Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsvest som ikke koster skjorta


Recommended Posts

Når kjøpte du den? Var det tilbud eller vanlig pris?

Kjøpte den vel for (i overkant av?) 2 måneder siden. Husker ikke om det var tilbud eller ikke, men er godt mulig siden wistex visst nok har gått konkurs.

Bilde?!

Nei, men jeg har gått med den på skolen flere ganger. Kanskje litt fiskevest-preg over den, men ser ikke helt at det er noe problem når det faktisk skal brukes til trening av hund, på tur osv. Den er forresten helt svart med et lite svart (såvidt jeg husker) Gaupamerke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Kjøpte den vel for (i overkant av?) 2 måneder siden. Husker ikke om det var tilbud eller ikke, men er godt mulig siden wistex visst nok har gått konkurs.

Nei, men jeg har gått med den på skolen flere ganger. Kanskje litt fiskevest-preg over den, men ser ikke helt at det er noe problem når det faktisk skal brukes til trening av hund, på tur osv. Den er forresten helt svart med et lite svart (såvidt jeg husker) Gaupamerke på.

Er det noe lignende som denne du har kanskje?:

IMGP2940_web.jpg

decoy-elisabeth-24-09-08.jpg

Det er en gaupavest i alle fall, vet ikke hva den kostet for vi fikk den etter farfaren til Tore. Kanskje litt fiskevestaktig, men duverden så romslige og mange lommer! På trening idag for eksempel, så hadde jeg fire dummies med meg i vesten, i tillegg til et par tennisballer, en kong, godbiter, klikker, mobiltelefon, en liten pipeleke og bæsjeposer og enda var det litt plass til overs til mer godbiter og litt småtteri. Det er og en ring eller to som jeg pleier å henge sporline og sånt i også. Kjempepraktisk. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gaupavest i alle fall, vet ikke hva den kostet for vi fikk den etter farfaren til Tore. Kanskje litt fiskevestaktig, men duverden så romslige og mange lommer! På trening idag for eksempel, så hadde jeg fire dummies med meg i vesten, i tillegg til et par tennisballer, en kong, godbiter, klikker, mobiltelefon, en liten pipeleke og bæsjeposer og enda var det litt plass til overs til mer godbiter og litt småtteri. Det er og en ring eller to som jeg pleier å henge sporline og sånt i også. Kjempepraktisk. :whistle:

hehe - Den er nesten litt for romslig den vesten der, jeg gikk med nesten alt sporutstyret mitt i min sånn vest en høst jeg. Langline, sele, merkebånd, godbiter, leker, "personlige effekter" som mobil, lommebok osv.. Kjekt på en måte, men jeg tok meg stadig i å måtte kikke over lomma for å få kontakt med bikkja, liksom *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Den er nesten litt for romslig den vesten der, jeg gikk med nesten alt sporutstyret mitt i min sånn vest en høst jeg. Langline, sele, merkebånd, godbiter, leker, "personlige effekter" som mobil, lommebok osv.. Kjekt på en måte, men jeg tok meg stadig i å måtte kikke over lomma for å få kontakt med bikkja, liksom *ler*

*flire* kjenner meg igjen der gitt! Og så kan det være interessant og finne frem bilnøkler og sånt igjen etter trening, det er jo alt for mange lommer med alt for mange ting i. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en Belcando-vest: link.

Håper jeg blir fornøyd med den, jeg har hørt mye positivt om den fra de jeg trener med i hvert fall :yawn:

Jeg kan jo nevne at jeg har fått vesten min, og jeg er foreløpig veldig fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Bende vesten er super...

http://petandplay.com/produkter/til_hundeforer/treningsvest ( 465kr )

http://www.handlers.no/gsWebshop/product/D...910&p=099-1 ( 699kr )

Ellers stands på utstillinger så er det ofte tilbud eller muligheter til å diskutere litt pris...

Digger Bende vesten! Har hatt den i noen uker nå, og den er bare genial! Har begynt å ta den på bare jeg skal ut og handle. Så lenge greiene jeg skal ha ikke er for store og stive, er det plass til masse i den! :wub: Kjøpte den hos Pet and Play

Hvordan er størrelsene på Bende-vestene?

Veldig store og gode. Også er det snorer på innsiden som kan strammes hvis den er for stor.

DSC_4973.JPG

Edit: Må legge til at jeg skulle på trening en gang og ikke var helt sikker på hva jeg skulle ha med, så da var det bare og fylle opp med det meste. Sporline med sæle i lomma på ryggen, sammen med biteskinn og ei leke til. Ball og neseprøvepinner i ei lomme foran, apportbukk og en pakke pølser i en annen fremlomme. En sånn løslomme som kan flyttes fra side til side fylt med frolic, klikker i brystlomma og det var fortsatt ganske god plass i den. Den er også god og vindtett når det blåser skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gappay er store i størrelsen synes jeg, Jeg hadde en i XS, og den var stor til meg på sommerstid. Vet om flere som har slitt med glidelås som blir fort ødelagte. Dyre og vanskelige å få tak i Norge. Det ble mye negativt, men jeg har faktisk ikke så mye positivt å si om vesten. På vintertid med hauger av klær under var den grei. Nå er det absolutt en mulighet for at Gappay har sydd litt om på sin og gjordt den mindre, og at det er lettere å få tak i her i Norge.

Jeg har nå den fra Belcando og er kjempefornøyd!

Er kjempefornøyd med Gappay-vesten min. Skader ikke selvtilliten at den er litt stor i størrelsen synes jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

T

Åååja, hehe :P den er jo kjempefin! Skjønner godt at du vil ha.den..

Mokken; Men den finnes jo i flere farger! Svart, svart og grå/blå/rød :)

Tenkte først at det kanskje ville være litt teit å troppe opp i lik som dere har! Men likte ikke de andre fargene og den vesten er den jeg liker best lomme og utformingsmessig :) Så da får det bare være litt teit ;P

Hvilken str har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T

Tenkte først at det kanskje ville være litt teit å troppe opp i lik som dere har! Men likte ikke de andre fargene og den vesten er den jeg liker best lomme og utformingsmessig :) Så da får det bare være litt teit ;P

Hvilken str har du?

Neida, det er ikke teit! Er jo mange som har feks gappay sin. Den vi har er jo kulest! Hihi. Jeg har small =) C har medium, så du kan jo prøve begge på tirsdag!

(logget inn med mobben forrige innlegg og da ble jeg plutselig "ny" bruker :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...