Gå til innhold
Hundesonen.no

Husk båndtvang da, folkens!


Kristiin

Recommended Posts

I år starter ikke båndtvangen før 1. mai, så vi kan kose oss enda en mnd med bikkjene løse. Med mindre det er steder der de har utvidet båndtvang eller helårs da.

Nice try. Jeg ville dog vært litt forsiktig med sånne uttaleler, tross datoen. Det er så kjipt hvis folk faktisk tror på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år starter ikke båndtvangen før 1. mai, så vi kan kose oss enda en mnd med bikkjene løse. Med mindre det er steder der de har utvidet båndtvang eller helårs da.

blomsterpotte da! Trodde på det jeg nå! Skulle akkurat skrive svar, men HELDIGVIS leste jeg innlegge under først :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helårsbåndtvang.. Bortsett fra før kl 7 om morgenen og etter kl 21 om kvelden eller noe i den duren.

Jeg har mange sterke meninger om visse politikere i Bergen kommune, men det hjelper vel ikke å syte ;)

Ikke bite på, ikke bite på, ikke bite på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bite på, ikke bite på, ikke bite på...

Nafse etter du, for det er faktisk ikke helt på jordet. I fjor var det oppe ett forslag om å utvide båndtvangen

https://www.bergen.kommune.no/tema/politikk...p;sectionId=504

Har ikke sjekket noe mer, så jeg vet ikke om det er innført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helårsbåndtvang.. Bortsett fra før kl 7 om morgenen og etter kl 21 om kvelden eller noe i den duren.

Jeg har mange sterke meninger om visse politikere i Bergen kommune, men det hjelper vel ikke å syte :P

;) hææ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er bådtvang hele året i moss om jeg ikke tar feil :/

Er du helt sikker på det? Iflg en venninne av meg, så er det nemlig ikke korrekt.

Ikke bite på, ikke bite på, ikke bite på...

Nafse etter du, for det er faktisk ikke helt på jordet. I fjor var det oppe ett forslag om å utvide båndtvangen

https://www.bergen.kommune.no/tema/politikk...p;sectionId=504

Har ikke sjekket noe mer, så jeg vet ikke om det er innført.

Her har dere forskriften

Snakk om detaljstyring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene i privat inn og utmark? Gjelder det same der? sånn at i teorien kan ikke hunden være løs ifra 1 april til 20 aug? Det har iallefall aldri jeg praktisert :yes:

Alle hunder skal være i bånd eller forsvarlig innestengt/innegjerdet fra 1. april til 20. august. Hvem som eier grunnen er revnende likegyldig, båndtvangen er i utgangspunktet til for viltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hunder skal være i bånd eller forsvarlig innestengt/innegjerdet fra 1. april til 20. august. Hvem som eier grunnen er revnende likegyldig, båndtvangen er i utgangspunktet til for viltet.

Ante meg at det var svaret ja. Men det er jo for pokker ikke vilt her! Bare fugler og de holder seg jo i trærne :yes:. Men men blir nok fort litt modifisert båndtvang her ja. Iallefall i egen utmark der det blir observert mennesker en gang hvert skuddår ( bokstavelig talt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...