Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine New York bilder

Synnikken

Recommended Posts

Skrevet

Fra andre til tolvte mars var jeg som noen har fått med seg på tur i New York, ble jo noen bilder av det. Tenkte jeg kunne slenge de inn her da det er kjekt å dele opplevelsene og gledene med denne turen med andre! :)

KopiavNewYork356copy.jpg

NewYork208copy.jpg

NewYork082copy.jpg

NewYork104copy.jpg

NewYork144copy.jpg

NewYork182copy.jpg

NewYork059copy.jpg

Skrevet

Skikkelig fine bilder, spessielt det nederste :) Brukte det som bakgrunn, hvis det er greit?

New York er svæært :D

Skrevet

Å halooo.. det så lite digg ut!

Lett at jeg skal legge meg i kofferten til en av de 20 på skolen min som drar dit på mandag.

Shoopet du mye?

Skrevet
Skikkelig fine bilder, spessielt det nederste :P Brukte det som bakgrunn, hvis det er greit?

New York er svæært :D

Hehe, det siste er en personlig favoritt også. Er bakgrunn på pcen her og :)

Er bare å bruke de, står jo mitt navn på de uansett.. :P

Har bare lagt ut ca halvparten av bildene.. :P

Å halooo.. det så lite digg ut!

Lett at jeg skal legge meg i kofferten til en av de 20 på skolen min som drar dit på mandag.

Shoopet du mye?

haha, jaa.. brukte masse penger.. på allslags tull! :P Var knall-kjekt!

Skrevet
Det nest siste bilde var kult! Lille huset rett ved siden av den svære skyskraper-tingen.

Det lille røde var den første macdonalds'n det distriktet i NY, så skulle de bygge ny, rett ved siden av. Så meldte noen kompanier seg til at de bygde i høyden... så ble det det lille røde og bygget ved siden av..

Skrevet

Oooh... Fine bilder :icon_redface: jeg skal til New York i september, jeg! Gleder meg jo ikke akkurat noe mindre av å se bilder.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...