Pingo Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Amaz er en mudifrøken, født juni-07. Kom til Norge fra Ungarn ca 9mnd gammel. Trener hovedsaklig bruksspor og lydighet. På utstilling har hun 3 x cert(stor cert), og 2 cacib. Hun er også JWW-08. Foto-Lotte Lysa. Video av Amaz
Peers Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Flott hund! Mudi er en av rasene jeg er veldig nysgjerrig på
Kristiin Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Nydelig, Nydelig! Mudi er helt klart en av mine favoritter! Bare så syndt de er så små, vis de hadde vært noe større hadde Mudi stått øverst på listen min.
Wanderlust Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Utrolig vakker Må si som Anette, Mudi er en rase jeg er svært nysgjerrig på
Pingo Skrevet 29. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2009 Åh, utrolig vakker! Helt enig, Soppen! Nydelig hund! Fin hun er! Kjempefin Takk for det! Flott hund! Mudi er en av rasene jeg er veldig nysgjerrig på Utrolig vakker Må si som Anette, Mudi er en rase jeg er svært nysgjerrig på Nysgjerrig er bra! Skjer nok mye i årene fremover Nydelig, Nydelig! Mudi er helt klart en av mine favoritter! Bare så syndt de er så små, vis de hadde vært noe større hadde Mudi stått øverst på listen min. Små? Det vet de i allefall ikke selv Men seriøst, du kan få dem ganske stor også, standarden sier maks 47cm, men mange blir større, opp til 50cm er ikke uvanlig. Kjekt, så kan man velge litt hva man vil ha
Fjollebolle Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Ooh, søteste! Nydelig jente, hun må du gjerne poste flere bilder av!
Pingo Skrevet 10. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2009 Noen få nye bilder: Alle ag.bilder er tatt av Lotte Lysa. Kurs med Øystein Ødegård. Kenguru?
Marthe Skrevet 10. August 2009 Rapporter Skrevet 10. August 2009 Hun må være en av de peneste mudiene jeg har sett
Kristiin Skrevet 10. August 2009 Rapporter Skrevet 10. August 2009 Mudier er så utrolig vakre, og Amaz er intet unntak! Hvor høy er han forresten?
Pingo Skrevet 11. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2009 Hun må være en av de peneste mudiene jeg har sett Ja, sånn helt upartisk sett er hun det He he, neida, men hun har utrolig mange fine kvaliteter. Og hun er veldig pen ja, det synes de fleste dommere også. Hun mangler en p2, så noen dommere trekker en premiegrad pga det, andre bryr seg ikke. Mudier er så utrolig vakre, og Amaz er intet unntak! Hvor høy er han forresten? Hun er ca 42 cm tror jeg, har ikke målt henne på en stund nå. Men ca rundt 41-42cm.
Pingo Skrevet 13. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 En haug med nye titler er oppnådd siden sist. Hun ble NUCH i august DK UCH og KBHV-09 i september. Vi debuterte i NBF Bruks,D-spor med godkjent, i oktober NV-09 i november OG sist men ikke minst så fikk hun det siste certet og cacibet hun trengte,i Sverige nå i januar. Og ble med dette dermed INT,NORD, og S UCH. Amaz sporer2
Caroline Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Hun var på MyDog altså? Aussie gikk jo etter Mudi på søndagen, så da satt jeg og så på dem, men jeg husker ikke hvem som var hvem akkurat nå. Ser ihvertfall veldig flott ut utifra bildene
MarieR Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Gratulerer så mye med mange fine titler! Utrolig nydelig hund!
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Wow, vakker! hvis jeg nå engang skal ha en liten hund så kan jeg jo liksågodt fire på kravene om kort pels og hengeører, og kjøpe få meg en mudi, hun var veldig pen!
Blondiemamma Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Wow, så flott! Gratulerer med vannvittig bra resultater
Pingo Skrevet 13. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Tusen takk alle sammen! Hun var på MyDog altså? Aussie gikk jo etter Mudi på søndagen, så da satt jeg og så på dem, men jeg husker ikke hvem som var hvem akkurat nå. Ser ihvertfall veldig flott ut utifra bildene Ja, gjorde det bra på lørdag,mens på søndag synes dommeren hun var for høy bak og hun gikk ut med 1,2, så ikke helt det store . Tror hun var kjempe sliten etter lørdagen for hun var ikke helt lett å få til å stille seg fint heller. Men var så fornøyd med lørdagen at det gjorde ikke noe Jeg glemte helt å bytte til ch.klassen også(Stillte i danmark sist og av en eller annen grunn trodde jeg at jeg ikke fikk bytte klasse her heller ) Tror jeg faktisk så deg, op(vi stod en stund og kikket på Kelpiene etterpå)pdaget det i ettertid, når jeg så bildet av deg og Tibra
Pingo Skrevet 23. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2010 Litt nye bilder av Frøken Amaz MudiBus Kamphunden... På spranget... Amaz til venstre og Mikke til høyre(Sigerdrivas Bator Buda)
Pingo Skrevet 23. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2010 Hun er det, sant! Lille (H)Amaz
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar