Gå til innhold
Hundesonen.no

Har din hund egen facebookprofil?


Lola Pagola

Har din hund egen facebookprofil  

72 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      7
    • Nei
      45
    • Skal lage nå
      0
    • Har dogbook
      20


Recommended Posts

Som tittelen sier; Har din hund en egen facebookprofil?

Ser nemlig tendenser til at flere og flere får det, og skulle ikke forundre meg om endel doggiser har ordnet dette til sine firbente :lol:

(Jeg er så nerdete at det har jeg jammen meg gjort, er jo meeeget praktisk, for da får jeg jo tagget ham i bilder og sånn)

Så stem ivei :icon_confused:

Ps. "Casper" lagde en gruppe nå istad, den heter "Jeg er en hund!". Så da kan jo hundene deres bare melde seg inn :lol: Vet ikke om jeg får lov til å linke jeg (var ikke derfor jeg lagde tråden altså, er bare nysgjerrig), men kommer iallefall opp øverst, også er det jo bilde av Casper da.

Er jo litt teit da, men litt morsomt og, synes det er morsomt å se bilder av andres hunder og sånn jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dogbook?

Jeg hadde facebook til bosse, men har ike til gulla.

Det er en applikasjon bare, mini-facebook til hunden på din egen profil. Orker ikke bruke den jeg, synes bare det er rotete.

Så kom igjen folkens, facebook hunden din nå :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Betaler for domene selv jeg. Men det er ikke særlig hundete da, og kan brukes til hva som helst. Selv om det akkurat nå inneholder Casper sin side.

Herregud han er jo overalt han... egen facebook, blogg, og hjemmeside.

Sykt sykt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke, og har ikke tenkt å få det heller. Jeg har profil på Facebook selv, men sist jeg logget inn må være for snart to år siden. Jeg har ikke sansen for slike "nettsamfunn", forum er nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig! Jeg har Dogbook til Pax, men fikk litt lyst til å lage egen FB-profil til han nå :icon_confused:

Men jeg finner ikke gruppen du har laget da! Hmm...

Det er så typisk meg, lager en gruppe, og feiger ut fordi det ikke har kommet medlemmer innen 10 minutter... men kan jo lage den en gang til da :lol: (Lager den nå jeg,sånn i tilfelle)

Edit:

Sånn: http://www.facebook.com/group.php?gid=73365259356

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det får være måte på, men så er jeg av den typen som ikke liker hverken facebook, twitter eller andre slike tjenester eller jeg da ^^. Ser liksom ikke poenget i at andre tjenester skal lagre absolutt alt man har der og det kan hentes ut xx år etter at man har slettet profil. Nei, heller ordne tingene selv - ikke finne opp kruttet selv, men ha det en plass der man kan kontrollere selv. (vet det lagres og ta's backup der også, men denne infoen blir ikke det samme som et sentralt punkt som de over)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...