Emilie Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Har nettopp fått rapport fra Marthe, som har vært i Stavanger og konkurrert i lp denne helgen, at nå er opprykket til eliten i boks - før Extra er fylte to år! De landet på 284 poeng. Så stolt av de to flinke jentene atte Gratulerer så mye begge to!
Blondiemamma Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Oj.. wow! Hun må gjerne få låne Blondie et par mnd også altså!
AnitaW Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Det er jo kjempe!! Da ser vi dem snart på landslaget..
Siri Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Det er jo kjempe! Da ser vi dem snart på landslaget.. Henger meg på gratulasjonene og tenker det samme som Anita ! Fantastisk bra
Raksha Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Imponerernde! Moro! Gratulerer så mye. Gleder meg til å se fortsettelsen av karrieren deres.
starlight Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Gratulerer så masse, sa jo at dette kom til å gå helt strålende jo
Peers Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Gratulerer så masse, sa jo at dette kom til å gå helt strålende jo Ja, nå har vi virkelig rett til å si "hva var det vi sa?!?!" Gratulerer så mye, dere er kjempeflinke! Jeg er dypt imponert *bøyer seg i støvet*
Guest Gråtass Skrevet 8. Mars 2009 Rapporter Skrevet 8. Mars 2009 Grattis flinke jenter, husk å skynde seg langsomt resten nå!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar