Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av deg

Milla-5

Recommended Posts

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Fant et bilde av meg og Kahlo jeg kan legge ut. Egenhendig stjålet fra Psycholynx sin blogg (visste du forøvrig at kalenderen din forsvinner når man prøver å gå tilbake til i fjor?)

270808_018.jpg

Skrevet
Her er meg (til høyre) og søstra mi (Ailostaff) ;) det bildet er vel noen år gammelt, men fortsatt samme sveisen osv :)

f_ll_003.jpg

Huff, også legger du ut sånne gamle bilder? :yawn:

Her er et nyere bilde av meg, fra da vi var og besøkte oppdretteren og valgte den herlige lile tassen:

SDC10473.jpg

Skrevet
Fant et bilde av meg og Kahlo jeg kan legge ut. Egenhendig stjålet fra Psycholynx sin blogg (visste du forøvrig at kalenderen din forsvinner når man prøver å gå tilbake til i fjor?)

270808_018.jpg

Fiiineste bilde av fineste jentene :yawn:

Skrevet
Fiiineste bilde av fineste jentene :yawn:

Ja, kjempefint bilde av dere!

Her er meg og verdens beste voffa :)

n679816398_2934064_7168737.jpg

Skrevet

hummmm... nei, men <_< åssen fikse da mon tro?

Skrevet
Det som slår meg med disse bildene er at alle har så kritthvite tenner! Bleker dere tennene, eller er det bare jeg som er gammel og gul?

Nei, jeg har ikke hvite tenner. Enda jeg er flink og pusser dem to ganger dagen, røyker ikke, drikker ikke kaffe - OG har kutta ned på brusen! Det er veldig frustrerende.. hadde jeg vært rik ville jeg definitivt bleket dem!

Skrevet

Har ingen bilder av meg selv. (Har kanskje 2-3, men de er minst et halvt år gamle.)

Jeg er for det meste bak kameraet. :yawn:

Det er i disse trådene man merker at det er jenter/damer som utgjør flertallet.

Skrevet
Fiiineste bilde av fineste jentene :wub:

Takk. :D

Ja, kjempefint bilde av dere!

Takk:) Herlig bilde av dere to også!

hummmm... nei, men <_< åssen fikse da mon tro?

Aner ikke, når jeg tenker meg om, så tror jeg at det er samme problem i min.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...