Gå til innhold
Hundesonen.no

Ålesund


Baby

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Ble det bare en sort ds påmeldt? Søren og da at jeg ikke meldte på likevel, for jeg regner med at det er juniorhannen fra Sunndalsøra.

Du skulle ha meldt henne på og sendt henne med meg vettu!

Øhm.. Det er altså 72 hunder i "min" ring, og min hund skal dømmes som nr 72. Hunden stiller i åpenklasse, betyr det at det ikke kommer championer og veteraner?

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha meldt henne på og sendt henne med meg vettu!

Jepp.

Hmm!! I praksis betyr det at "worst case scenario" er at det er 6 tisper i åpenklasse. Men det er jo heller tvilsomt at alle springerne som er påmeldt er tisper, og i åpen, så da blir nok klassen mindre. Jaja, bare å sette igang og stelle pelsen da. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro det skal være utstilling der da, kanskje jeg tar meg en tur, bor ikke så langt unna. Er det bare å komme eller? Man trenger vel ikke å ha med hund? :rolleyes2: Koster det noe å komme inn? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. Det er altså 72 hunder i "min" ring, og min hund skal dømmes som nr 72. Hunden stiller i åpenklasse, betyr det at det ikke kommer championer og veteraner?

I hvert fall ikke tisper.

Så moro det skal være utstilling der da, kanskje jeg tar meg en tur, bor ikke så langt unna. Er det bare å komme eller? Man trenger vel ikke å ha med hund? :rolleyes2: Koster det noe å komme inn? :whistle:

Det er bare å komme, med eller uten hund. Tar du med hunden, må du huske vaksinasjonsattest. Det er alltid publikum på utstillinger uten hund. Det koster en femtilapp eller så i inngangspenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvert fall ikke tisper.

Mulig jeg virker fryktelig dum nå, men jeg er bare glemsk. :ahappy: Men går alle hann-klasser først, og så alle tispe-klasser altså? Hmm.. ja, når jeg skriver det virker det jo logisk da.. :lol: Ikke sånn: junior hann - junior tispe, unghund hann - unghund tispe, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg virker fryktelig dum nå, men jeg er bare glemsk. :ahappy: Men går alle hann-klasser først, og så alle tispe-klasser altså? Hmm.. ja, når jeg skriver det virker det jo logisk da.. :lol: Ikke sånn: junior hann - junior tispe, unghund hann - unghund tispe, osv.

Alle hannhundklassene går først, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...