Aussieglis Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Noen som har tips? Jeg er SÅ lei av å ha alle lommene på jakkene mine fulle av godbitrester, klikker og baller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Ja, utrolig lei av og finne "hundestæsj" i lommene mine jeg også. Har egentlig ikke noen gode tips, hva med og stikke innom fretex og se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Bende vesten er super... http://petandplay.com/produkter/til_hundeforer/treningsvest ( 465kr ) http://www.handlers.no/gsWebshop/product/D...910&p=099-1 ( 699kr ) Ellers stands på utstillinger så er det ofte tilbud eller muligheter til å diskutere litt pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg har bestilt en Belcando-vest: link. Håper jeg blir fornøyd med den, jeg har hørt mye positivt om den fra de jeg trener med i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg kjøpte en helt vanlig vest for 200 kr, som hadde mange lommer her og der. Litt sånn fiskevest-aktig. Billig og man får mange lommer man kan ha leker og godis i. Eneste forskjell er at det ikke er noen hundelogo brodert på og man sparer pæng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg kjøpte min på wistex for 99kr.. Masse lommer i ulike strørrelser, bl.a en stor lomme til leker/langline osv i ryggen, to store lommer foran med stor åpning sånn at det er lett hente godbit kjapt osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg har bestilt en Belcando-vest: link. Håper jeg blir fornøyd med den, jeg har hørt mye positivt om den fra de jeg trener med i hvert fall Jeg har denne vesten, og jeg kan virkelig anbefale den på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg kjøpte min på wistex for 99kr.. Masse lommer i ulike strørrelser, bl.a en stor lomme til leker/langline osv i ryggen, to store lommer foran med stor åpning sånn at det er lett hente godbit kjapt osv Når kjøpte du den? Var det tilbud eller vanlig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Hvilken pris tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg har denne vesten, og jeg kan virkelig anbefale den på det sterkeste. Å, så bra! Jeg gleder meg veldig til å få min, jeg har ikke råd til å ødelegge så mange jakker merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Jeg kjøpte min på wistex for 99kr.. Masse lommer i ulike strørrelser, bl.a en stor lomme til leker/langline osv i ryggen, to store lommer foran med stor åpning sånn at det er lett hente godbit kjapt osv hvor er wistex? -aldri hørt om- edit: google si yours friend. her står det at den er konk. Hjemmesiden De har til og med veiviser til butikken i trondheim, men finnes det en butikk på den adressen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Sorry men seriøst, google er din venn. Prøv det! Det er en friluftslivsbutikk med f.eks gaupamerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 29. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Hvilken pris tenker du på? Ikke mer enn 6-700kr tror jeg, men vil jo ha noe som varer også da Og noe som ikke ser ut som en fiskevest. Jeg tror ikke jeg hadde turt å brukt den hvis den hadde sett sånn fiskevest-aktig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Ikke mer enn 6-700kr tror jeg, men vil jo ha noe som varer også da Og noe som ikke ser ut som en fiskevest. Jeg tror ikke jeg hadde turt å brukt den hvis den hadde sett sånn fiskevest-aktig ut. Du kan få mange av Gappay sine til den prisen hvis du kjøper fra den rette Har du sett de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 29. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2009 Er det de som kommer i rødt og sort og som ser ganske "moderne" ut på en måte? *tusle inn på google* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Er det de som kommer i rødt og sort og som ser ganske "moderne" ut på en måte? *tusle inn på google* Her kan du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Gappay er store i størrelsen synes jeg, Jeg hadde en i XS, og den var stor til meg på sommerstid. Vet om flere som har slitt med glidelås som blir fort ødelagte. Dyre og vanskelige å få tak i Norge. Det ble mye negativt, men jeg har faktisk ikke så mye positivt å si om vesten. På vintertid med hauger av klær under var den grei. Nå er det absolutt en mulighet for at Gappay har sydd litt om på sin og gjordt den mindre, og at det er lettere å få tak i her i Norge. Jeg har nå den fra Belcando og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 SBHK har tilbud på treningsvester til sine medlemmer. Kanskje de har dem fortsatt? Du får ulike vester som ikke er fiskevester eller ser ut som det, men som ser ganske lik ut de hundetrenings vestene. Eneste er at de er mer bomull og ikke nylon. Så kan du komme til meg på jobb og få sbhk logo trykket på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 30. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 SBHK har tilbud på treningsvester til sine medlemmer. Kanskje de har dem fortsatt? Du får ulike vester som ikke er fiskevester eller ser ut som det, men som ser ganske lik ut de hundetrenings vestene. Eneste er at de er mer bomull og ikke nylon. Så kan du komme til meg på jobb og få sbhk logo trykket på. Åja, det må jeg sjekke ut! Så en på kurset som hadde den gule logoen til SBHK på baksiden på en treningsvest faktisk, er det hos deg han har vært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Kristin:Jepp,butikken finnes her i Trondheim!Var ikke klar over det jeg eller.ikke vært der men,har visst mye billig og bra produkter.Ligger på andre siden av Nova ved Thorn butikken eller noe sånn tror jeg.Rundt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Jeg har også belcando og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Åja, det må jeg sjekke ut! Så en på kurset som hadde den gule logoen til SBHK på baksiden på en treningsvest faktisk, er det hos deg han har vært? den gule logoen er gammel. Har ny nå. Liten logo fremme i sort og hvit og hvit tekst på ryggen. Trykker all logoer hos meg ja. Er flere som har vært innom med treningsvester. Har lyst på en sånn vest som de selger, men for dyrt for meg. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Jeg kjøpte min på wistex for 99kr.. Masse lommer i ulike strørrelser, bl.a en stor lomme til leker/langline osv i ryggen, to store lommer foran med stor åpning sånn at det er lett hente godbit kjapt osv Bilde?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 9. April 2009 Rapporter Share Skrevet 9. April 2009 Wistex ligger også på MelhusTorget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 9. April 2009 Rapporter Share Skrevet 9. April 2009 Jeg har en bende vest som jeg bruker og er super fornøyd med den, kan anbefales! Den kostet ca 700 da jeg kjøpte den. Sånn ser den ut bakfra, ikke mye fiskevest preg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar