Gå til innhold
Hundesonen.no

Fine hundene :)


ElinT

Recommended Posts

I går var vi på tur sammen med Argyros og hennes schæfer gutt, Garm. For en gangs skyld hadde jeg både husket kamera, ladet det, og husket å bruke det! *ler* alt pleier liksom ikke å klaffe på en gang...

Her er gjengen!

Først Garm, han prøver å fly han :icon_confused:

17okt159.jpg

17okt157.jpg

17okt156.jpg

17okt152.jpg

17okt146.jpg

17okt144.jpg

17okt142.jpg

17okt140.jpg

Molly var som vanlig nesten umulig å få noen intelligente bilder av, men her er ett forsøk ihvertfall...

17okt163.jpg

17okt180.jpg

17okt176.jpg

17okt174.jpg

Supraen er mye lettere å ta bilder av :)

17okt170.jpg

17okt197.jpg

Alle tre på ett bilde, hurra *flir*

17okt195.jpg

Her har jeg klart å få frisbee'en til å lande nesten under ved stabelen og Molly må jobbe for å få den ut igjen...

17okt214.jpg

Fiiine gutten :)

17okt188.jpg

17okt219.jpg

17okt189.jpg

17okt191.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser hun har mindre, men DEN halen da *ler*. Jeg tror du fint kan stille henne avrøytet liksom :)

*ler* nei jeg tror nok ikke jeg behøver å bekymre meg så kjempe masse for pelsen hennes på vårens utstillinger :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på tur sammen med Argyros og hennes schæfer gutt, Garm. For en gangs skyld hadde jeg både husket kamera, ladet det, og husket å bruke det! *ler* alt pleier liksom ikke å klaffe på en gang...

Det synes jeg du bør få til flere ganger altså, for kameraet mitt lager ikke så fine bilder som ditt gjør. :icon_confused:

Masse fine bilder her! :)

17okt188.jpg

Han må da minst få inn riksTV med de greiene der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg du bør få til flere ganger altså, for kameraet mitt lager ikke så fine bilder som ditt gjør. :icon_confused:

Masse fine bilder her! :ahappy:

Han må da minst få inn riksTV med de greiene der? :ahappy:

Skal prøve å få med kameraet neste gang det er fint foto vær :ahappy:

Og ja- jeg kikket på ørene hans på det bildet jeg også, de ser da ikke så svære ut ellers! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få med kameraet neste gang det er fint foto vær :icon_confused:

Og ja- jeg kikket på ørene hans på det bildet jeg også, de ser da ikke så svære ut ellers! *ler*

Joda, han har store schäferparaboler, han - du har knipset dem i akkurat riktig vinkel til å se hvor digre de faktisk er! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, Garm var et tøft navn på en stilig hund!

Takk skal du ha! Her nede på Sørlandet høres det visst bare rart ut. :ahappy: Gææm, med en umerkelig rar R inni der.

det er den mørkeste schæferen jeg har sett... han var kjempeflott!

Takk! :ahappy:

Oi så fin Schæfer :icon_confused: Har aldri sett en med sånn farge.

Takk! 107_animal.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuuuleste fly-schäfern med viasat paraboler :ahappy:

LOL.... litt OT: de frisbeesene, hvordan duger de? Er de "bite-safe"? :icon_confused:

Jeg har en Roma skjønner du, som elsker frisbee... Men de holder som oftest ikke mer enn 2 kast, så er de i flere biter.. *sukk* og i såfall, hvor har du kjøpt dem :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuuuleste fly-schäfern med viasat paraboler :ahappy:

LOL.... litt OT: de frisbeesene, hvordan duger de? Er de "bite-safe"? :icon_confused:

Jeg har en Roma skjønner du, som elsker frisbee... Men de holder som oftest ikke mer enn 2 kast, så er de i flere biter.. *sukk* og i såfall, hvor har du kjøpt dem :ahappy:

Svarer på denne jeg, selv om det ikke er mine frisbeer. De kan kjøpes på canis (gummifrisbee i 2 størrelser, den store koster 77), og tyggesikkerheten kommer vel an på hvem som spør. :ahappy: De har vart i to uker, men Supra klarte å flerre opp den ene på den turen (den var vel sliten av all brettingen, kanskje).

Til sammenlikning så varer hardplastfrisbeer fra biltema en halv tur med min schäfer, så jeg har bestilt sånne fine fra canis i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på denne jeg, selv om det ikke er mine frisbeer. De kan kjøpes på canis (gummifrisbee i 2 størrelser, den store koster 77), og tyggesikkerheten kommer vel an på hvem som spør. :icon_confused: De har vart i to uker, men Supra klarte å flerre opp den ene på den turen (den var vel sliten av all brettingen, kanskje).

Til sammenlikning så varer hardplastfrisbeer fra biltema en halv tur med min schäfer, så jeg har bestilt sånne fine fra canis i dag.

KNALL! Tusen takk... (leite rundt og se om jeg finner siste gavekortet fra Canis :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KNALL! Tusen takk... (leite rundt og se om jeg finner siste gavekortet fra Canis :ahappy:)

Om du logger deg inn på canis og går på "min konto", så er det en link på venstresiden som heter "mine gavekort". :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du logger deg inn på canis og går på "min konto", så er det en link på venstresiden som heter "mine gavekort". :ahappy:

Alt hva jeg lærer idag :ahappy: Nå er 2 stk frisbees bestilt for Roma-testing... :icon_confused: Og så ble det jo litt annet gøy og (ja vi har fått lønn i dag :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva jeg lærer idag :ahappy: Nå er 2 stk frisbees bestilt for Roma-testing... :icon_confused: Og så ble det jo litt annet gøy og (ja vi har fått lønn i dag :ahappy:)

Nå må canis fylle på tror jeg, for jeg bestilte fire stykker tidligere i dag. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...