnhalsbånd som jeg nå bruker for det meste. Når jeg går sammen med Nitro bruker jeg grime. (bruker den aller mest for tiden, og ikke den som er bilde av først) Har itillegg noen få andre, men bruker de ikke. Som sele har jeg vanlig bilsele som funker bra. Til Nitro har jeg ikke så mange bånd enda. kun 2 valpe halsbånd og en sele. Skal gi han et skikkelig ett når han blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lykkelena Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Siden Debbie er litt trøtt og ikke makter å dra frem kameraet i kveld, så slenger jeg inn et par bilder av Zebra sine halsbånd. Har fått lov altså! DETTE vil jeg også ha! Hvor har du fått tak i det? Jeg så utrolig mange fine halsbånd på denne tråden altså... Oscar har bare en blå sele og et sort lærhalsbånd. Skjønner at jeg har en jobb å gjøre her gitt! Jeg finner nesten aldri noe som faller i smak i dyrebutikken, og foreløpig roter jeg bare rundt i jungelen av nettbutikker uten å finne helt frem...! Noen gode nettbutikker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Flotte halsbånd, høy-fart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 jeg skulle til å bestille fra collar mania igjen, og så at selve shippingen ble over 26 dollars. Kunne ikke huske det ble så dyrt sist.. andre som har betalt noe lignende i porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 La meg nå se hvor mange halsbånd MIN whippet har... tja, sånn ca., omtrent ... ETT: Det er til gjengjeld sydd etter mål i kenguruskinn av ei dame i Australia. Mykt og sterkt, superenkelt og fint. Lundehunden hadde et rundsydd strupehalsbånd da jeg overtok henne, men har nå overtatt et halvstrup valpehalsbånd i rød nylon med refleks etter whippeten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar