Gå til innhold
Hundesonen.no

Ålesund


Baby

Recommended Posts

Hmm, oppdatert igjen i dag, og fremdeles bare 8 bernere påmeldt!

Men den endelige fristen er jo ikke før 10 mai.

Jeg vet at bl.a oppdretteren min ikke er meldt på enda, hun er ikke helt sikker på hvem hun skal stille enda. (Hun skal forresten stille Drops likevel, Emma.)

Gleder meg jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Hmm, oppdatert igjen i dag, og fremdeles bare 8 bernere påmeldt!

Men den endelige fristen er jo ikke før 10 mai.

Jeg vet at bl.a oppdretteren min ikke er meldt på enda, hun er ikke helt sikker på hvem hun skal stille enda. (Hun skal forresten stille Drops likevel, Emma.)

Gleder meg jeg..

Det er ikke sikkert at oppdateringene er synkronisert med påmeldingene - at det går litt i rykk og napp. For jeg synes åtte virker lite, trodde på det dobbelte.

Og det er ikke lov til å si at en ikke kommer med en hund, og deretter ombestemme seg! ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at oppdateringene er synkronisert med påmeldingene - at det går litt i rykk og napp. For jeg synes åtte virker lite, trodde på det dobbelte.

Og det er ikke lov til å si at en ikke kommer med en hund, og deretter ombestemme seg! :):)

Jeg vet ikke, står at den er oppdatert i dag og det er fremdeles bare 8 bernere. :) Vi kan da ikke være så heldige vel..?

Hehe, glemte jo at det er Arne som dømmer, han likte jo Dropse som valp så da kan man jo håpe at han gjør det enda og. Eller du håper kanskje ikke det da men! :D Neida, han likte jo X'en kjempegodt og han, så det får gå som det går, spennende blir det iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, står at den er oppdatert i dag og det er fremdeles bare 8 bernere. :) Vi kan da ikke være så heldige vel..?

Hehe, glemte jo at det er Arne som dømmer, han likte jo Dropse som valp så da kan man jo håpe at han gjør det enda og. Eller du håper kanskje ikke det da men! :) Neida, han likte jo X'en kjempegodt og han, så det får gå som det går, spennende blir det iallefall! :D

Det går som det går, det gjør det alltid.

Dropset er pen, Melkebarts Draum (?) er pen, X'en er penest... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere antallet?

På linken som er lagt ut litt lenger opp her.

Hehe!

Jeg gleder meg også!

Jeg og! :icon_confused:

Edit; 41 sheltier, synes det høres fryktelig mye ut jeg til å være så liten utstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen pm siden ingen av mine er påmeldt, men forsto det på Emma som at det var 12 påmelde bernere. Jeg vet hvem 11 av de er, og 9-10 av de er etter min mening av ck-kvalitet. Så det blir liten men tøff konkurranse. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen pm siden ingen av mine er påmeldt, men forsto det på Emma som at det var 12 påmelde bernere. Jeg vet hvem 11 av de er, og 9-10 av de er etter min mening av ck-kvalitet. Så det blir liten men tøff konkurranse. :whistle:

Nå irriterer jeg meg bare over at vi ikke vet hvem den tolvte er...

Vi får heller sette oss ned og dedusere oss fram til hvem de 70 på spesialen til uka er! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå irriterer jeg meg bare over at vi ikke vet hvem den tolvte er...

Vi får heller sette oss ned og dedusere oss fram til hvem de 70 på spesialen til uka er! :rolleyes2:

Ja, du kan begynne du, så kan jeg tilføye de jeg vet etterpå. :whistle:

Nå vet vi i alle fall at den 12 er ei junior eller unghund tispe! Evnt. en champion hann kanskje? Den muligheten tenkte jeg ikke på, tror ikke den er særlig sannsynlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

troooor Luna er nr 12 , mona og emma. :rolleyes2:

Hm, tror du? Var det ikke Arne som ga henne flat rød i romjula?

Men hvis det er henne så er i alle fall "mysteriet" løst! :banana:

Vi vet hvilke klasser alle går i og, ikke værst å vite katalogen over en uke på forhånd! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror du? Var det ikke Arne som ga henne flat rød i romjula?

Men hvis det er henne så er i alle fall "mysteriet" løst! :whistle:

Vi vet hvilke klasser alle går i og, ikke værst å vite katalogen over en uke på forhånd! :rolleyes2:

ja sist jeg pratet med de, så skulle de.

Arne gav henne flat rød ja, pga oppførsel i ringen, og at han ikke fikk sett bevegelsne. Kritikken fra han var god, bare etterlsyste ringtrenign :banana:

nå som det har bedret seg så ville de kanksje prøve igjen.

Luna har jo roet seg betraktelig de siste mnd i ringen, så regner som sagt med at det er LUna som er den siste, jeg har ikke hørt noe annet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sist jeg pratet med de, så skulle de.

Arne gav henne flat rød ja, pga oppførsel i ringen, nå som det har bedret seg så ville de kanksje prøve igjen.

Luna har jo roet seg betraktelig de siste mnd i ringen, så regner som sagt med at det er LUna som er den siste, jeg har ikke hørt noe annet i allefall.

Okei. :rolleyes2:

Gleder meg masse!

Skulle ønske vi hadde oppmøte litt senere da, sånn at det hadde passet litt bedre med fergene. Men det ordner seg nok, så lenge vi ikke bruker alt for lang tid på å finne frem til hallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dit jeg ja :rolleyes2: Skal ikke stille jeg da.

Forresten folkens! Vær ops. Virker som det går litt kennelhoste her. (har møtt 3stk på tur rundt lillevannet som har hund som er syk(en chi, en labrador og en blanding) + egen hund har blitt smittet. Heldigvis bare mild sykdom her hos oss da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal starte agility på lørdagen? Lurer på om det er trykkfeil på startnummeret mitt,for jeg skal starte i Liten klasse 1,så står det at Mini skal starte som nummer 20 i den ringen,men i programmet står det at de begynner med Liten klasse 1...( 3 påmeldte i den klassen) :rolleyes2: Må vel ringe å høre,for hvis vi er nr. 20 i den ringen må jeg bare droppe agilityen,for da krasjer det med utstillingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal starte agility på lørdagen? Lurer på om det er trykkfeil på startnummeret mitt,for jeg skal starte i Liten klasse 1,så står det at Mini skal starte som nummer 20 i den ringen,men i programmet står det at de begynner med Liten klasse 1...( 3 påmeldte i den klassen) :rolleyes2: Må vel ringe å høre,for hvis vi er nr. 20 i den ringen må jeg bare droppe agilityen,for da krasjer det med utstillingen...

Går det ikke LP først da? Vi skal starte i agility både lørdag og søndag, men kommer til å prioritere utstillingen på søndag hvis det kræsjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...