Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange soniser har du møtt i virkeligheten ?


Gjest

Recommended Posts

Ja nå må dere telle etter her, og ikke glemme noen :whistle:

Nå er jeg spent ! :)

Jeg har møtt:

Renate A

Emma

Tinka Tequila

Miriam

Mirapusen

- også har jeg sett Anette og Norma på utstilling...

Håper å treffe flere etterhvert da! Noen jeg håper å møte i nærmeste fremtid iallefall :D

Regner med at dere kanskje har møtt endel flere enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar
*mumlemumle* Hvorfor stopper ingen? Ser jeg SÅ skummel t ut??

Du så Sjokkert ut da du nett hadde fått deg en norsk vinner.. :whistle:

Neste gang skal jeg heller prikke deg på skulderen å skrike ut mitt vanlige HEEEEI.. *bable masse før jeg presenterer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, det blir nok en del. De jeg har glemt får lov til å kjefte!

TonjeM

Nowisclee

Emma

SusanneL

SoppenCamilla

Belgerpia

Siri

Tøfflus

Labbis

BlondieMamma (såvidt iallefall)

JeanetteH (Har jeg iallefall sett flere ganger.)

Grok

Miriam

Toya

Caroline

Anette

MartineH

IW

LinKr

og sikkert mange fler :whistle:

Edit:

Turbogutten

Lill

Monab88

HHC

Loke

Zoey

Cavalita

Gullen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy når folk ikke gidder! Så jeg prøver!

Soppen har sett/møtt (ikke sikkert jeg får brukernavnene riktig):

Yodel

Miriam

Anette

LivB

zorbas

mrmanu

toya

Tatijana

Emma

2ne

Belgerpia

AnitaW

-Ingvild-

labbis

KristineMali

IW

Nowisclee

Siri

JeanetteH

Caroline

MartineH

Psycholynx

Mari

-Christine-

mushi

turbogutten

vildeogAysha

M.J.

Line med puddel

Ida

Marianne

Monica med Bocca og Chili

Renate A

Gullen

monab88

Nirm

Kristina

Tuppetroll

SusanneL

HHC

Jane med Snorre

bcAmira

Marianne med pudler

Kite

Lill

Ulvinne

IM

alucinor

Sola

BC-Stitch

Richard

Josephine

Det er HELT sikkert noen jeg har glemt, og fått brukernavnet feil på. Jeg VET om noen fler, men husker ikke brukernavnet, så gidder ikke stresse med det. Jeg har tross alt gått igjennom 10 sider med medlemmer som har skrevet flest innlegg nå! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy når folk ikke gidder! Så jeg prøver!

Okeeei, da... Jeg har møtt/sett (muahaha, noen føler seg kanskje stalket nå) følgende (med forbehold om at jeg glemmer en del):

labbis

Kristina

SD

buhundjenta

KjerstiS

-Christine-

Pippin&Symra

Saras dyreverden

Huldra

Fenrisgutten

Monab88

Gullen

Emma

Blondiemamma

Lill

Anette

LeneG

Caroline

Yodel

Silje

IW

MartineH

charlotte

2ne

Belgerpia

Siri

JeanetteH

Soppen

WheatenMali

turbogutten

Vilde og Aysha

Karine

Fanny

Line

Marianne

Loke

Monica

Tuppetroll

HHC

bcAmira

vipsen

Espen

PIP

LiLi

Cavalita

Maria

SiljeMH

Marthe

Raksha

LinKr

Betty

Tore

Monika!

Hundeheidi

Margrete

Charleen

MrsPowers

KristinL

LouDan

Tone S

tulip

Toller

Flash

Henriette

lise og bajas

Taran

softis

Birte

Bambii88

Sille

hanne-pia

cocker-eier

Bonitapia

Bastian...

Maja&Twinki

sweet happi molly

Nei, nå ble jeg lei av å bla gjennom sider med medlemsoversikt... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppen tok bilder av Blondie på valpeshowet på Norkisa, så da må hun i tilfelle ha sett meg også.. :whistle::) Skal bryne hjernen min etterpå her på hvem jeg har møtt. .Bare spise middag og vente til ungene er i seng :D

Stemmer! Haha, jeg satt faktisk en stund og tenkte på om jeg hadde sett deg eller ikke. Jaggu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har ikke møtt mange (om noen), men har i alle fall møtt JeanetteK på et agilitykurs, selv om jeg ikke turte å snakke med henne, sjenert som jeg var på den tiden. :whistle:

Kan jo hende jeg møtte noen på ukeskurset i sommer uten å være klar over det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... er vel ikke så mange, men ikke sikker på om jeg får med alle alikevell. Here goes:

SoppenCamilla

Josephine

MartineH

IW

Tuppetroll

CathrineogKilja

IM

Har sett Psycholynx i Bø, men for sjenert til å si hei... Vi gikk rett forbi hverandre faktisk :whistle: Der så jeg også noen av belgerfolkene og bcAmira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så Sjokkert ut da du nett hadde fått deg en norsk vinner.. :)

Neste gang skal jeg heller prikke deg på skulderen å skrike ut mitt vanlige HEEEEI.. *bable masse før jeg presenterer meg*

:whistle: Ja hadde du snakket med meg DA så er det ikke sikkert jeg hadde husket det engang :D

Okei, skal jeg prøve da... Og som Yodel sa, kjefting fra de jeg har glemt ER lov :D Skrive de jeg har snakket med da. De jeg HUSKER Nick på. (se gjennom medlemsliste)

2ne

Anniken&Rotta

Aud Stokman

Bambi

Banshee

Belgerpia

Blondiemamma

Carma

damara

frigg

HanneK

huldra

JustMe

Kotox

labbis

landy

lars

Loke

Lone

Mailin

Maren

Margrete

Marianne (husker ikke om jeg snakket med deg da, men du var da på hundetreff for 2,5 år siden når jeg var der med Luna. Der var det helt sikkert også mange fler jeg ikke har husket å nevne her)

MartineH

Miriam

MortenE

netteliten

nirm

Pil og Liss

Raksha

Siri (var vel på samme treff som nevnt før)

Skovly

SoppenCamilla

Swimzy

Tatijana

Tervfrøkna

TomEspen

tomr

toya

UnniPunni

Wulfi

Yngvil

Såh... Bare å skyte meg, de jeg evnt har glemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve jeg og da :)

SusanneL

Tøfflus

Maria

Anette

Caroline

*Helen*

Monica

Blondiemamma

Emma

Raksha

Margrete (uten h :whistle: )

-Ingvild-

IW

Charleen

Gina & Corin

Occurence

AnitaW

Har sett JeanettH og BcAmira i LP men ikke pratet med dem. Synes det er litt kjipt å bare gå bort å hilse.

Edit: Glemte Jane og Snorre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...