Gå til innhold
Hundesonen.no

Ålesund


Baby

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...
Noen som har stilt for Terje Lindstrøm ?

Hvordan er han som dommer?

Jeg har stillt for Terje. Veldig hyggelig mann syns jeg. Det ble myyye løping - en brukshund skal kunne løpe sa han... :)

Helt enig i den,men det var hardt for handleren... :):D (meg).... :)

Veldig grei med hundene også,nøye med å kjenne over alle sammen.

Jeg stiller gjerne for ham igjen. Må bare finne frem tredemøllen litt i forveien. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, skal stille en bernerhanne i juniorklassen for Arne Foss. :)

Kommer mange bernere dit i år.. I fjor var det bare 6-7 påmeldte!

Edit; Og så skal jeg ha med meg og stille en championhanne!

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, skal stille en bernerhanne i juniorklassen for Arne Foss. :lol:

Kommer mange bernere dit i år.. I fjor var det bare 6-7 påmeldte!

Edit; Og så skal jeg ha med meg og stille en championhanne!

Gleder meg :)

Da sees vi!

Jeg har familie i Ålesund, så jeg tar det som en langhelg, har ikke sett besteforeldrene mine siden januar i fjor.

Får med meg bernerspesial i Eidsvoll på Himmelspretten, kjører videre den torsdagen, har fredagen med familien, hjelper ei god venninne/tante å stille på lørdag, stiller selv søndag, og tusler ned til Oslo igjen på mandag en gang.

Selv om dommeren likte Even veldig godt i romjula, skal Even få slippe så lang kjøretur. Så det blir jentetur for meg og X'en denne gangen.

Det er dessverre ingen ledig seng hos slekta, så jeg skal sove på Voldsdalen camping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer:)

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal stille eller gå lydighet med emma ennå, men jeg skal iallefall stille valpen til emma :lol:

(hunden emma ja :) )

Knis, nå ble selv jeg forvirret. Har jeg en valp? Hvorfor stiller jeg den ikke selv? Hva skjer????

Og er jeg egentlig så lydig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi!

Jeg har familie i Ålesund, så jeg tar det som en langhelg, har ikke sett besteforeldrene mine siden januar i fjor.

Får med meg bernerspesial i Eidsvoll på Himmelspretten, kjører videre den torsdagen, har fredagen med familien, hjelper ei god venninne/tante å stille på lørdag, stiller selv søndag, og tusler ned til Oslo igjen på mandag en gang.

Selv om dommeren likte Even veldig godt i romjula, skal Even få slippe så lang kjøretur. Så det blir jentetur for meg og X'en denne gangen.

Det er dessverre ingen ledig seng hos slekta, så jeg skal sove på Voldsdalen camping.

Så moro. :lol:

Tror det blir bernerrekord der i år! Hilde, Hege og Linn bl.a. kommer også.

Hvis du er glad i å kjøre langt om morgenen så kan du jo komme å sove hos Jaru.. Men da må du rekne med 1 times kjøring og ei kort ferge over til utstillingen.

Odin som jeg skal ha med fikk cert og ble bir og big2 av dommeren som junior.

Kritikken starter som følger: "Utmerket type. En iøyefallende junior med en spennende framtid foran seg." Og avsluttes med: "En av de beste unge bernere jeg har sett!"

Det blir spennende å høre hva han sier om han nå, nesten 4 år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro. :P

Tror det blir bernerrekord der i år! Hilde, Hege og Linn bl.a. kommer også.

Hvis du er glad i å kjøre langt om morgenen så kan du jo komme å sove hos Jaru.. Men da må du rekne med 1 times kjøring og ei kort ferge over til utstillingen.

Odin som jeg skal ha med fikk cert og ble bir og big2 av dommeren som junior.

Kritikken starter som følger: "Utmerket type. En iøyefallende junior med en spennende framtid foran seg." Og avsluttes med: "En av de beste unge bernere jeg har sett!"

Det blir spennende å høre hva han sier om han nå, nesten 4 år etter.

Bare hyggelig med mange bernere, så lenge alle er hanner! :P Juniortispa til Linn virker lekker på bilder... :lol:

Jeg bor på en camping tyve minutter fra slekta, så jeg forblir der - tro det eller ei, men jeg drar for å være sammen med dem også, ikke bare stille... :):)

Edit: X'en fikk også noe om lovende framtid på sin kritikk fra herren Foss, da han dømte henne i romjula. Vet ikke hvor langt fram han så, om han tenkte allerede i mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har jeg meldt på. Full pakke: agility+hopp på Tulla lørdag, Aynï stilles ut lørdag. Utstilling, agility + hopp på Tulla søndag. Blir jammen spennende, og sikkert utrolig hektisk! Hvis noen ser meg i min egen verden, ikke vær redd for å si hei! :ahappy: Jeg biter ikke, men er som tidligere nevnt vanvittig selvopptatt på slike stevner. :P Vi reiser sammen med oppdretteren til Aynï, noe som sikkert blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er camping plass like ved:) Voldsdalen camping. Om det ikke går så er det også en camping plass som heter prinsen camping ikke så langt unna:)

Ah, mail sendt til Volsdalen camping. Jeg trenger bare noen få kvm og en stikkontakt, satser på at de har det. Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...