Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange raser gjetter du riktig?


Victoria

Recommended Posts

Your overall score was 157 out of 157. This means you identified 100.00% of the dogs correctly.

Grublet litt på enkelte jeg også, for det blir fort litt krøll med nedklipte og direkte raseutypiske hunder. Kjekt da at alternativene iblandt var temmelig usannsynlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Jeg fikk 146 av 157, dvs 92,99%. Ikke såååå verst dt heller vel? Terrierne har jeg kontroll på, verre er det med mastifflignende saker og langhårete selskapshunder (blander dem sammen), og hvordan kunne jeg vite hva mops heter på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterte meg litt var at jeg fikk bilde av en Bull Terrier, denne er enkel tenkte jeg. Men så ser jeg alternativene, og der var det to som kunne stemme, enten var det Bull Terrier eller Miniatyr Bull Terrier. Det syns jeg vart litt for dumt

Åh, det fikk ikke jeg. Endrer alternativene seg?

Uansett, så syntes jeg det hadde vært mye bedre om alternativene enten hadde vært like i navn, eller hunder som likner.

Sånn at man f.eks fikk flat, labrador, golden, curly coated osv.

For en så lang test er vel generelt for de litt mer interiserte. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Your overall score was 156 out of 157. This means you identified 99.36% of the dogs correctly.

Bomma på Yorkshire. Usannsynlig mange utypiske hunder her, og ja, veldig mange nedklipte langhårsraser!

Bomma på Yorkshire'en jeg og gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150/157 = 95,54%

Spanielene var okei, da var det nok verre med alle terrierne! Hjelpes min! Det verste var at jeg ble faktisk i stuss da jeg så cairn - er det virkelig sånn de ser ut liksom?? :) (Prøvde å gjette riktig rase før jeg så alternativene.) Og springeren var utrolig stygg, derimot hadde de jo funnet et riktig så fint bilde av welshen syns jeg. :whistle:

Tror nok det hadde blitt en god del mer feil dersom jeg skulle ha skrevet inn riktig svar selv, enn å valgt fra en liste. På en del av rasene ble det litt elimineringsmetoden gitt.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte! Hadde kommet til nr 145, og da hadde jeg plutselig ikke nett så alt ble borte <_<

Det var ikke sååå vanskelig da, det var få av bildene det fikk vært mer enn ett av alternativene, liksom.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte! Hadde kommet til nr 145, og da hadde jeg plutselig ikke nett så alt ble borte <_<

Det var ikke sååå vanskelig da, det var få av bildene det fikk vært mer enn ett av alternativene, liksom.. :whistle:

Enig med du, den var temmelig enkel. Stusset littpå enkelte av spanielene, men når jeg så på alternativene ble det brått mye enklere... Jeg gadd ikke mer da jeg hadde kommet til hund nr 150. Alle riktige, forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doogis har tydeligvis mer tolmodige mennesker enn meg :P Jeg var lei etter 25 stk :P Men da hadde jeg ihvertfall 100% rett da hihi

Enig!

Jeg var lei når jeg så første spørsmål, og skjønte at jeg måtte trykke så sinnsykt mange ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

154 av 157 riktige. 98,09 riktig.

Det ble en slurve feil der jeg trykket BC når det egentlig var en Bearded Collie, også gjor jeg feil på to av spanielene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det var så lett jeg.. (fikk 5 feil..) for hva er en plott når den er hjemme liksom? Og sånne terriere er ikke min greie altså, og forskjellen mellom lhaso apso og shi tzu.. og flatten var særdeles glattbarbert og mini bull terrier og vanlig bullterrier er det ikke så lett å se forskjell på når det ikke er noe på bildet som angir størrelse.. og ikke alle hunderaser jeg har hørt om (toy focx terrier?? Eller den der amerikanske et eller annet) ren flaks jeg ikke fikk flere feil faktisk. Nåja er en ypperlig oppgave når man vegrer seg for å gjøre et eller annet - mye bra prokrastinering i den øvelsen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...